![]() |
[Site]Ons hippeindiepoprockbandsitetje
Hallo mensen. Ik zit in een bandje, zangeres ging zich verdiepen in frontpage, heeft site gemaakt en nu wil ik weten wat jullie er van vinden. Zouden jullie er rekening mee kunnen houden dat de maakster (nog) geen ster is in het maken van websites? Danku.
Klik Ik ben trouwens Abbe, de bassist :) |
Nou jah, het is een ronduit slechte website, maar het vergt dan ook lange tijd oefening en ervaring wil je wél een fatsoenlijke website kunnen maken. Als ze het echt wil leren, moet ze dat vooral doen. Maar zoek voor je band maar even iemand die het wél kan.
|
Citaat:
|
Ik haat Times New Roman, geef mij maar schreefloze letters. Maar buiten dat, ze is niet echt surfvriendelijk. Nu zijn surfvriendelijke websites ook vaak ronduit lelijk, maar het moet wel enigszins makkelijk blijven ivm menustructuur.
|
Citaat:
|
Hihi, op mijn stage was alles Verdana wat de klok sloeg ^^. Maar arial is ook al een hele verbetering.
|
Citaat:
|
het is toch eyeball en niet eyball?
|
Citaat:
|
zo slecht vind ik het eerlijk gezegt niet.
|
de site is idd een beetje simpel, maarja zelfs dat doe ik niet na
en de muziek klinkt wel erg relaxed (y) |
ach, zeker niet slecht. het mist alleen aan gebruiksvriendelijkheid, kom je ergens, dan wil men gelieve ook terug naar home/vorige of wat dan ook. een duidelijke inhoud, met genoeg menukeuze is niet overbodig.
als je dat aanpast, ben je al een end verder. verder heeft het een aparte stijl, daar moet je van houden. en simpel, maar dat hoeft geen probleem te zijn. maak er wat van (y). |
Citaat:
|
geluid onder websites is not done!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
op het stuk loner staan (dat is dus alleen de zangeres) heeft zij wel zelf bedacht, maar Black Love spelen we bijv met de hele band...moeten we misschien ook maar s wat aan doen. |
de zangeres is wel een tjick :o (y) enzespeeltibanez <3
|
Ik kan het helemaal niet lezen, veeeeel te donker.
|
wel een leuke site
oja ik ken je trouwens ergens van maar weet niet meer waarvan |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
student.ru.nl ... lachen. Wat studeer je?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, ben zelf geen ervaringsdeskundige op het gebied van psychologie studeren, maar mn zangeres heeft het zwaar als ze projecten moet samen doen met vwo-ers die maar psychologie hebben gekozen omdat ze niets beter leken te weten... Dus het zijn oordelen over psychologie, danwel van een ander persoon... |
Met de kleuren kan ik wel leven, misschien iets meer contrast omdat sommigen het niet kunnen lezen, maar dat is bijzaak in vergelijking met de rest.
M.a.w. concept is goed genoeg, de rest niet. Zorg gewoon dat je gemakkelijk kan navigeren tussen verschillende onderdelen in dan zal de site al een vastere vorm hebben. de leden laad je ook niet in een ander venster, dat vond ik erg vervelend. Ik heb geen problemen met simpele sites, gemakkelijk of niet, gebruiksvriendelijk moeten ze blijven. Hoofdzaak is dus, een klein simpel menu, dat op IEDERE pagina hetzelfde is. (geen menu's die plots een beetje van plaats verspringen), niet openen in andere vensters. Op zich geen ramp dus, maar een eerste site is altijd wel lastig. |
ik heb geen verstand van websites, alleen irritant dat je niet terugkan via een knopding ofzo. maar ik vind jullie muziek wel relaxed (y)
|
waarom post je een website die iemand anders heeft gemaakt? dit forum is voor eigen creaties. idd erg simpel. de muziek ook trouwens.
de foto's halen het niveau trouwens ook naar beneden, is hier mee gerommeld of zijn ze met een hele slechte camera gemaakt? veel onscherpte en lelijke contrasten. ik zou een nieuwe serie laten maken door iemand. |
Dan vind ik zelfs onze website mooier.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |