![]() |
Pakistaan moet 2-jarig nichtje uithuwelijken
In Pakistan is een 20-jarige Pakistaan door zijn dorpsraad bevolen zijn 2-jarige nichtje uit te huwelijken. Dit moet hij doen aan de echtgenoot van een vrouw met wie hij vreemdging. De politie in de Pakistaanse provincie Punjab maakte dit zeer opvallende nieuws bekend.
Niet alleen moet de man zijn nichtje uithuwelijken. Hij moet eveneens een schadevergoeding van bijna drieduizend euro betalen aan de echtgenoot van de met hem vreemdgaande vrouw. Zodra het nichtje achttien jaar is, zal ze moeten trouwen met de bedrogen man, die dan 58 jaar zal zijn. Drie jaar geleden oordeelde een dorpsraad dat een vrouw een groepsverkrachting moest ondergaan. Dit, nadat haar broer vreemdging. Later werden alle deelnemers aan de groepsverkrachting door een Pakistaanse rechtbank tot de dood veroordeeld. Ze zitten nog vast in afwachting van hun hoger beroep. ik kan maar een ding zeggen cuuuus hehehe, wat zijn ze daar gekk oo nie,dat meisje kan er toch niks aan doen |
Schuld van de islam
Schuld van Links. Schuld van Paars. |
|
stomme dorpsraad
|
Citaat:
|
Tja, Islam he?
|
:d
|
Het zijn die lokale idioten met hun traditionele gebruiken die ze op de een of andere rare manier in hun versie van de islam weten te incorporeren die de islam als godsdienst een kwade naam geven.
Erger nog, dit soort stom volk vindt dat ze dit ook hier zouden moeten mogen, met een beroep op de vrijheid van godsdienst. Het recht op zelfbeschikking van de vrouw en het nichtje in kwestie zijn dan opeens zwaar ondergeschikt. |
Citaat:
|
In Utah is orale sex verboden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Can YOU smell it too? ;) En omg! Het is ook ALTIJD de Islam die mij de "Tiswah's" bezorgt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouwonvriendelijkheid heeft geen enkel verband met de Islam. Mensen zijn eenmaal zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja wat zitten jullie te zullen dan. dit heeft niks met islam te maken, het heeft met hun denkbeeld te maken. waarom is het dan nie zo in turkije. zit nie over islam te lullen, anders noem ik wel miljoenen misdaden die christenen enz hebben gepleegd.
ojah wil je voorbeelden? eerste/tweede wereld oorlog / de onvrede van momenteel???? was net zo rustig en dan gaan die amerikanen aanvallen.. het zijn geen moslims hoor... ojah en fff een ding. ik heb het nie tegen alle mensen hier, alleen tegen diegenen die zo anti-islam zijn |
Citaat:
Maar een shitload aan moslims doet het wel. |
Citaat:
Vrouwonvriendelijkheid heeft niets met de islam te maken, kun je nog grotere onzin verkondigen? |
Citaat:
|
Citaat:
Oh wacht, jij bent zo'n kutmoslim (en ja, ik maak onderscheid tussen moslims en kutmoslims) die "christenen" gelijk steld aan "westerlingen"? :rolleyes: |
Citaat:
Hee, en ik ken enkele praktijkvoorbeelden hoor. Vandaag de dag nog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe bevalt het om zo naief te zijn? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vrouwontvriendelijkheid in landen als Pakistan heeft wel degelijk met de Islam te maken, het gros van de moslims in Pakistan vind dat dit alles met de islam te maken heeft anders zouden ze het niet doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het blijkt keer op keer dat je een islam uit de boekenhebt, en een islam van de straat. Met name hier inhet westen zijn moslims niet achterlijk, en lezen ze zelf hun Koran, maar in het overgrote deel van de moslimwereld bestaan nog taaie tradities die op zich niets met de islam te maken hebben, maar die toch onder de paraplu van de islam gebracht zijn.
Die mensen hebben hun eigen lokale versie van de islam, en die parktijken veroordelen wil nog niet zeggen dat je de islam veroordeelt. Helaas zijn het altijd niet moslims die de praktijken afkeuren, moslims zijn te solidair met elkaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |