Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   wat te denken? opa dood en dan zon reactie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1100317)

Zup 11-02-2005 11:28

wat te denken? opa dood en dan zon reactie

hoi mensen

Kreeg te horen dat de opa van een vriendin (X.) van een goede vriendin (Q.) van me is overleden. Ik ken X nog niet zo lang (weekje) en wilde dus via Q haar 06 vragen om met een smsje sterkte toe te wensen. Maar nu wilde X niet dat ik haar sms hoorde ik van Q.. Wat moet ik hiervan denken? :confused:
Voor mijn gevoel kan ik wel goed opschieten met X.

Alvast bedankt :)

Lorelei 11-02-2005 11:31

Geen idee. Vraag het haar zelf.. :confused:

Warsocket 11-02-2005 11:50

ik volg je verhaal echt niet

zijn er nou 2 opa's dood of hoe zit het :confused:

Zup 11-02-2005 11:52

De opa van X is overleden.. t staat er een beetje vaag sorry

Warsocket 11-02-2005 11:55

euhm ga een keer naar x toe en condoleer haar persoonlijk
en vraag daarna haar 06-nummer ;)

Leonoor 11-02-2005 12:14

Citaat:

grl schreef op 11-02-2005 @ 12:31 :
Geen idee. Vraag het haar zelf.. :confused:

Alicia Silverstone 11-02-2005 12:18

Vraag aan Q waarom X niet zou willen dat je smst.

bindmiddel 11-02-2005 12:26

lijkt me ook
vraag haar zelf

2004 11-02-2005 13:16

Even rust gunnen en dan over een paar weekjes vragen wat de fok er up is. :)

Konijn 11-02-2005 13:37

Ik kan het me eigenlijk wel voorstellen.. Je hebt al genoeg te verwerken als er iemand die je na stond overlijdt.. Het is dan fijn als je familie en eventueel goede vrienden om je heen hebt, maar niet iedereen heeft er behoefte aan dat kennissen etc ook zomaar van zich laten horen..
Gewoon een tijdje wachten zou ik zeggen..

pipimädchen 11-02-2005 13:51

Ik denk dat Q zélf niet wilt dat je X sms't, ze is jaloers op jullie beginnende vriendschap. :)

Zup 11-02-2005 14:14

Citaat:

Warsocket schreef op 11-02-2005 @ 12:55 :
euhm ga een keer naar x toe en condoleer haar persoonlijk
en vraag daarna haar 06-nummer ;)

Ik woon 10 km van haar af en onze vriendschap is nog niet zo goed dat ik bij haar thuis, ben er nog nooit geweest ;) En het is vakantie dus zie ik haar maandag pas.. ALS ze op school is

Citaat:

2004 schreef op 11-02-2005 @ 14:16 :
Even rust gunnen en dan over een paar weekjes vragen wat de fok er up is. :)
Jah zoiets had ik ook in gedachten maar Q is binnekort jarig in de loop van volgende week en daar zou ik eigenlijk gekoppeld worden aan X, daar was ik het niet echt mee eens maar nu kan ik denk ik zowieso weinig "leuke" contacten hebben. Ik kan er wel voor haar zijn maar het "begin" wilde ze niet, volgens Q dan.. :S

Citaat:

terror koe schreef op 11-02-2005 @ 14:51 :
Ik denk dat Q zélf niet wilt dat je X sms't, ze is jaloers op jullie beginnende vriendschap. :)
Ik weet niet... Q wilde me koppelen aan X en tis mn beste vriendin, was eerst zelfs verliefd op haar..

Konijn 11-02-2005 14:21

Citaat:

Zup schreef op 11-02-2005 @ 15:14 :
Jah zoiets had ik ook in gedachten maar Q is binnekort jarig in de loop van volgende week en daar zou ik eigenlijk gekoppeld worden aan X, daar was ik het niet echt mee eens maar nu kan ik denk ik zowieso weinig "leuke" contacten hebben. Ik kan er wel voor haar zijn maar het "begin" wilde ze niet, volgens Q dan.. :S

Nou precies, zie dus mijn reactie hierboven.
Het is toch logisch dat ze nu even niet met haar hoofd bij het beginnen van nieuwe vriendschappen is? Ik snap dat jij vindt dat je er voor haar kunt zijn, maar zij heeft waarschijnlijk genoeg mensen om zich heen die ze erg goed kent en graag mag die er voor haar zijn.
Als ze jou nog niet zo goed kent, is het logisch dat ze wat terughoudend is door alles waar ze nu doorheen gaat en wat ze nu voelt enzo..

Zup 11-02-2005 14:32

Citaat:

Konijn schreef op 11-02-2005 @ 14:37 :
Ik kan het me eigenlijk wel voorstellen.. Je hebt al genoeg te verwerken als er iemand die je na stond overlijdt.. Het is dan fijn als je familie en eventueel goede vrienden om je heen hebt, maar niet iedereen heeft er behoefte aan dat kennissen etc ook zomaar van zich laten horen..
Gewoon een tijdje wachten zou ik zeggen..

Misschien heb je gelijk maar ik vond echt dat het klikte tussen ons we hadden boeiende gesprekken en ze was altijd heel blij toen ze me sprak etc

was een beetje sloom met typen zie je reactie nu pas :) thnx

mja voel me wel een beetje kut omdat ik haar gewoon wil helpen en er wil zijn voor haar en haar wil steunen etc.. maar het is begrijpend dat ze het niet wil ja.. dat zie ik nu ook in. Dus als ik het goed begrijp is 't het beste dat ik het even laat rusten en mezelf er maar bij neerleg dat ze mijn steun.. niet wil? :s

Konijn 11-02-2005 14:38

Citaat:

Zup schreef op 11-02-2005 @ 15:32 :
mja voel me wel een beetje kut omdat ik haar gewoon wil helpen en er wil zijn voor haar en haar wil steunen etc.. maar het is begrijpend dat ze het niet wil ja.. dat zie ik nu ook in. Dus als ik het goed begrijp is 't het beste dat ik het even laat rusten en mezelf er maar bij neerleg dat ze mijn steun.. niet wil? :s
Niet 'niet wil'.. ;) doe dat jezelf nu niet aan. Ze is er gewoon niet aan toe, ze heeft wel andere dingen aan haar hoofd. Wie weet als jullie over een tijdje elkaar beter leren kennen kan ze juist haar verhaal bij jou kwijt..

perseus 11-02-2005 14:38

Het is nogal vreemd om haar speciaal te sms'en om haar te troosten terwijl je haar nog helemaal niet zo goed kent.

EZBlade_temp 11-02-2005 14:39

de O van X en Q is D maar nu mag jij niet S van Q want dat is zielig voor O?

Zup 11-02-2005 14:41

Citaat:

EZBlade schreef op 11-02-2005 @ 15:39 :
de O van X en Q is D maar nu mag jij niet S van Q want dat is zielig voor O?
haha :D heel grappig

post dan niks ofzo.. jezus

Ik gebruik Q en X omdat ik hun echte namen niet wil gebruiken, ooit aan gedacht?

Zup 11-02-2005 14:42

Citaat:

perseus schreef op 11-02-2005 @ 15:38 :
Het is nogal vreemd om haar speciaal te sms'en om haar te troosten terwijl je haar nog helemaal niet zo goed kent.
Steun betuigen en willen helpen kan toch nooit kwaad?

Blijkbaar wel.. :(

Zup 11-02-2005 14:56

Citaat:

Konijn schreef op 11-02-2005 @ 15:38 :
Niet 'niet wil'.. ;) doe dat jezelf nu niet aan. Ze is er gewoon niet aan toe, ze heeft wel andere dingen aan haar hoofd. Wie weet als jullie over een tijdje elkaar beter leren kennen kan ze juist haar verhaal bij jou kwijt..
Dit vind ik een fijne gedachte, hopelijk is het ook zo :)

thnx :cool:

perseus 11-02-2005 15:22

Citaat:

Zup schreef op 11-02-2005 @ 15:42 :

Jawel, want speciaal iemand sms'en die je eigenlijk niet echt kent om je steun te betuigen kan opdringerig overkomen.

Als je haar toevallig weer spreekt, is het natuurlijk wel zo aardig haar even te condoleren en er eventueel even over te praten als zij dat wil, maar ik denk niet dat je haar echt hoeft te troosten...

Antinoniem 11-02-2005 15:46

Citaat:

Zup schreef op 11-02-2005 @ 15:42 :

tuurlijk kan het wel kwaad.. tuurlijk vind ze het niet erg als je dr steunt of wil steunen.. maar ze wil dr natuurlijk helemaal niet aan denken en als iedereen dr dan steeds aan datgene herinnert.. jah dan schiet t niet op he :x

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.