![]() |
Vet Hard ?!?
ik zat laatst in de bios, begint er een voor filmpje.. ik denk 'dit ken ik'.. 'dit heb ik eerder gezien'
Alleen waren er andere mensen, andere auto's, en... een andere taal! Toen m'n geheugen ook gestart was wist ik het weer: Ol man, New cars. Een deense film met exact het zelfde verhaal en zelf het zelfde script from the looks of it. Met ambulances die uit de lucht komen vallen e.d. Vet Hard is een rip-off.. mja beter goed gekopieerd dan slecht verzonnen.. geeft wel weer blijk van de kracht van de nederlandse film-industrie :| |
Nou nou, geniaal hoor! Oliehoek kreeg het origineel in handen geduwt omdat producent Maltha hem een geschikte regisseur achtte voor de Nederlandse remake.
|
|
Citaat:
|
Forumbaas?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit soort dingen jammer, net zoals zoveel van dat jatwerk eh... remakes. Old Man... is een toffe film, ik wil wel eens zien of hij naast gejat van ook kan tippen aan...
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ze hebben het niet verborgen gehouden. En het is best een aardige film geworden met veel actie. Lekker overdreven en echt Nederlands. Heb me wel vermaakt... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51. |