Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is toch logisch dat ze nu even niet met haar hoofd bij het beginnen van nieuwe vriendschappen is? Ik snap dat jij vindt dat je er voor haar kunt zijn, maar zij heeft waarschijnlijk genoeg mensen om zich heen die ze erg goed kent en graag mag die er voor haar zijn. Als ze jou nog niet zo goed kent, is het logisch dat ze wat terughoudend is door alles waar ze nu doorheen gaat en wat ze nu voelt enzo..
||
![]() |
Citaat:
was een beetje sloom met typen zie je reactie nu pas ![]() mja voel me wel een beetje kut omdat ik haar gewoon wil helpen en er wil zijn voor haar en haar wil steunen etc.. maar het is begrijpend dat ze het niet wil ja.. dat zie ik nu ook in. Dus als ik het goed begrijp is 't het beste dat ik het even laat rusten en mezelf er maar bij neerleg dat ze mijn steun.. niet wil? ![]() Laatst gewijzigd op 11-02-2005 om 14:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() post dan niks ofzo.. jezus Ik gebruik Q en X omdat ik hun echte namen niet wil gebruiken, ooit aan gedacht? Laatst gewijzigd op 11-02-2005 om 14:44. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Blijkbaar wel.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() thnx ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je haar toevallig weer spreekt, is het natuurlijk wel zo aardig haar even te condoleren en er eventueel even over te praten als zij dat wil, maar ik denk niet dat je haar echt hoeft te troosten... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Verhalen & Gedichten |
» 2065 Artic King | 8 | 25-09-2007 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
2065 Artic King | 4 | 21-09-2007 22:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |