Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2002, 15:53
de Duif met de Bijl
Avatar van de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
ik vind het slecht, As The World Turns begon eigenlijk met de 'trend'. Nu ook al in GTST en ONM?!?! *kots* Bah, het is gewoon een rip-off, en het verhaal in GTST is ook slecht, iedereen doet het met elkaar, waarom houden ze niet gewoon 1 grote orgi, dan is iedereen blij.

Maargoed, om even op t onderwerp trug te komen, 1 acteur, 2 rollen, in 1 dezelfde soap, wat vinden jullie ervan?
__________________
*broekje uittrek* || Duif is zo fijn, ze laat altijd iedereen komen. || Duif voor FB. (y)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2002, 15:54
Verwijderd
klote
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:55
Spoeleh
Avatar van Spoeleh
Spoeleh is offline
boeit me eiglijk nix , kijk sowieso geen soap
__________________
It's like that yáll, and it sounds so nice, hiphop.. you're the love of my life
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:30
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
vind ik een duidelijk gebrek aan originaliteit.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:37
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Spoeleh schreef:
boeit me eiglijk nix , kijk sowieso geen soap
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 17:40
~EeF~
Avatar van ~EeF~
~EeF~ is offline
ik vind het in as the world turns wel leuk maar dat gaat nu ook irriteren omdat het te lang duurt. en in gtst is het een beetje té nep...zo nep dak er eigenlijk wel weer om moet lachen.
__________________
_______________________
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Spoeleh schreef:
boeit me eiglijk nix , kijk sowieso geen soap
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 19:22
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Soaps.

Nuff said.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 19:30
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
de Duif met de Bijl schreef:
ik vind het slecht, As The World Turns begon eigenlijk met de 'trend'. Nu ook al in GTST en ONM?!?! *kots* Bah, het is gewoon een rip-off, en het verhaal in GTST is ook slecht, iedereen doet het met elkaar, waarom houden ze niet gewoon 1 grote orgi, dan is iedereen blij.

Maargoed, om even op t onderwerp trug te komen, 1 acteur, 2 rollen, in 1 dezelfde soap, wat vinden jullie ervan?


Jef, Robert, Laura, Barbara en meneer Harmsen in een orgie...

__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"

Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 08:06
Smurf
Smurf is offline
Ik kijk zoiezo geen soaps, maar het komt wel eens voor dak per ongeluk bij GTST beland en ik vind zo'n dubbelrol maar niks...

Je hebt toch ook wel eens dat de soaps qua personen in elkaar overlopen? Dus dat een persoon ook een tijdje meespeelt in een andere soap, maar ook in zijn eigen soap blijft... Wat vinden jullie daar dan van?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:19
de Duif met de Bijl
Avatar van de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
Citaat:
Smurf schreef:
Ik kijk zoiezo geen soaps, maar het komt wel eens voor dak per ongeluk bij GTST beland en ik vind zo'n dubbelrol maar niks...

Je hebt toch ook wel eens dat de soaps qua personen in elkaar overlopen? Dus dat een persoon ook een tijdje meespeelt in een andere soap, maar ook in zijn eigen soap blijft... Wat vinden jullie daar dan van?
nooit gemerkt, maar zo kan je alle dingen wel opnoemen, soapies die gaan zingen ofzo (georgina verbaan? :kots: )
__________________
*broekje uittrek* || Duif is zo fijn, ze laat altijd iedereen komen. || Duif voor FB. (y)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 19:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
In ATWT vond ik anders dat ze het heel goed speelt. In tegenstelling tot GTST... Zo zie je weer dan acteren in een soap toch een kunst is...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 19:50
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Bij Goudkust hadden ze het ook een tijdje... De uitheemse broer van Bert kwam opeens opdraven toen meneer op sterven lag.. Was net zo blij dat die irritante vent de serie uitging, ging het feest niet door...

Maar idd, in GTST is het ook errug irritant.. dat accent dat die vrouw zichzelf heeft aangemeten is echt heel irritant om aan te moeten horen! En vooral ook als ze samen een scène moeten spelen, tis zó fake!!!!

Maar wie speelt dan een dubbelrol in ONM?!
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.