Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2005, 15:28
Nijpjes
Nijpjes is offline
Hallo mensen. Ik zit in een bandje, zangeres ging zich verdiepen in frontpage, heeft site gemaakt en nu wil ik weten wat jullie er van vinden. Zouden jullie er rekening mee kunnen houden dat de maakster (nog) geen ster is in het maken van websites? Danku.

Klik

Ik ben trouwens Abbe, de bassist

Laatst gewijzigd op 10-02-2005 om 15:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2005, 15:55
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nou jah, het is een ronduit slechte website, maar het vergt dan ook lange tijd oefening en ervaring wil je wél een fatsoenlijke website kunnen maken. Als ze het echt wil leren, moet ze dat vooral doen. Maar zoek voor je band maar even iemand die het wél kan.
Oud 10-02-2005, 15:58
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-02-2005 @ 16:55 :
Nou jah, het is een ronduit slechte website, maar het vergt dan ook lange tijd oefening en ervaring wil je wél een fatsoenlijke website kunnen maken. Als ze het echt wil leren, moet ze dat vooral doen. Maar zoek voor je band maar even iemand die het wél kan.
Zo'n reactie had ik precies verwacht. Het enige wat ik er op te zeggen heb is dat onze band net zo amateur is als de website, dus wat dat betreft past de site er erg goed bij
Oud 10-02-2005, 16:46
Verwijderd
Ik haat Times New Roman, geef mij maar schreefloze letters. Maar buiten dat, ze is niet echt surfvriendelijk. Nu zijn surfvriendelijke websites ook vaak ronduit lelijk, maar het moet wel enigszins makkelijk blijven ivm menustructuur.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 16:48
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Mutant schreef op 10-02-2005 @ 17:46 :
Ik haat Times New Roman, geef mij maar schreefloze letters. Maar buiten dat, ze is niet echt surfvriendelijk. Nu zijn surfvriendelijke websites ook vaak ronduit lelijk, maar het moet wel enigszins makkelijk blijven ivm menustructuur.
verdana <3
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 16:50
Verwijderd
Hihi, op mijn stage was alles Verdana wat de klok sloeg ^^. Maar arial is ook al een hele verbetering.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 16:51
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Mutant schreef op 10-02-2005 @ 17:50 :
Hihi, op mijn stage was alles Verdana wat de klok sloeg ^^. Maar arial is ook al een hele verbetering.
jup
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 17:29
Unique Clone
Unique Clone is offline
het is toch eyeball en niet eyball?
Oud 10-02-2005, 17:31
TIEN
TIEN is offline
Citaat:
Unique Clone schreef op 10-02-2005 @ 17:29 :
jups
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 17:31
Flip!
Flip! is offline
zo slecht vind ik het eerlijk gezegt niet.
Oud 10-02-2005, 17:36
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
de site is idd een beetje simpel, maarja zelfs dat doe ik niet na
en de muziek klinkt wel erg relaxed
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 17:40
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ach, zeker niet slecht. het mist alleen aan gebruiksvriendelijkheid, kom je ergens, dan wil men gelieve ook terug naar home/vorige of wat dan ook. een duidelijke inhoud, met genoeg menukeuze is niet overbodig.

als je dat aanpast, ben je al een end verder. verder heeft het een aparte stijl, daar moet je van houden. en simpel, maar dat hoeft geen probleem te zijn. maak er wat van .
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 17:43
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Mutant schreef op 10-02-2005 @ 17:46 :
Ik ga me ook met de site bemoeien, heb ook iets meer ervaring dan zij...Ben ook niet zo fan van Times, maar ook niet van Arial of Verdana, wel mooi enzo, maar heb toch liever iets originelers
Oud 10-02-2005, 17:45
Whaxx
Whaxx is offline
geluid onder websites is not done!
Oud 10-02-2005, 17:46
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Unique Clone schreef op 10-02-2005 @ 18:29 :
Uh ja, dat viel mij ook op ...ik snap eigenlijk sowieso niet wat ze met die eerste pagina bedoelt...
Citaat:
=zwart wit= schreef op 10-02-2005 @ 18:40 :
ach, zeker niet slecht. het mist alleen aan gebruiksvriendelijkheid, kom je ergens, dan wil men gelieve ook terug naar home/vorige of wat dan ook. een duidelijke inhoud, met genoeg menukeuze is niet overbodig.

als je dat aanpast, ben je al een end verder. verder heeft het een aparte stijl, daar moet je van houden. en simpel, maar dat hoeft geen probleem te zijn. maak er wat van .
Gebruikersvriendelijkheid ga ik s wat aan proberen te doen...en we proberen wel onze eigen stijl er een beetje in te doen ja...offuh, dat heeft ZIJ gedaan dus. En eenvoud vinden we erg belangrijk.
Oud 10-02-2005, 17:49
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Whaxx schreef op [pl=156.184.885 [/pl]:
geluid onder websites is not done!
Owja, dat vind ik dus ook! Ik ga het eens aankaarten...ik bedoel de geluidjes bij members dan, niet de te downen dingen natuurlijk...jammer is wel dat we nog geen fate waarom zou iemand met een proxy niet binnen mogen komen??
op het stuk loner staan (dat is dus alleen de zangeres) heeft zij wel zelf bedacht, maar Black Love spelen we bijv met de hele band...moeten we misschien ook maar s wat aan doen.
Oud 11-02-2005, 07:42
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
de zangeres is wel een tjick enzespeeltibanez <3
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 11:23
Verwijderd
Ik kan het helemaal niet lezen, veeeeel te donker.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 11:35
Marie Elize
Marie Elize is offline
wel een leuke site

oja ik ken je trouwens ergens van maar weet niet meer waarvan
Oud 11-02-2005, 12:20
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
sukKelgirl12 schreef op 11-02-2005 @ 12:23 :
Ik kan het helemaal niet lezen, veeeeel te donker.
Probeer een gordijn/luxaflex ofzo voor een raam te sluiten, en zet je brightness wat hoger van je beeldscherm...helpt. Ik heb er namelijk helemaal geen last van...
Citaat:
Marie Elize schreef op 11-02-2005 @ 12:35 :
wel een leuke site

oja ik ken je trouwens ergens van maar weet niet meer waarvan
Jij mij kennen? Maar jij uit assen en ik uit westervoort. Niet kan, denk ik...
Oud 11-02-2005, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 11-02-2005 @ 13:20 :
Probeer een gordijn/luxaflex ofzo voor een raam te sluiten, en zet je brightness wat hoger van je beeldscherm...helpt. Ik heb er namelijk helemaal geen last van...
Als je een website bekijkt is het niet de bedoeling dat je daarvoor je gordijnen dicht moet doen en je instellingen moet veranderen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 12:27
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
sukKelgirl12 schreef op 11-02-2005 @ 13:22 :
Als je een website bekijkt is het niet de bedoeling dat je daarvoor je gordijnen dicht moet doen en je instellingen moet veranderen.
Nee, das idd zo...nouja, ik zal het doorgeven
Oud 11-02-2005, 21:16
Jarahh
Jarahh is offline
student.ru.nl ... lachen. Wat studeer je?
Oud 12-02-2005, 12:48
Verwijderd
Citaat:
sukKelgirl12 schreef op 11-02-2005 @ 13:22 :
Behalve als ze daarvoor gemaakt zijn
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 18:47
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 11-02-2005 @ 22:16 :
student.ru.nl ... lachen. Wat studeer je?
Ik studeer op de HLO in nijmegen, de zangers (maakster van de site) studeert psychologie in Nijmegen. En ik mag er wel bij zeggen dat ze dat niet doet omdat ze niets beters wist, maar omdat ze het echt interessant vind.
Oud 12-02-2005, 19:14
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 12-02-2005 @ 19:47 :
Ik studeer op de HLO in nijmegen, de zangers (maakster van de site) studeert psychologie in Nijmegen. En ik mag er wel bij zeggen dat ze dat niet doet omdat ze niets beters wist, maar omdat ze het echt interessant vind.
Vooroordelen over psychologie
Oud 13-02-2005, 11:19
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 12-02-2005 @ 20:14 :
Vooroordelen over psychologie
Yup.
Ok, ben zelf geen ervaringsdeskundige op het gebied van psychologie studeren, maar mn zangeres heeft het zwaar als ze projecten moet samen doen met vwo-ers die maar psychologie hebben gekozen omdat ze niets beter leken te weten...
Dus het zijn oordelen over psychologie, danwel van een ander persoon...
Oud 13-02-2005, 16:30
Droyd
Droyd is offline
Met de kleuren kan ik wel leven, misschien iets meer contrast omdat sommigen het niet kunnen lezen, maar dat is bijzaak in vergelijking met de rest.

M.a.w. concept is goed genoeg, de rest niet.

Zorg gewoon dat je gemakkelijk kan navigeren tussen verschillende onderdelen in dan zal de site al een vastere vorm hebben.

de leden laad je ook niet in een ander venster, dat vond ik erg vervelend.

Ik heb geen problemen met simpele sites, gemakkelijk of niet, gebruiksvriendelijk moeten ze blijven. Hoofdzaak is dus, een klein simpel menu, dat op IEDERE pagina hetzelfde is. (geen menu's die plots een beetje van plaats verspringen), niet openen in andere vensters.

Op zich geen ramp dus, maar een eerste site is altijd wel lastig.
Oud 13-02-2005, 16:42
Verwijderd
ik heb geen verstand van websites, alleen irritant dat je niet terugkan via een knopding ofzo. maar ik vind jullie muziek wel relaxed
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 17:02
Tom Violence
Tom Violence is offline
waarom post je een website die iemand anders heeft gemaakt? dit forum is voor eigen creaties. idd erg simpel. de muziek ook trouwens.

de foto's halen het niveau trouwens ook naar beneden, is hier mee gerommeld of zijn ze met een hele slechte camera gemaakt? veel onscherpte en lelijke contrasten. ik zou een nieuwe serie laten maken door iemand.

Laatst gewijzigd op 13-02-2005 om 17:05.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 17:53
Haligh
Haligh is offline
Dan vind ik zelfs onze website mooier.
Oud 13-02-2005, 18:13
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 13-02-2005 @ 18:02 :
waarom post je een website die iemand anders heeft gemaakt? dit forum is voor eigen creaties. idd erg simpel. de muziek ook trouwens.

de foto's halen het niveau trouwens ook naar beneden, is hier mee gerommeld of zijn ze met een hele slechte camera gemaakt? veel onscherpte en lelijke contrasten. ik zou een nieuwe serie laten maken door iemand.
Ik post de website van iemand anders omdat ik dacht de maakster hiermee te kunnen helpen. Zij heeft mij echter te kennen gegeven dat dit niet nodig was. Dus je zou kunnen zeggen dat het topic een beetje zinloos is geworden.
Reageren

Regels voor berichten