![]() |
Ongelofelijk irritant, betreft GTA Vice City...
Mensen, ik heb GTA Vice City voor de pc. Ik heb 1 missie in het spel waar ik ******ziek van wordt......je moet dan met een radiografisch bestuurbaar vliegtuigje bommen droppen op de boten van een stel Cubanen, en op die Cubanen zelf....
Het kreng heeft 2 bestuur 'dingen', links-rechts en gas geven.....waar ik me nu helemaal de t*f*s aan erger is dat als ik gas geef het ding amper in de lucht komt.....en daarna meteen weer daalt.....als ik dan nog meer gas geef flikkert ie alleen maar nog harder uit de lucht....er is geen knop (althans, hier wordt nix over gezegd) om het vliegtuigje omhoog te trekken... Ik erger me hier mateloos aan, dus mensen die het wel gelukt is: Gelieve te laten weten hoe! Want ik vindt dit tot nu toe het enige gigantische kl*t* punt in het hele spel... |
|
lol over die missie heb ik echt een paar uur gedaan :rolleyes: . Terwijl de rest van dat spel zo idioot simpel is.
|
Het werkt.....gewoon ff blijven stuiteren...totdat ie niet meer stuitert....het is nu alleen maar een kwestie van tijd......(de eerste 5 keer lukt het niet.....en bij de 6de keer moest ik nog 1 boot....en toen was mijn RC kreng buiten het bereik van mijn afstandbediening...oftewel 'het baksteeneffect'.....
Thanks guys! |
Op de Ps 2 was het anders een eitje :P.
Vond het een leuke missie, eindelijk eens wat anders, dan normale achtervolg en schiet werk. |
op je nummergedeelte van je toetsenbord (dus dat stuk met numlock)
9 voor omlaag, en 6 voor omhoog. bij helikopters is 9 vooruit en 6 achteruit |
Tis al gelukt, ik loop nu te klooien met dat watervliegtuig....maar das niet moeilijk...dat lukt me wel.....tis alleen wel irri dat als je je heli ergens land, en dan ff ergens naar binnen gaat, dat je heli er dan niet altijd meer staat....Grand Theft Heli? GTH?
|
heel GTA VC was eigenlijk te makkelijk imho..
alle missies waren binnen een poging of 5 te halen (N) voor de rest natuurlijk helemaal top :D(Y) |
Ik kan niet wachten tot San Andreas voor de PC uitkomt (10 juni, 2 dagen voor me verjaardag...dus ik ga van iedereen geld vragen :D )
|
Citaat:
|
die missie haal ik altijd ìn 1 keer vind hem niet zo moeilijk in tegenstelling tot bijna iedereen
|
Nog 1 ding.....waar de **** zijn de draaiende ronde dingen voor met die sterretjes erin? Als ik er langs/doorheen loop gebeurt er geen ruk.....en ik neem niet aan dat ze er voor de sier staan?!?!
|
Citaat:
|
ik vond dat ook een vreselijke missie, enige tip die ik je kan geven is goed je controls instellen en LAAG vliegen
|
Ik vond het een vrij makkelijke missie. Eerst heb ik zo'n twee keer geprobeerd, daarna ging het veel makkelijk. Je maakt gewoon een soort kleine loopings, zo blijf je goed hoog. Als je een boot in het vizier hebt, laat je de omhoog knop los en scheer je vlak over de boot, laat de bom vallen.
Heb met andere missies meer moeite gehad. Met het radiografisch bestuurbaar helikoptertje in dat gebouw bijvoorbeeld. |
Citaat:
Die is echt achterlijk simpel, ik had zoveel tijd nog over. |
hij was best simpel, is mij in 1x gelukt.
De bankoverval missie met de submissies vond ik echter lastiger. |
ik vond het vreselijk moeilijk bij dat stuk waar je bij de malibu clup dus leden aan het verzamel was voor een overval...iemand wilde dus alleen je bestuurder zijn, als je van hem won met racen...en dat racen was echt lastig:S..als je hem aan de kant duwde, ging hij meestal dood (dus missie over)..en de politie ed achtervolgden alleen jou:S
|
All die shit is mij intussen ook gelukt.....ik heb de laatste missie ook al gehad, en de aftiteling ook.....ik ben nu ongelofelijk hard naar de hidden packages aan het zoeken....ik moet er nog 7 ofzo.
|
Citaat:
|
Die missie had ik vrij snel gedaan (na een keertje of 3)...die race missies die bij de autodealer horen waren helemaal makkelijk...De eerste verloor ik eerst een keer of 5, maar dat is omdat ik het op een motor probeerde (en dus van me motor flikkerde als hun me beukte)...race 2 t/m 6 won ik allemaal bij de eerste poging :evil:
|
Citaat:
|
Als je het principe van vice city een btje door hebt is het eigenlijk een achterlijk simpel spel. De meeste missies haalde ik makkelijk in 1x (behalve dan als je met een stomme beweging van je vinger op zn kop het water in vliegt ofzo). Maar het is best een vet spel. Multiplayer is ook nog wel leuk. Met een paar mensen tegelijk rondklooien op motoren enzo :p.
**Wacht ongeduldig op de PC versie van San Andreas :D** |
Ik gebruikte tot voor kort een mod voor VC, waarin je de complete stad van GTA3 had. Heerlijk, het was weer twee weken lang achtervolgingen, jumps en rondscheuren (op de motor die er in GTA3 niet was)!
|
ik ben daar allang aan gewend die vliegtuigbesturing
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij de bankoverval zette ik een moter klaar, dan kon ik ten noorden(?) van de bank makkelijk 3 sterretjesdingen pakken. Daarna, gewoon met een auto pay 'n spray. |
In de missie waar je tegen die Hillary moet rijden, moet je gewoon goed beheerst blijven rijden, en hopen dat hij ergens tegen op knalt. Mij lukte het pas na vier keer.
|
Bij die missie was ik blij dat er eindelijk een wat moeilijkere tussenzat (heb ze allemaal in 1 a 2 keer uitgespeeld) en toen bleek dat er bij je numpad nog 2 knoppen zaten waarbij je m omlaag en omhoog kan laten vliegen. Ook zo lomp.
Edit: Tegen Hilary heb ik ook wat vaker moeten racen, omdat ie niet lukte. |
Citaat:
Ook handig om die kluisgast even neer te hoeken, zodat ie dood is en je het geldbedrag alleen tussen die armygast en jezelf hoeft te delen. :cool: |
Bij Hillary pak ik altijd de PCJ-600 die een stukje links van de weg (voor de eerste kruising) op het gras geparkeerd staat. Als je nergens tegenop knalt ben je met die motor echt een stuk sneller dan hij :)
|
Citaat:
Een goeie tip die ik heb uitgevonden, om snel geld te verdienen: bij Sunshine Autos kan je straatraces doen. Selecteer de race die om het hele eiland gaat. Inschrijf geld is 10000 en als je wint krijg je 40000. Dus heb je 30000 winst: als je dit drie keer herhaald, heb je vet binnen! |
Citaat:
Je kan ook de vigilante-missies doen met de apache van de legerbasis, verdien je ook snel veel (maar of dat sneller is weet ik niet zeker) |
Apache is het easy die missies, tank heb ik hem gehaald. Tot Level 12 geloof ik dan heb je 150 amour.
Eitje :P. |
Maar ik snap niet waarom ik altijd van iedereen hoor dat die eindmissie met sonny zo moeilijk is, die duurde bij mij maar een halve minuut of zo :confused:
|
Citaat:
|
geld was geen probleem in gta vc...
ik hoefde nooit wapens te kopen, je kon ze overal gewoon op pakken :P |
Citaat:
Geld was soms wel een probleem. Wapens zijn goedkoop, maar property kan soms best duur zijn. Dus veel racen bij Sunshine, en soms ging ik gewoon constant geld ophalen bij de property die ik al had. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, die andere raceauto. Misschien dat ik de namen door elkaar heb gehaald. Die auto van die race dat je twaalf rondjes moet rijden :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |