Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2005, 18:05
SjizzleNizzle
SjizzleNizzle is offline
Mensen, ik heb GTA Vice City voor de pc. Ik heb 1 missie in het spel waar ik ******ziek van wordt......je moet dan met een radiografisch bestuurbaar vliegtuigje bommen droppen op de boten van een stel Cubanen, en op die Cubanen zelf....

Het kreng heeft 2 bestuur 'dingen', links-rechts en gas geven.....waar ik me nu helemaal de t*f*s aan erger is dat als ik gas geef het ding amper in de lucht komt.....en daarna meteen weer daalt.....als ik dan nog meer gas geef flikkert ie alleen maar nog harder uit de lucht....er is geen knop (althans, hier wordt nix over gezegd) om het vliegtuigje omhoog te trekken...

Ik erger me hier mateloos aan, dus mensen die het wel gelukt is: Gelieve te laten weten hoe!

Want ik vindt dit tot nu toe het enige gigantische kl*t* punt in het hele spel...
__________________
Beheerder van 4 sites
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2005, 18:26
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Normaal is de beneden knop dat de neus omhoog gaat.

Kijk anders eens op www.gamefaqs.com of zo.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 18:28
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
lol over die missie heb ik echt een paar uur gedaan . Terwijl de rest van dat spel zo idioot simpel is.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 18:57
SjizzleNizzle
SjizzleNizzle is offline
Het werkt.....gewoon ff blijven stuiteren...totdat ie niet meer stuitert....het is nu alleen maar een kwestie van tijd......(de eerste 5 keer lukt het niet.....en bij de 6de keer moest ik nog 1 boot....en toen was mijn RC kreng buiten het bereik van mijn afstandbediening...oftewel 'het baksteeneffect'.....

Thanks guys!
__________________
Beheerder van 4 sites
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 19:07
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Op de Ps 2 was het anders een eitje .

Vond het een leuke missie, eindelijk eens wat anders, dan normale achtervolg en schiet werk.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 20:04
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
op je nummergedeelte van je toetsenbord (dus dat stuk met numlock)
9 voor omlaag, en 6 voor omhoog.
bij helikopters is 9 vooruit en 6 achteruit
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 23:00
SjizzleNizzle
SjizzleNizzle is offline
Tis al gelukt, ik loop nu te klooien met dat watervliegtuig....maar das niet moeilijk...dat lukt me wel.....tis alleen wel irri dat als je je heli ergens land, en dan ff ergens naar binnen gaat, dat je heli er dan niet altijd meer staat....Grand Theft Heli? GTH?
__________________
Beheerder van 4 sites
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 15:24
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
heel GTA VC was eigenlijk te makkelijk imho..
alle missies waren binnen een poging of 5 te halen voor de rest natuurlijk helemaal top
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 16:07
SjizzleNizzle
SjizzleNizzle is offline
Ik kan niet wachten tot San Andreas voor de PC uitkomt (10 juni, 2 dagen voor me verjaardag...dus ik ga van iedereen geld vragen )
__________________
Beheerder van 4 sites
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 17:27
Verwijderd
Citaat:
SjizzleNizzle schreef op 17-02-2005 @ 17:07 :
Ik kan niet wachten tot San Andreas voor de PC uitkomt (10 juni, 2 dagen voor me verjaardag...dus ik ga van iedereen geld vragen )
Hopelijk wat eerder in mijn bezit, maar mocht het me uitstekend bevallen koop ik het dan alsnog.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 17:38
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
die missie haal ik altijd ìn 1 keer vind hem niet zo moeilijk in tegenstelling tot bijna iedereen
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 19:46
SjizzleNizzle
SjizzleNizzle is offline
Nog 1 ding.....waar de **** zijn de draaiende ronde dingen voor met die sterretjes erin? Als ik er langs/doorheen loop gebeurt er geen ruk.....en ik neem niet aan dat ze er voor de sier staan?!?!
__________________
Beheerder van 4 sites
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 20:43
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:
SjizzleNizzle schreef op 21-02-2005 @ 20:46 :
Nog 1 ding.....waar de **** zijn de draaiende ronde dingen voor met die sterretjes erin? Als ik er langs/doorheen loop gebeurt er geen ruk.....en ik neem niet aan dat ze er voor de sier staan?!?!
dan word het wanted leven 1tje minder dude
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 00:01
Verwijderd
ik vond dat ook een vreselijke missie, enige tip die ik je kan geven is goed je controls instellen en LAAG vliegen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 09:14
00RedBaron
Avatar van 00RedBaron
00RedBaron is offline
Ik vond het een vrij makkelijke missie. Eerst heb ik zo'n twee keer geprobeerd, daarna ging het veel makkelijk. Je maakt gewoon een soort kleine loopings, zo blijf je goed hoog. Als je een boot in het vizier hebt, laat je de omhoog knop los en scheer je vlak over de boot, laat de bom vallen.

Heb met andere missies meer moeite gehad. Met het radiografisch bestuurbaar helikoptertje in dat gebouw bijvoorbeeld.
__________________
I'm an offer you can't refuse
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 09:21
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
00RedBaron schreef op 24-02-2005 @ 10:14 :

Heb met andere missies meer moeite gehad. Met het radiografisch bestuurbaar helikoptertje in dat gebouw bijvoorbeeld.

Die is echt achterlijk simpel, ik had zoveel tijd nog over.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 12:30
Verwijderd
hij was best simpel, is mij in 1x gelukt.

De bankoverval missie met de submissies vond ik echter lastiger.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 15:20
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
ik vond het vreselijk moeilijk bij dat stuk waar je bij de malibu clup dus leden aan het verzamel was voor een overval...iemand wilde dus alleen je bestuurder zijn, als je van hem won met racen...en dat racen was echt lastig..als je hem aan de kant duwde, ging hij meestal dood (dus missie over)..en de politie ed achtervolgden alleen jou
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-02-2005, 15:43
SjizzleNizzle
SjizzleNizzle is offline
All die shit is mij intussen ook gelukt.....ik heb de laatste missie ook al gehad, en de aftiteling ook.....ik ben nu ongelofelijk hard naar de hidden packages aan het zoeken....ik moet er nog 7 ofzo.
__________________
Beheerder van 4 sites
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 16:23
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 24-02-2005 @ 16:20 :
ik vond het vreselijk moeilijk bij dat stuk waar je bij de malibu clup dus leden aan het verzamel was voor een overval...iemand wilde dus alleen je bestuurder zijn, als je van hem won met racen...en dat racen was echt lastig..als je hem aan de kant duwde, ging hij meestal dood (dus missie over)..en de politie ed achtervolgden alleen jou
Dat vond ik ook zón klotemissie...hij zit in een superauto, en jij een een rijdend stuk schroot...maar de cops komen in die missie op vaste plekken...als je het patroon doorhebt dan je ze makkelijk ontwijken...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 19:38
SjizzleNizzle
SjizzleNizzle is offline
Die missie had ik vrij snel gedaan (na een keertje of 3)...die race missies die bij de autodealer horen waren helemaal makkelijk...De eerste verloor ik eerst een keer of 5, maar dat is omdat ik het op een motor probeerde (en dus van me motor flikkerde als hun me beukte)...race 2 t/m 6 won ik allemaal bij de eerste poging
__________________
Beheerder van 4 sites
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 23:23
00RedBaron
Avatar van 00RedBaron
00RedBaron is offline
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 24-02-2005 @ 16:20 :
ik vond het vreselijk moeilijk bij dat stuk waar je bij de malibu clup dus leden aan het verzamel was voor een overval...iemand wilde dus alleen je bestuurder zijn, als je van hem won met racen...en dat racen was echt lastig..als je hem aan de kant duwde, ging hij meestal dood (dus missie over)..en de politie ed achtervolgden alleen jou
De bankoverval daarna is nog moeilijker. De bank overvallen is vrij simpel, als de SWAT binnenkomt pomp je ze vol met lood. Maar als je buiten komt moet je die gast van jou in leven houden, en een auto vinden. Die vind je dus gewoon niet.
__________________
I'm an offer you can't refuse
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 23:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Als je het principe van vice city een btje door hebt is het eigenlijk een achterlijk simpel spel. De meeste missies haalde ik makkelijk in 1x (behalve dan als je met een stomme beweging van je vinger op zn kop het water in vliegt ofzo). Maar het is best een vet spel. Multiplayer is ook nog wel leuk. Met een paar mensen tegelijk rondklooien op motoren enzo .

**Wacht ongeduldig op de PC versie van San Andreas **
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 09:26
00RedBaron
Avatar van 00RedBaron
00RedBaron is offline
Ik gebruikte tot voor kort een mod voor VC, waarin je de complete stad van GTA3 had. Heerlijk, het was weer twee weken lang achtervolgingen, jumps en rondscheuren (op de motor die er in GTA3 niet was)!
__________________
I'm an offer you can't refuse
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:59
luchtloper
Avatar van luchtloper
luchtloper is offline
ik ben daar allang aan gewend die vliegtuigbesturing
__________________
god must be a painter, because of all the colours
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2005, 22:38
00RedBaron
Avatar van 00RedBaron
00RedBaron is offline
Citaat:
luchloper schreef op 26-02-2005 @ 21:59 :
ik ben daar allang aan gewend die vliegtuigbesturing
In VC? Daar was de vliegtuig besturing een piece of cake. Ik had eerst veel meer moeite om het heli vliegen onder de knie te krijgen. De GTA3 besturing van dat vliegtuig is heel moeilijk, zeggen ze.
__________________
I'm an offer you can't refuse
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 00:47
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
00RedBaron schreef op 26-02-2005 @ 23:38 :
In VC? Daar was de vliegtuig besturing een piece of cake. Ik had eerst veel meer moeite om het heli vliegen onder de knie te krijgen. De GTA3 besturing van dat vliegtuig is heel moeilijk, zeggen ze.
Met die Dodo was vliegen vrijwel onmogelijk...zó vreselijk moeilijk...(PS2 versie iig...of dat is aangepast in de PC versie weet ik neit)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 08:48
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
D@mien schreef op 24-02-2005 @ 17:23 :
Dat vond ik ook zón klotemissie...hij zit in een superauto, en jij een een rijdend stuk schroot...maar de cops komen in die missie op vaste plekken...als je het patroon doorhebt dan je ze makkelijk ontwijken...
Ik schoot een van z'n banden lek, toen was 'ie niet zo snel meer

Bij de bankoverval zette ik een moter klaar, dan kon ik ten noorden(?) van de bank makkelijk 3 sterretjesdingen pakken. Daarna, gewoon met een auto pay 'n spray.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 14:24
00RedBaron
Avatar van 00RedBaron
00RedBaron is offline
In de missie waar je tegen die Hillary moet rijden, moet je gewoon goed beheerst blijven rijden, en hopen dat hij ergens tegen op knalt. Mij lukte het pas na vier keer.
__________________
I'm an offer you can't refuse
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:00
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Bij die missie was ik blij dat er eindelijk een wat moeilijkere tussenzat (heb ze allemaal in 1 a 2 keer uitgespeeld) en toen bleek dat er bij je numpad nog 2 knoppen zaten waarbij je m omlaag en omhoog kan laten vliegen. Ook zo lomp.

Edit: Tegen Hilary heb ik ook wat vaker moeten racen, omdat ie niet lukte.
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:03
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Sketch schreef op 27-02-2005 @ 09:48 :
Ik schoot een van z'n banden lek, toen was 'ie niet zo snel meer

Bij de bankoverval zette ik een moter klaar, dan kon ik ten noorden(?) van de bank makkelijk 3 sterretjesdingen pakken. Daarna, gewoon met een auto pay 'n spray.
Hoe ontzettend makkelijk is het om daar de politie af te schudden

Ook handig om die kluisgast even neer te hoeken, zodat ie dood is en je het geldbedrag alleen tussen die armygast en jezelf hoeft te delen.
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:18
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Bij Hillary pak ik altijd de PCJ-600 die een stukje links van de weg (voor de eerste kruising) op het gras geparkeerd staat. Als je nergens tegenop knalt ben je met die motor echt een stuk sneller dan hij
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 21:17
00RedBaron
Avatar van 00RedBaron
00RedBaron is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 02-03-2005 @ 16:18 :
Bij Hillary pak ik altijd de PCJ-600 die een stukje links van de weg (voor de eerste kruising) op het gras geparkeerd staat. Als je nergens tegenop knalt ben je met die motor echt een stuk sneller dan hij
Ik gebruik nooit een motor in die race of in streetraces. Je kan er lekker mee scheuren, en in een lege stad zou ik het makkelijk winnen van een Lambo. Maar in een stad heb je gebouwen, auto's, etc. Dan is het niet handig om een motor te gebruiken. De ferrari heeft mijn voorkeur: goede wegligging, maximale snelheid: kortom de ultieme racewagen!

Een goeie tip die ik heb uitgevonden, om snel geld te verdienen: bij Sunshine Autos kan je straatraces doen. Selecteer de race die om het hele eiland gaat. Inschrijf geld is 10000 en als je wint krijg je 40000. Dus heb je 30000 winst: als je dit drie keer herhaald, heb je vet binnen!
__________________
I'm an offer you can't refuse
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 21:58
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
00RedBaron schreef op 03-03-2005 @ 22:17 :

Een goeie tip die ik heb uitgevonden, om snel geld te verdienen: bij Sunshine Autos kan je straatraces doen. Selecteer de race die om het hele eiland gaat. Inschrijf geld is 10000 en als je wint krijg je 40000. Dus heb je 30000 winst: als je dit drie keer herhaald, heb je vet binnen!
Als je de laatste reaceauto gebruikt die je bij Sunshine hebt gekregen las reward, zijn die races helemaal een eitje.

Je kan ook de vigilante-missies doen met de apache van de legerbasis, verdien je ook snel veel (maar of dat sneller is weet ik niet zeker)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 22:52
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Apache is het easy die missies, tank heb ik hem gehaald. Tot Level 12 geloof ik dan heb je 150 amour.

Eitje .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 06:59
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Maar ik snap niet waarom ik altijd van iedereen hoor dat die eindmissie met sonny zo moeilijk is, die duurde bij mij maar een halve minuut of zo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-03-2005, 09:30
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
00RedBaron schreef op 03-03-2005 @ 22:17 :
Ik gebruik nooit een motor in die race of in streetraces. Je kan er lekker mee scheuren, en in een lege stad zou ik het makkelijk winnen van een Lambo. Maar in een stad heb je gebouwen, auto's, etc. Dan is het niet handig om een motor te gebruiken. De ferrari heeft mijn voorkeur: goede wegligging, maximale snelheid: kortom de ultieme racewagen!
Ja, maar bij die race met Hillary heb je de keus tussen of je eigen brakke auto, of die motor. En met een beetje oefenen is het op een motor echt niet zo moeilijk
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 11:49
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
geld was geen probleem in gta vc...
ik hoefde nooit wapens te kopen, je kon ze overal gewoon op pakken
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 14:23
00RedBaron
Avatar van 00RedBaron
00RedBaron is offline
Citaat:
Sketch schreef op 03-03-2005 @ 22:58 :
Als je de laatste reaceauto gebruikt die je bij Sunshine hebt gekregen las reward, zijn die races helemaal een eitje.

Je kan ook de vigilante-missies doen met de apache van de legerbasis, verdien je ook snel veel (maar of dat sneller is weet ik niet zeker)
Bedoel je dat je een racewagen krijgt als je alle wagens (je weet wel, bij die garage waar het lijstje staat) hebt verzameld? Is dat een snellere en betere sportwagen?

Geld was soms wel een probleem. Wapens zijn goedkoop, maar property kan soms best duur zijn. Dus veel racen bij Sunshine, en soms ging ik gewoon constant geld ophalen bij de property die ik al had.
__________________
I'm an offer you can't refuse
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 14:58
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
00RedBaron schreef op 07-03-2005 @ 15:23 :
Bedoel je dat je een racewagen krijgt als je alle wagens (je weet wel, bij die garage waar het lijstje staat) hebt verzameld? Is dat een snellere en betere sportwagen?
Je krijgt die auto die je bij de Hotrace gebruikt, in de Arena.
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:21
00RedBaron
Avatar van 00RedBaron
00RedBaron is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 07-03-2005 @ 15:58 :
Je krijgt die auto die je bij de Hotrace gebruikt, in de Arena.
Shit, das een grafwagen. Is nou niets speciaals aan. Hij is trouwens al te vinden op de parkeerplaats rond de arena. Ik had een supersnelle lambo verwacht, maar neen...
__________________
I'm an offer you can't refuse
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 23:19
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Nee, die andere raceauto. Misschien dat ik de namen door elkaar heb gehaald. Die auto van die race dat je twaalf rondjes moet rijden
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 15:23
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 09-03-2005 @ 00:19 :
Nee, die andere raceauto. Misschien dat ik de namen door elkaar heb gehaald. Die auto van die race dat je twaalf rondjes moet rijden
Die bedoel ik ook ja. Die is veeel sneller dan de look-a-like- ferrari, en al die andere auto's.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 16-02-2005 @ 20:07 :
Op de Ps 2 was het anders een eitje .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.