![]() |
Starbucks
In Londen stonden ze op elke hoek en in Amerika zijn ze ook allang niet meer weg te denken.. De echte starbucks coffeeshops :D
Wanneer komen ze eindelijk ook is in Nederland? In Utrecht proberen ze nog een ijskoffie winkeltje te openen maar dat vond ik toch echt niks (n) |
coffee company!!! is veel beter dan starbucks:D
|
Die kennik niet eens! Vertel!
|
Volgens mij hebben ze het geprobeerd, maar zag Starbucks er uiteindelijk vanaf oid. Maar er komen best veel koffie-cafétjes nu.. Die DE-cafés zijn best leuk, en hier in Maastricht heb je Coffee Lovers, ook best leuk :)
|
jah..die hebben ze alleen in Amsterdam. Maar ze hebben echt de meest goddelijke koffie en heel leuk interieur. Ze zitten in de hele stad, maar daarbuiten heb ik ze nog niet gespot.
|
duh, starbucks is echt wel zalig, ik weet nog wel dat we daar met de londenreis van school keihard hebben zitten chillen en 2 uur strak stonden van de caffeďne :D
geweldig was dat. |
stoer :|
Waarom heeft Utrecht geen leuke koffiecafeetjes? Of wel? |
en bij starbucks heb je gratis draadloos internet (y)
|
Oeh starbucks. Ja ik dacht er laatst nog aan hoe zeer ik starbucks mis :( Heeeerlije icecoffee! Maar al in geen 2 maanden geweest.
|
ik denk niet dat dat hier net zo goed zal lopen, maar ik wacht er ook nog steeds op:)
|
In Londen kreeg je wel een megabak als je wat bij starbucks bestelde.. Ik heb dan liever wat kleiners dan dat je met een hele maag met koffie moet rondlopen..
|
Starbucks zou toch naar Nederland komen?
Nouja, ik vind de coffee company heel leuk, daar zal ik het voorlopig dan maar mee moeten doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh Starbucks <3! Ik ga altijd in Aken, heb zelfs een klantenkaart. White Chocolate Mocha met slagroom. Heerlijk! Stiekem de lekkerste koffie die ik ooit heb gedronken.
|
ik heb er nog nooit koffie op (hou niet van gewone koffie), maar wel muffins. In Londen (en vast ook bij ander Starbucks) hebben ze muffins met witte chocola en bosbessen oid, echt heerlijk.
|
Citaat:
starbucks is lekker, maar ook wel erg duur. niet echt ideaal voor een take-away. |
Ben Starbucksfan <33
Zo lekker die koffie... Maar misschien maar beter dat er hier geen is, anders zou ik daar praktisch gaan wonen... |
Citaat:
Maar ik ga wel muffins bakken morgen :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |