![]() |
wat te denken? opa dood en dan zon reactie
hoi mensen
Kreeg te horen dat de opa van een vriendin (X.) van een goede vriendin (Q.) van me is overleden. Ik ken X nog niet zo lang (weekje) en wilde dus via Q haar 06 vragen om met een smsje sterkte toe te wensen. Maar nu wilde X niet dat ik haar sms hoorde ik van Q.. Wat moet ik hiervan denken? :confused: Voor mijn gevoel kan ik wel goed opschieten met X. Alvast bedankt :) |
Geen idee. Vraag het haar zelf.. :confused:
|
ik volg je verhaal echt niet
zijn er nou 2 opa's dood of hoe zit het :confused: |
De opa van X is overleden.. t staat er een beetje vaag sorry
|
euhm ga een keer naar x toe en condoleer haar persoonlijk
en vraag daarna haar 06-nummer ;) |
Citaat:
|
Vraag aan Q waarom X niet zou willen dat je smst.
|
lijkt me ook
vraag haar zelf |
Even rust gunnen en dan over een paar weekjes vragen wat de fok er up is. :)
|
Ik kan het me eigenlijk wel voorstellen.. Je hebt al genoeg te verwerken als er iemand die je na stond overlijdt.. Het is dan fijn als je familie en eventueel goede vrienden om je heen hebt, maar niet iedereen heeft er behoefte aan dat kennissen etc ook zomaar van zich laten horen..
Gewoon een tijdje wachten zou ik zeggen.. |
Ik denk dat Q zélf niet wilt dat je X sms't, ze is jaloers op jullie beginnende vriendschap. :)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het is toch logisch dat ze nu even niet met haar hoofd bij het beginnen van nieuwe vriendschappen is? Ik snap dat jij vindt dat je er voor haar kunt zijn, maar zij heeft waarschijnlijk genoeg mensen om zich heen die ze erg goed kent en graag mag die er voor haar zijn. Als ze jou nog niet zo goed kent, is het logisch dat ze wat terughoudend is door alles waar ze nu doorheen gaat en wat ze nu voelt enzo.. |
Citaat:
was een beetje sloom met typen zie je reactie nu pas :) thnx mja voel me wel een beetje kut omdat ik haar gewoon wil helpen en er wil zijn voor haar en haar wil steunen etc.. maar het is begrijpend dat ze het niet wil ja.. dat zie ik nu ook in. Dus als ik het goed begrijp is 't het beste dat ik het even laat rusten en mezelf er maar bij neerleg dat ze mijn steun.. niet wil? :s |
Citaat:
|
Het is nogal vreemd om haar speciaal te sms'en om haar te troosten terwijl je haar nog helemaal niet zo goed kent.
|
de O van X en Q is D maar nu mag jij niet S van Q want dat is zielig voor O?
|
Citaat:
post dan niks ofzo.. jezus Ik gebruik Q en X omdat ik hun echte namen niet wil gebruiken, ooit aan gedacht? |
Citaat:
Blijkbaar wel.. :( |
Citaat:
thnx :cool: |
Citaat:
Als je haar toevallig weer spreekt, is het natuurlijk wel zo aardig haar even te condoleren en er eventueel even over te praten als zij dat wil, maar ik denk niet dat je haar echt hoeft te troosten... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |