Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   1 acteur, 2 rollen, zelfde serie: goed of slecht? (ik doel op de Nederlandse Soaps) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=109604)

de Duif met de Bijl 29-05-2002 15:53

1 acteur, 2 rollen, zelfde serie: goed of slecht? (ik doel op de Nederlandse Soaps)

ik vind het slecht, As The World Turns begon eigenlijk met de 'trend'. Nu ook al in GTST en ONM?!?! *kots* Bah, het is gewoon een rip-off, en het verhaal in GTST is ook slecht, iedereen doet het met elkaar, waarom houden ze niet gewoon 1 grote orgi, dan is iedereen blij.

Maargoed, om even op t onderwerp trug te komen, 1 acteur, 2 rollen, in 1 dezelfde soap, wat vinden jullie ervan?

eXo 29-05-2002 15:54

klote

Spoeleh 29-05-2002 15:55

boeit me eiglijk nix , kijk sowieso geen soap

Boogie 29-05-2002 16:30

vind ik een duidelijk gebrek aan originaliteit.

Darvan 29-05-2002 16:37

Citaat:

Spoeleh schreef:

~EeF~ 29-05-2002 17:40

ik vind het in as the world turns wel leuk maar dat gaat nu ook irriteren omdat het te lang duurt. en in gtst is het een beetje té nep...zo nep dak er eigenlijk wel weer om moet lachen.

Pebbles 29-05-2002 18:07

Citaat:

Spoeleh schreef:

Rollo Tomasi 29-05-2002 19:22

Soaps.

Nuff said.

ZlatanSuperJood 29-05-2002 19:30

Citaat:

de Duif met de Bijl schreef:
ik vind het slecht, As The World Turns begon eigenlijk met de 'trend'. Nu ook al in GTST en ONM?!?! *kots* Bah, het is gewoon een rip-off, en het verhaal in GTST is ook slecht, iedereen doet het met elkaar, waarom houden ze niet gewoon 1 grote orgi, dan is iedereen blij.

Maargoed, om even op t onderwerp trug te komen, 1 acteur, 2 rollen, in 1 dezelfde soap, wat vinden jullie ervan?

Jef, Robert, Laura, Barbara en meneer Harmsen in een orgie...

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Smurf 30-05-2002 08:06

Ik kijk zoiezo geen soaps, maar het komt wel eens voor dak per ongeluk bij GTST beland en ik vind zo'n dubbelrol maar niks...

Je hebt toch ook wel eens dat de soaps qua personen in elkaar overlopen? Dus dat een persoon ook een tijdje meespeelt in een andere soap, maar ook in zijn eigen soap blijft... Wat vinden jullie daar dan van?

de Duif met de Bijl 30-05-2002 18:19

Citaat:

Smurf schreef:
Ik kijk zoiezo geen soaps, maar het komt wel eens voor dak per ongeluk bij GTST beland en ik vind zo'n dubbelrol maar niks...

Je hebt toch ook wel eens dat de soaps qua personen in elkaar overlopen? Dus dat een persoon ook een tijdje meespeelt in een andere soap, maar ook in zijn eigen soap blijft... Wat vinden jullie daar dan van?

nooit gemerkt, maar zo kan je alle dingen wel opnoemen, soapies die gaan zingen ofzo (georgina verbaan? :kots: )

Gothic 01-06-2002 19:04

In ATWT vond ik anders dat ze het heel goed speelt. In tegenstelling tot GTST... Zo zie je weer dan acteren in een soap toch een kunst is...

MeCute1983 01-06-2002 19:50

Bij Goudkust hadden ze het ook een tijdje... De uitheemse broer van Bert kwam opeens opdraven toen meneer op sterven lag.. Was net zo blij dat die irritante vent de serie uitging, ging het feest niet door... (n)

Maar idd, in GTST is het ook errug irritant.. dat accent dat die vrouw zichzelf heeft aangemeten is echt heel irritant om aan te moeten horen! En vooral ook als ze samen een scène moeten spelen, tis zó fake!!!!

Maar wie speelt dan een dubbelrol in ONM?!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.