Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 16 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ) b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders Wel een beetje basisschoolniveau, deze enquête. ![]() |
![]() |
|
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? d: Stom 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? b: Nee 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig
|
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? b: Wel leuk 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? c: Soms 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig
|
![]() |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? c: Gaat wel 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? c: Soms 5. Zijn er veel leuke activiteiten? b: Nee 6. Wat vind je van jouw docenten? b: Allemaal aardig Thanks ![]() ![]() Jij ook bedankt met het beantwoorden van mijn vragen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? c: Gaat wel 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? c: Soms 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig
|
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? c: Gaat wel 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig
||
Citaat:
|
[QUOTE]Jolankaas schreef op 22-02-2005 @ 20:24 :
[B]Het is een beetje een lullige enquete, maar goed ik moet toch antwoorden hebben. Ik heb ong. 40 antwoorden nodig. Komt ie: (Het gaat niet zozeer om de vragen, vandaar dat deze enquete niet al te boeiend is, toch antwoorden nodig) Gelieve met a, b, c enz. te beantwoorden 1. Wat is je geslacht? a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? c: Gaat wel 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? c: Soms 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? e: Anders
|
1. Wat is je geslacht?
a: Man 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ![]() 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? b: Nee 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja 6. Wat vind je van jouw docenten? b: Allemaal aardig
|
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ![]() b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: ja b: Soms c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dit is leuker |
Advertentie |
|
![]() |
|
1. Wat is je geslacht? a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ![]() b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders |
![]() |
|
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ![]() b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders Alstu!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(nogmaals) |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ) b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders Mijn school is tweede fase, ze kennen geen huiswerk ![]() ![]() 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders |
![]() |
|
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? b: Wel leuk 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? b: Allemaal aardig
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ) b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders
|
Verwijderd
|
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders, elk jaar minder. 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders, de jonge nieuwe garde is aardig, de ouderen streng en onaardig |
![]() |
||
Citaat:
|
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? b: Wel leuk 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? b: Nee 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig Ik vraag me af of ik deze enquete wel in had moeten vullen (ik studeer aan de uni) maar aangezien de leeftijden tot 19 gingen dacht ik dat het wel kon ![]()
|
Verwijderd
|
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? b: 16 t/m 19 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ) 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig maar ik doe wel HBO |
![]() |
|
![]() |
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ) b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders |
![]() |
|
1. Wat is je geslacht?
a: Man b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 b: 16 t/m 19 c: Anders 3. Wat vind je van jouw school? a: Vet gaaf ( ![]() b: Wel leuk c: Gaat wel d: Stom e: Anders 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja b: Nee c: Soms d: Anders 5. Zijn er veel leuke activiteiten? a: Ja b: Nee c: Gaat wel d: Anders 6. Wat vind je van jouw docenten? a: Allemaal stom b: Allemaal aardig c: Sommige aardig d: Streng maar wel aardig e: Anders Ook ik doe HBO, maakt dat uit?
Laatst gewijzigd op 26-02-2005 om 11:06. |
![]() |
|
1. Wat is je geslacht?
b: Vrouw 2. Wat is jouw leeftijd? a: 10 t/m 15 3. Wat vind je van jouw school? c: Gaat wel 4. Wordt er veel huiswerk opgegeven? a: Ja 5. Zijn er veel leuke activiteiten? c: Gaat wel 6. Wat vind je van jouw docenten? c: Sommige aardig
|
|