![]() |
Moed opgeven bij zelfbevrediging?
Hebben andere meiden hier het al eens meegemaakt dat ze, tijdens het masturberen, tot de conclusie komen "dat het niet voor vandaag zal zijn", met andere woorden dat je nog tot morgen zou kunnen doorgaan, maar dat het toch niet lukt?
Ik heb dit soms, dan zit ik echt héél lang te friemelen :bloos: en dan moet ik uiteindelijk stoppen omdat het niet lukt. Erg frustrerend, vaak komt het omdat ik met iets anders in m'n hoofd zit ofzo, maar er is niet altijd een uitleg voor. Wie heeft dit nog? |
Heb ik eigenlijk nooit als ik masturbeer (wel met vriendjes - dat heeft meer te maken met overgave en vertrouwen), maar misschien heb je op zo'n dag gewoon te veel aan je hoofd of is het te kort geleden dat je voor het laatst klaarkwam, of zo?
|
Ach heb ik ook wel eens. Toch niet geil genoeg, of ik zit met mijn gedachten ineens heel ergens anders (door de opgewekte/vrijkomende emoties ofzo:|:confused: )Ach wat maakt het uit, dan maar morgen:p
|
ja, soms, vooral als ik aan andere dingen ga denken, dat werkt echt niet. Beste voor mij is dan maar gewoon te stoppen en het later nog eens te proberen
|
Kan wel voorkomen op sommige momenten, maar dan is het onwaarschijnlijk dat ik er ook maar aan begin.
|
vaak zat, dan dwalen mijn gedachten af omdat je jezelf zo 'geeft', jezelf helemaal loslaat qua gevoelens en emoties...
maar ach... |
hmja heb ik ook weleens, dan ga ik opeens aan iets denken en dan lukt het niet meer... maja volgende keer beter... :p
|
Citaat:
Je voelt je er wel naar of je voelt je er niet naar, niet ergens halverwege tot die conclusie komen. |
Citaat:
|
Ja heb ik ook wel eens, dan ben ik met mijn gedachte bij van alles en nog wat behalve bij waar ik mee bezig ben ;)... Weet ook niet hoe dat kan dan...
Ik vind dat ook wel frustrerend, en dan moet en zal ik ook klaarkomen... dus dat is meestal lang/ hard doorgaan, en vervolgens helemaal niet meer lekker komen, mwah :s |
Citaat:
Verder heb ik als ik het doe voordat ik ga slapen dat ik gewoon na een paar minuten in slaap val, zonder het af te maken dus. :p |
Nou weet ik ook waarom wij mannen af en toe zo veel moeite moeten doen....
Als jullie bij jezelf al moeite hebben met je gedachten erbij houden.... :D |
Dat heb ik als man ook wel eens.
|
Citaat:
maar wat is er dan zo frustrerend aan ? |
Ja dat heb ik idd ook heel vaak. Ook met jongens trouwens. Klaarkomen is voor mij gewoon heel moeilijks :S
|
Ik kan me het best voorstellen, misschien dat je dan gestressed bent en dat je juist helemaal ontspannen moet zijn om tot een orgasme te komen. Dat zal dan wel deels in je spieren, maar vooral in je hoofd zitten. Wat denk je zelf, eigenlijk ? Ik ben tenslotte maar een "boy". :p
|
Citaat:
|
Owh ik heb welleens dat me gedachten afdwalen naar huiswerk of andere klusjes die ik nog heb staan, of dat ik halverwege in slaap sukkel. Maar ik vind het niet frustrerend ofzo, ik vind het masturberen zelf ook al fijn, en als ik persé wil klaarkomen dan pak ik gewoon me vibo erbij en consentreer ik me 5 minuutjes.
|
heb ik ook weleens :p
het ligt dan aan je gedachtengang, je bent er gewoon niet helemaal bij, je kunt je niet concentreren oid. maarja, dan maar lang doorgaan, want dan moet en zal het ook gebeuren... wat 'meneer de lamme arm" er ook tegen in te brengen heeft :p |
Citaat:
|
Tuurlijk, ik ook, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Het gebeurt je vast ook wel eens dat je met een andere hobby bezig bent (b.v. tekenen, ik zeg maar wat) en dat je halverwege er achter komt dat je eigenlijk geen zin hebt. Lijkt me heel normaal. Als je nou met een jongen bezig bent en hij heeft nog wel zin en jij zelf eigenlijk niet meer, dat is wel lastig, maar als je met je eentje bent hoeft verder niemand het te weten toch?
|
Ik kom altijd wel klaar hoor. :o
|
heb ik ook wel eens
maar dan ga ik net zo lang door tot ik wel kom tis idd frusterend anders |
Citaat:
|
Heb ik ook wel eens. Maar ach ik blijf gewoon doorfriemelen. Waar je aan begint moet je afmaken.
|
nou ja... ik begin pas met masturberen als ik al zin heb. Dan komt het eigenlijk niet voor dat ik niet klaarkom. Als ik soms niet klaarkom, dan komt dat omdat er begonnen wordt met aan mij friemelen terwijl ik daar nog niet klaar voor ben. Eh... snappie?
|
Citaat:
|
geef nooit op ooh geef nooit op geef nooit op.
Blijf doorgaan en dan lukt het wel en anders kreun je er wat bij helpt bij mij ook. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |