Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2005, 12:16
anja
anja is offline
Hebben andere meiden hier het al eens meegemaakt dat ze, tijdens het masturberen, tot de conclusie komen "dat het niet voor vandaag zal zijn", met andere woorden dat je nog tot morgen zou kunnen doorgaan, maar dat het toch niet lukt?

Ik heb dit soms, dan zit ik echt héél lang te friemelen en dan moet ik uiteindelijk stoppen omdat het niet lukt. Erg frustrerend, vaak komt het omdat ik met iets anders in m'n hoofd zit ofzo, maar er is niet altijd een uitleg voor. Wie heeft dit nog?
Oud 23-02-2005, 12:44
Verwijderd
Heb ik eigenlijk nooit als ik masturbeer (wel met vriendjes - dat heeft meer te maken met overgave en vertrouwen), maar misschien heb je op zo'n dag gewoon te veel aan je hoofd of is het te kort geleden dat je voor het laatst klaarkwam, of zo?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 12:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ach heb ik ook wel eens. Toch niet geil genoeg, of ik zit met mijn gedachten ineens heel ergens anders (door de opgewekte/vrijkomende emoties ofzo )Ach wat maakt het uit, dan maar morgen
Oud 23-02-2005, 12:47
barbara.inc
barbara.inc is offline
ja, soms, vooral als ik aan andere dingen ga denken, dat werkt echt niet. Beste voor mij is dan maar gewoon te stoppen en het later nog eens te proberen
Oud 23-02-2005, 12:55
Nona
Nona is offline
Kan wel voorkomen op sommige momenten, maar dan is het onwaarschijnlijk dat ik er ook maar aan begin.
Oud 23-02-2005, 15:01
leucomelas
leucomelas is offline
vaak zat, dan dwalen mijn gedachten af omdat je jezelf zo 'geeft', jezelf helemaal loslaat qua gevoelens en emoties...
maar ach...
Oud 23-02-2005, 15:22
Erbenda
Erbenda is offline
hmja heb ik ook weleens, dan ga ik opeens aan iets denken en dan lukt het niet meer... maja volgende keer beter...
Oud 23-02-2005, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 23-02-2005 @ 13:55 :
Kan wel voorkomen op sommige momenten, maar dan is het onwaarschijnlijk dat ik er ook maar aan begin.
same here.

Je voelt je er wel naar of je voelt je er niet naar, niet ergens halverwege tot die conclusie komen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 15:48
waves
waves is offline
Citaat:
HvJ schreef op 23-02-2005 @ 13:47 :
Ach heb ik ook wel eens. Toch niet geil genoeg, of ik zit met mijn gedachten ineens heel ergens anders (door de opgewekte/vrijkomende emoties ofzo )Ach wat maakt het uit, dan maar morgen
Oud 23-02-2005, 20:26
Verwijderd
Ja heb ik ook wel eens, dan ben ik met mijn gedachte bij van alles en nog wat behalve bij waar ik mee bezig ben ... Weet ook niet hoe dat kan dan...

Ik vind dat ook wel frustrerend, en dan moet en zal ik ook klaarkomen... dus dat is meestal lang/ hard doorgaan, en vervolgens helemaal niet meer lekker komen, mwah
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 20:34
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 23-02-2005 @ 21:26 :

Ik vind dat ook wel frustrerend, en dan moet en zal ik ook klaarkomen... dus dat is meestal lang/ hard doorgaan, en vervolgens helemaal niet meer lekker komen, mwah
Ja, dat heb ik ook weleens gehad.

Verder heb ik als ik het doe voordat ik ga slapen dat ik gewoon na een paar minuten in slaap val, zonder het af te maken dus.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 20:44
V-8
V-8 is offline
Nou weet ik ook waarom wij mannen af en toe zo veel moeite moeten doen....
Als jullie bij jezelf al moeite hebben met je gedachten erbij houden....
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 21:40
Type
Type is offline
Dat heb ik als man ook wel eens.
Oud 23-02-2005, 22:07
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
anja schreef op 23-02-2005 @ 13:16 :
Hebben andere meiden hier het al eens meegemaakt dat ze, tijdens het masturberen, tot de conclusie komen "dat het niet voor vandaag zal zijn", met andere woorden dat je nog tot morgen zou kunnen doorgaan, maar dat het toch niet lukt?

Ik heb dit soms, dan zit ik echt héél lang te friemelen en dan moet ik uiteindelijk stoppen omdat het niet lukt. Erg frustrerend, vaak komt het omdat ik met iets anders in m'n hoofd zit ofzo, maar er is niet altijd een uitleg voor. Wie heeft dit nog?
Ja heb ik ook, dan dtop ik gewon en ga ik iets anders doen
maar wat is er dan zo frustrerend aan ?
Oud 23-02-2005, 22:24
freaQiegirl
freaQiegirl is offline
Ja dat heb ik idd ook heel vaak. Ook met jongens trouwens. Klaarkomen is voor mij gewoon heel moeilijks
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 22:37
EggeD
EggeD is offline
Ik kan me het best voorstellen, misschien dat je dan gestressed bent en dat je juist helemaal ontspannen moet zijn om tot een orgasme te komen. Dat zal dan wel deels in je spieren, maar vooral in je hoofd zitten. Wat denk je zelf, eigenlijk ? Ik ben tenslotte maar een "boy".
Oud 24-02-2005, 11:32
dead person
dead person is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 23-02-2005 @ 21:26 :
Ja heb ik ook wel eens, dan ben ik met mijn gedachte bij van alles en nog wat behalve bij waar ik mee bezig ben ... Weet ook niet hoe dat kan dan...

Oud 25-02-2005, 18:00
filia dei
filia dei is offline
Owh ik heb welleens dat me gedachten afdwalen naar huiswerk of andere klusjes die ik nog heb staan, of dat ik halverwege in slaap sukkel. Maar ik vind het niet frustrerend ofzo, ik vind het masturberen zelf ook al fijn, en als ik persé wil klaarkomen dan pak ik gewoon me vibo erbij en consentreer ik me 5 minuutjes.
Oud 25-02-2005, 18:46
Midget
Midget is offline
heb ik ook weleens

het ligt dan aan je gedachtengang, je bent er gewoon niet helemaal bij, je kunt je niet concentreren oid.

maarja, dan maar lang doorgaan, want dan moet en zal het ook gebeuren...
wat 'meneer de lamme arm" er ook tegen in te brengen heeft
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 18:55
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Midget schreef op 25-02-2005 @ 19:46 :
wat 'meneer de lamme arm" er ook tegen in te brengen heeft
Lol, echt zo je arm stilhouden en stotende bewegingen maken.
Oud 25-02-2005, 22:06
lady of the dark
lady of the dark is offline
Tuurlijk, ik ook, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Het gebeurt je vast ook wel eens dat je met een andere hobby bezig bent (b.v. tekenen, ik zeg maar wat) en dat je halverwege er achter komt dat je eigenlijk geen zin hebt. Lijkt me heel normaal. Als je nou met een jongen bezig bent en hij heeft nog wel zin en jij zelf eigenlijk niet meer, dat is wel lastig, maar als je met je eentje bent hoeft verder niemand het te weten toch?
Oud 06-03-2005, 21:34
Severus
Severus is offline
Ik kom altijd wel klaar hoor.
Oud 09-03-2005, 21:22
Bittersweet
Bittersweet is offline
heb ik ook wel eens

maar dan ga ik net zo lang door tot ik wel kom
tis idd frusterend anders
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 01:55
puch
puch is offline
Citaat:

IK ben man maar ik wel herkenbaar
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 11:06
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Heb ik ook wel eens. Maar ach ik blijf gewoon doorfriemelen. Waar je aan begint moet je afmaken.
Oud 10-03-2005, 21:51
snoopy
snoopy is offline
nou ja... ik begin pas met masturberen als ik al zin heb. Dan komt het eigenlijk niet voor dat ik niet klaarkom. Als ik soms niet klaarkom, dan komt dat omdat er begonnen wordt met aan mij friemelen terwijl ik daar nog niet klaar voor ben. Eh... snappie?
Oud 20-03-2005, 14:56
Kauw
Kauw is offline
Citaat:

mij is ut nog nooit gelukt wel bijna mr net niet helemaal in bad en wil dus echt niet dat m'n ouderrs t merken!! niet dat ze er raar op zouden reageren mr houd t liever prive ik doe ut met de doeshstaraal totdat k t goeie plekje heb gevonde :-D mr dan begin ik te schokken en kan ik de dingens niet mr hooghouden en lukt t niet, IS DAT ZO RAAR!?!??!?!?!?!? en heb iemand nog mr tips hoe ut wel lukt??
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 11:51
MuqTada
MuqTada is offline
geef nooit op ooh geef nooit op geef nooit op.

Blijf doorgaan en dan lukt het wel en anders kreun je er wat bij helpt bij mij ook.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 11:55
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
MuqTada schreef op 22-03-2005 @ 12:51 :
geef nooit op ooh geef nooit op geef nooit op.

Blijf doorgaan en dan lukt het wel en anders kreun je er wat bij helpt bij mij ook.
Krijg jij em wel omhoog dan??

Regels voor berichten