![]() |
Enquete voor scholieren, help me out please!
Het is een beetje een lullige enquete, maar goed ik moet toch antwoorden hebben. Ik heb ong. 40 antwoorden nodig.
Komt ie: (Het gaat niet zozeer om de vragen, vandaar dat deze enquete niet al te boeiend is, toch antwoorden nodig) Gelieve met a, b, c enz. te beantwoorden 1. Wat is je geslacht? a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( :D ) b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders Thanks :D , en nog een keer: niet letten op de lullige vraagjes, het gaat erom dat we diagrammen bladiebla maken, 't is voor wiskunde :rolleyes: . |
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 16 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( :D ) b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders ben student. maar dit geld ook wel voor de middelbare alleen dan is het bij 6 iedereen behalve mijn lerares frans |
bacbc
|
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? c: Anders (20, 6 vwo) 3. Wat vind je van jouw school? b: Wel leuk 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? b: Nee 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja 6. Wat vind je van jouw docenten? b: Allemaal aardig |
1. Wat is je geslacht?
b. vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b. eh, ik ben 16, val ik dan onder a of b??? 3. Wat vind je van jouw school? b. wel leuk 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a. ja 5. Zijn er leuke activiteiten? c. gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? b. allemaal aardig |
1. Wat is je geslacht?
b. vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a. 10 t/m 16 jaar 3. Wat vind je van jouw school? b. wel leuk 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? c. soms 5. zijn er veel leuke activiteien? a. ja 6. wat vind je van jouw docenten? c. anders. eigenlijk allemaal aardig, maar 1 of 2 onaardige. ff nog over de 2e vraag. Antwoord a is 10 t/m 16 en b is 16 t/m 19. Dus als je 16 ben kan je ze allebei kiezen. Misschien moet je 10 tot 16 maken of 17 t/m 19. Sorry ik ben een beetje lastig :D |
Gekeken naar de middelbare (tussen haakjes het "nu" als dit afwijkend is van het "toen"):
1. b 2. b (nu dus c) 3. b 4. a/c (nu b/c) 5. b (nu a) 6. c |
Citaat:
(Ik heb deze vragenlijst althans niet gemaakt, dat deed m'n 'buddy. Ik zorg dus voor de antwoorden :D Dus brand maar los :p Ik geloof dat het vooral om de middelbare schooltijd gaat, maar op zich maakt het niet uit. Als we die 40 personen maar halen :) |
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 16 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ) b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders Wel een beetje basisschoolniveau, deze enquête. :| |
Citaat:
Read what I said. |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? d: Stom 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? b: Nee 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? b: Wel leuk 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? c: Soms 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? c: Gaat wel 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? c: Soms 5. Zijn er veel leuke activiteiten? b: Nee 6. Wat vind je van jouw docenten? b: Allemaal aardig Thanks :D , en nog een keer: niet letten op de lullige vraagjes, het gaat erom dat we diagrammen bladiebla maken, 't is voor wiskunde :rolleyes: . Jij ook bedankt met het beantwoorden van mijn vragen. :) |
1. Wat is je geslacht?
a: Man 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? b: Wel leuk 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? c: Soms 5. Zijn er veel leuke activiteiten? b: Nee 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? c: Gaat wel 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? c: Soms 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? c: Gaat wel 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig |
Citaat:
|
verzin zelf die antwoorden dan
|
abbccd
|
1. Wat is je geslacht?
a: Man 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? b: Wel leuk 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? c: Soms 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? b: Allemaal aardig |
[QUOTE]Jolankaas schreef op 22-02-2005 @ 20:24 :
[B]Het is een beetje een lullige enquete, maar goed ik moet toch antwoorden hebben. Ik heb ong. 40 antwoorden nodig. Komt ie: (Het gaat niet zozeer om de vragen, vandaar dat deze enquete niet al te boeiend is, toch antwoorden nodig) Gelieve met a, b, c enz. te beantwoorden 1. Wat is je geslacht? a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? c: Gaat wel 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? c: Soms 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? e: Anders |
1. Wat is je geslacht?
a: Man 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( :D ) 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? b: Nee 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja 6. Wat vind je van jouw docenten? b: Allemaal aardig |
1) b
2) b 3) b 4) c 5) c 6) c |
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( :D ) b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: ja b: Soms c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders |
Citaat:
Maar dit is leuker |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? c: Anders (20 jr) 3. Wat vind je van jouw school? c: Gaat wel 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? c: Soms 5. Zijn er veel leuke activiteiten? b: Nee 6. Wat vind je van jouw docenten? b: Allemaal aardig |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig |
1. Wat is je geslacht? a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( :D ) b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders |
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( :D ) b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders Alstu! |
Citaat:
|
Citaat:
(nogmaals) |
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ) b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders Mijn school is tweede fase, ze kennen geen huiswerk :) Al sinds de eerste niet eigenlijk :) 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? b: Wel leuk 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? b: Allemaal aardig |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? c: Gaat wel 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? b: Nee 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? c: Anders, namelijk 20 3. Wat vind je van jouw school? b: Wel leuk 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig |
Citaat:
|
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? b: Wel leuk 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? c: Soms 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig |
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ) b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders |
1: b
2: a 3: b 4: c 5: c 6: c |
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders, elk jaar minder. 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders, de jonge nieuwe garde is aardig, de ouderen streng en onaardig |
Citaat:
|
1. b: Vrouw
2. b: 16 t/m 19 3. c: Gaat wel 4. c: Soms 5. a: Ja 6. c: Sommige aardig |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? b: Wel leuk 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? b: Nee 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig Ik vraag me af of ik deze enquete wel in had moeten vullen (ik studeer aan de uni) maar aangezien de leeftijden tot 19 gingen dacht ik dat het wel kon :) |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ) 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig maar ik doe wel HBO |
b: Vrouw
b: 16 t/m 19 e: Anders a: Ja c: Gaat wel c: Sommige aardig |
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ) b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders |
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( :D ) b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders Ook ik doe HBO, maakt dat uit? |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 3. Wat vind je van jouw school? c: Gaat wel 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? c: Gaat wel 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? b: Nee 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig |
1. Wat is je geslacht?
a: Man 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? c: Gaat wel 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? b: Nee 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |