![]() |
Tattoo Discussie
Heej mensjes, ik heb een vraag: ik zou graag wat verschillende meningen over tatoeeren willen hebben. Ik ben namelijk bezig aan een soort werkstuk over tatoeages en ik heb verschillende opvattingen nodig...
Dus: wat vind jij van tatoeeren? Ben je er vóór (je ziet het als een soort versiering) of ben je ertégen (je ziet het als verminking). Ertussen in mag ook =D Dankuwel =P |
Ik vind ze soms mooi, lang niet altijd. Ik wil er zelf geen.
|
Ik vind ze bijna nooit mooi en ik wil er zelf geen. (Die optie staat er niet bij ;)).
Vroeger wilde ik een tattoo met de initialen van Johnny Depp. :o Toen ik 13 was ging ik met een vriendin allerlei tattooshops af om te kijken. Gelukkig heb ik het uiteindelijk niet gedaan. :p |
Er zitten soms mooie bij, maar niet vaak. :)
|
Sja...Johnny Depp....dan noem je ook wat he =P *zwijmm*
|
Ik vond ze soms mooi (meestal niet), maar zelf hoef ik er echt geen...
|
Hey meis! Ik hoef er zelf geen, maar je weet dat ik die van jou wel mooi vind.
Ik vind het iig geen verminking, hoewel t er met de jaren niet mooier op wordt natuurlijk! |
Citaat:
Beetje jammer ook dat die dingen in principe voor de rest van je leven zijn. |
Ik vind ze vrijwel zonder uitzondering lelijk en ordinair.
|
Er zitten, welliswaar zelden, geweldig mooie dingen tussen.
Zou er zelf ook een willen. |
hoe duur is een tattoe nu eigenlijk???
|
Ik vind ze zelden mooi, ik wil er zelf wel een, tegenstrijdig I know.
Ik vind het gewoon lelijk om te zien, zo'n mooi meisje in een schitterende jeuk en dan zo'n vreselijk prikkeldraad-achtige tatoo over d'r arm (n) no thanks. Ik wil er een in m'n lies, (of dat gebied ergens) een plek die ik alleen zien kan (en uiteraard m'n vriend) voor mezelf, ik beschouw het niet als verminking, eerder als versiering... alleen niet op armen/benen/nek/hoofd etc... Mijn post is erg tegenstrijdig, maar snap je wat ik bedoel? |
Ik vind tatoo's maar heel zelden mooi, ik wil er zelf dan ook absoluut geen.
|
Ik vind het mooi als het niet té veel opvalt. Zo bv. één in je lies of op je enkel. Daar zou ik misschien ook wel eentje plaatsen.
Zolang het je kan bedekken vind ik het acceptabel. Dus zoals al gezegd niet op het hoofd/hals/handen/... Je moet het jezelf gewoon niet moeilijk maken en het bedekken wanneer het niet aanvaard wordt, bv. in je werkomgeving. Maar ik denk dan ook nogal hetzelfde over piercings. Maar daar werd nu niet om gevraagd. Persoonlijk heb ik er dus niets op tegen, als je het maar bewust hebt laten plaatsen en als het geen nazi-teken is of zo. |
Ik vind ze allemaal lelijk :s (n)
Bovendien heb je er meer gezeik mee dan dat het "leuk" is. Bijvoorbeeld bij het vinden van een baantje. Het ligt er natuurlijk ook aan waar je een tattoo hebt. Ik zou er zelf nooit voor kiezen, omdat het wel de rest van je leven op je lichaam staat, en dingen gaan nogal snel vervelen bij mij. |
Ik vind ze soms wel mooi, op voorwaarde dat ze subtiel zijn. Geen grote zwarte figuren op je rug of zo, jakkes. Maar iets kleins, kan wel mooi zijn.
Nadeel is natuurlijk dat ze defintief zijn... (of dat het veel geld kost om ze te laten weghalen) |
ik heb zelf een kleine. ik vind tattoos mooi, maar t ligt maar net aan het ontwerp: portretten, logo's van bv een voetbalclub en namen vind ik niks. ik vind t wel mooi als t een kunstwerk is.
|
Ik hoef er zelf geen maar vind het bij anderen soms best mooi..
Ik vind het vaak bij mensen die ik tegenkom bij concerten enzo mooi staan, omdat het gewoon bij ze past. Verder vind ik een subtiele tattoo (zowel qua vorm als qua plaats) vaak mooi. Maar er zijn ook erg veel grote lelijke tattoos. Ik zou er zelf geen willen, omdat het toch definitief is.. en ik vind ze niet mooi bij rimpelige vrouwtjes en mannetjes van 70. (Mocht ik dus zo oud worden :)) |
ik ben er tegen, vind het over het algemeen niet mooi. zonde als je het voor je hele leven doet, dan moet je iig wel goed overtuigd zijn alvorens die stap te zetten. ach, verder hangt het natuurlijk ook af van wat voortattoo. sommige kunnen zo extreem lelijk zijn, anderen zijn mooi of stoer.
ik zou het zelf niet doen, maar ik heb er geen bezwaar tegen als anderen het doen. je praat jezelf soms alleen een status aan, en daar kies je dan ook zelf voor. |
Bij anderen vind ik 't wel mooi, zolang 't niet te ver gaat. Niet 't hele lichaam onder ofzo. Bij jongens vind ik op een schouderblad wel mooi, en bij meisjes op de onderrug (lekker standaard :p). Zelf heb k er gene, en die zal er ook niet komen :)
|
Ik vind het meestal ook heel erg mooi.. Bijv. zo'n mooie tribal op je onderrug ofzo.. Maar als het van die groten zijn, over je hele lichaam, vink t wat minder.. Maar over t algemeen vink het heel erg mooi, meer als sieraden zeg maar..
|
ik vind ze wel mooi :) Niet altijd, omdat er ook echt achtelijke tatoeages tussen zitten. Dan hebben die retards van een mensen waarschijnlijk niet zo nagedacht toen ze dat ding lieten zetten.
Zelf heb ik er ook eentje. Al richting de 2,5 jaar ongeveer. Ik heb er echt heel goed over nagedacht. Eerst een henna laten zetten op die plek met ongeveer hetzelfde tekentje. En daarna er over gehad met m'n ouders. Die waren al op de hoogte dat ik er over dacht. Mijn moeder vond het niet zo geslaagd, die wilde dat ik wachtte tot m'n 18e, maar mijn vader vond het een mooie tatoeage dus van hem mocht 't :p \o/ |
Citaat:
Persoonlijk denk ik dat het leuke heus wel opweegt tegen de negatieve (en niet helemaal terechte) kant die jij beschrijft. :) |
Citaat:
|
tattoeages kunnen heel mooi zijn, maar ook heel lelijk.
zelf wil ik misschien wel een tattoeage, maar daar wacht ik nog een aantal jaartjes mee totdat ik t echt zeker weet |
Ik vind een kleine tattoo bij een meisje op de enkel ofzo wel leuk, maar zulke grote vind ik erg lelijk.
|
Ik vind het erg fantasieloos om gewoon een afbeelding uit een boek ofzo te kiezen, als het een mooi eigen ontwerp is vind ik het wel oke. Misschien doe ik het ooit zelf nog eens maar ik denk het niet, ik ben iig niet principieel tegen.
|
Citaat:
Maar sowieso raadt die man het idd ook af om iets uit een boek te kiezen. Je bent wat minder origineel. Maar ik denk dat meerdere mensen daar zo over denken, dus uiteindelijk zal het wel meevallen. Tot nu toe heb ik nog niet veel dezelfde tatoeages gezien :) |
ik vind ze soms best mooi, maar idd lang niet altijd!
zelf heb ik er ook eentje.. een kleintje maar hoor (3x3 cm) op mn schouderblad.. mn sterrebeeld deze vond ik al 2jr leuk, en nu zittie er al anderhalf jaar op.. ik wil er nog wel meer, maar dat vind mn mamma niet goed haha |
Citaat:
|
Ligt aan de tattoo, je hebt er hele mooie tussen zitten maar ook weer heel lelijk.
Heb er ook op me rechter schouderblad. me vaders naam en de sterfdatum. En als me moeder overlijdt doe ik hetzelfde maar dan op de linker. |
Citaat:
wil nog een wat grotere op mn onderrug, eentje op mn heup (zelf getekend) en misschien op mn enkel.. maar daar w8 ik ook nog wel ff mee tot mn 18e ofzo.. |
Ik vind tatoeages nooit mooi, maar ook niet altijd lelijk; soms kan het er nog wel mee door. Ik vind 't vooral dom, want het kan er niet meer zomaar af :P neem dan elke maand een nieuwe henna-tattoo ofzo...
|
Over het algemeen lelijk/verschrikkelijk. Een piercing is doorgaans ook lelijk, maar die kan je nog simpel verwijderen.. bij een tatoeage wordt dat lastiger, en nu ik afgelopen week bij Radar heb gezien hoe dat mis kan gaan (3e graads verbranding) ben ik alleen nog maar meer tegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, weghalen is een heel ander proces dan laten zetten, waar dit topic over gaat :p ;) |
ze kunnen heel mooi zijn, al vind ik het bij bepaalde mensen ordinair staan...
ik wil een heeel kleintje op mn voet, een herinnering aan iemand. Ik weet dat ik daar geen spijt van krijg, want ik wil juist dat het voor altijd blijft :) het stomste: jonge mensen die een naam van hun geliefde laten zetten :D Al is het ook weer 'mooi' om te zien als je lichaam vol staat met allemaal dingen die een herinnering zijn, van wat of wie je allemaal hebt meegemaakt in je leven...dan is je lichaam een open boek :) |
Ik vind ze meestal niet mooi, maar kan wel begrijpen dat anderen ze wel mooi vinden.
Mijn optie staat er niet bij, dus ik heb niet gestemd. |
Toevallig net een discussie over gehad met een collega.
Hij heeft er 2. Hij zei zelf dat hij de tekeningen heel zorgvuldig had uitgekozen (moesten bij zijn karakter passen) maar ook (uit etisch oogpunt) de plek waar ze zitten. Ik vind een tattoo soms mooi. Toen de tribaltattoos nog niet zo heel erg hip waren vond ik dat wel aardig, toen iedereen er opeens 1 had vond ik ze al weer minder. Ikzelf hoef er geen een. |
Het valt me op dat tegenwoordig steeds jongere mensen (lees jaar of 20) hun gehele armen al vol hebben zitten, en niet alleen op mtv hier op het forum zweven er ook enkele rond.
|
Ik hoef er zelf geen maar vind het bij anderen vaak best mooi..
|
Ik vind ze mooi (heb er zelf ook een) zolang het bij 1 blijft en niet een heel lichaam vol
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58. |