![]() |
Waartoe hebben forummers jou aangezet?
Ben je communist geworden door Niceman? Ben je nu helemaal in het schrijven van Haiku's door de communiceerbeer? Heb jij je snelcursus Italiaans weer opgepakt na een felicitatie van Per Piacere? Luister je nu naar Boudewijn de Groot door Mark Almighty? Werd je door hasseltboy, solero of anderen geinspireerd tot het onderchatten van topics? Of iets anders?
Deel het met ons :) |
Om een brave forummer te zijn.
|
ik heb mijn toetje verplaatst naar later op de avond, en eet geen fruit meer zonder meteen ook brood te eten, door MightyDuck
ik ben meer filmhuisfilms gaan kijken door Andijvie (al was ik dat misschien ook door haar gaan doen als ze niet op t forum zat) ik heb wijnsaus bij mijn lamskotelet gemaakt door Alex ik heb geen cavia's genomen door Eend en Stefanie ik ben gaan fietsen in de omgeving van Groningen door Peaceflower |
Nergens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan niks verzinnen. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben beter naar de esthetische waarde van treinen en stations gaan kijken door TheRedArrow.
|
Bepaald taalgebruik van het forum is in mijn dagelijkse vocabulaire geslopen. Vooral 'kansloos' en 'Anders...' (aan het begin van een zin) doen het erg goed.
Gatara heeft mij door haar pro-Israël-praatjes erg anti-Israël gemaakt, terwijl ik voorheen altijd neutraal was in het conflict. |
Meeten.
|
uhm... door Gauloises heb ik muziek gedownload die ik soms luister :)
|
Muziek wel, en door evito heb ik verschillende dingen geleerd.
|
Myuki heeft positiviteit bij me ingestraald.
|
Citaat:
|
Indeed :D
|
Een smiley met een poppetje en een plankje, :marit:, maakt mij vrolijk :o
|
oeh :bloos: lief
al is het not en ietsje anders :p |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks.
|
Dit mag van mij ook wel in het 'wat heeft het forum jou opgeleverd'-topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |