![]() |
vragenlijst , zouden jullie het willen invullen
Ik moet een vragenlijst maken voor anw heeft te maken met gegevens opslaan en verwerken enzo.
Als het niet teveel gevraagt is zouden jullie dan de punten kunnen optellen en het er onder schrijven. 1. Je bevind je in een vage bui. Wat zul je nu doen: a.Je gaat mensen doodlullen met vage termen en/of nutteloze feiten over protonenverval e.d. (10 punten) b.Je vind dit niet belangrijk, onderdrukt de vage bui en gaat gewoon verder waarmee je bezig was . (-10 punten) c.Je gaat raar rondrennen en laat alle mensen denken dat je echt gestoord bent. (20 punten) d.Je zondert je tijdelijk af .(15 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? a.Je gaat uit om vrolijk te worden. (-10 punten) b.Je gaat naar een onzin forum of chatbox en gaat daar met andere mensen praten in de hoop je depressieve bui te onderdrukken. (0 punten) c.Je rent de straat op en gaat mensen mateloos irriteren in de hoop dat je inziet dat je echt heel mongolisch bezig bent en je zo hard moet lachen dat je perplex niet meer depressief bent. (20 punten) d.Je sluit je op in je kamer zodat je, je omgeving niet irriteerd. (10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? a.Ja ik doe niks anders. (20 punten) b.Nee, dit is een van de eerste keren (-10 punten) c.Ja, wel redelijk vaak (10 punten) d.Soms (-15 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? a.Ik scheld de gene uit met een domme opmerking. (-5 punten) b.Ik ga beschrijven hoe ik hem vermoord. (15 punten) c.Ik vraag hem/haar vriendelijk om te stoppen. (-15 punten) d.Niks , ik negeer het. (10 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) b.ik doe domme dingen in de klas en jippie roepen (15 punten) c.Ik doe helemaal geen **** voor school en blijf zitten (5 punten) d.Ik ben een stuud en mijn leven bestaat uit: school en huiswerk (10 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd a.Vooral huiswerk maken en afentoe iets anders. (15 punten) b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) c.Sociale dingen (–15 punten) d.Sportieve dingen , als ik thuis kom zou ik graag een wandeling van 10 km maken. (10 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) b.Spelletjes spelen (0 punten) c.Huiswerk maken (20 punten) d.Zelf spellen maken / pogingen tot programmeren (15 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? a.Ik speel het heel kort omdat het saai is en ik wel wat beters te doen heb (15 punten) b.Ik speel het gewoon een tijdje, niet zo lang dat het mijn huiswerk belemmert (-10 punten) c.Ik speel geen spelletjes (5 punten) d.Mijn leven is gedomineerd door computerspelletjes (20 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? a.Geen (20 punten) b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) c.3 tot 5/ 5 tot 8 idem (-5 punten) d.>5 / >8 idem (10 punten) 10. Ga je vaak uit? a.Nooit (10) b.Een paar keer per maand (5) c.Iedere week 1x, minimaal (-5) d.Altijd als het kan (-10) Als je onder de 18 bent trek er dan 5 punten van af. |
Citaat:
|
1. Je bevind je in een vage bui. Wat zul je nu doen:
a.Je gaat mensen doodlullen met vage termen en/of nutteloze feiten over protonenverval e.d. (10 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? b.Je gaat naar een onzin forum of chatbox en gaat daar met andere mensen praten in de hoop je depressieve bui te onderdrukken. (0 punten) d.Je sluit je op in je kamer zodat je, je omgeving niet irriteerd. (10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? d.Soms (-15 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? c.Ik vraag hem/haar vriendelijk om te stoppen. (-15 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? d.Zelf spellen maken / pogingen tot programmeren (15 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? a.Ik speel het heel kort omdat het saai is en ik wel wat beters te doen heb (15 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? a.Geen (20 punten) 10. Ga je vaak uit? a.Nooit (10) Als je onder de 18 bent trek er dan 5 punten van af 45 punten.. Al staat er vaak niet een antwoord bij dat me aanspreekt, of juist meerdere... En wat is de uitslag? :D |
b.Je vind dit niet belangrijk, onderdrukt de vage bui en gaat gewoon verder waarmee je bezig was . (-10 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? b.Je gaat naar een onzin forum of chatbox en gaat daar met andere mensen praten in de hoop je depressieve bui te onderdrukken. (0 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? b.Nee, dit is een van de eerste keren (-10 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? c.Ik vraag hem/haar vriendelijk om te stoppen. (-15 punten) of d.Niks , ik negeer het. (10 punten) Ligt er aan welke vriend... :p 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) Naja, eigenlijk ben ik een stuud, maar mijn leven bestaat niet alleen uit school en huiswerk en gemiddeld sta ik denk ik wel tussen de 6 en 7, maar ik doe er veel aan, ik heb dus maar voor a gekozen. :p 6. Wat doe je in je vrije tijd Vooral: b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) en c.Sociale dingen (–15 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) of c.Huiswerk maken (20 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? c.Ik speel geen spelletjes (5 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) 10. Ga je vaak uit? c.Iedere week 1x, minimaal (-5) Tja, ik had voor bepaalde vragen 2 antwoorden, echt een rot-test, ik kan soms geen goed antwoord kiezen. :p |
Citaat:
het plan is om de significantie uittekenen en als het lukt om te zetten naar een soort iq punten achtig dinges. Maar -65 betekent dat je een persoon bent die totaal niet vaag/onzinnig bent , dus dat je een serieus persoon ben. hoe hoger de score hoe onserieuzer je bent. |
a.Je gaat mensen doodlullen met vage termen en/of nutteloze feiten over protonenverval e.d. (10 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? b.Je gaat naar een onzin forum of chatbox en gaat daar met andere mensen praten in de hoop je depressieve bui te onderdrukken. (0 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? c.Ja, wel redelijk vaak (10 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? d.Niks , ik negeer het. (10 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? c.Ik speel geen spelletjes (5 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) 10. Ga je vaak uit? b.Een paar keer per maand (5) 5 punten :eek: |
1 d
2 d 3 d 4 d 5 a 6 b 7 b 8 d 9 b 10a |
Citaat:
*reken reken reken* euh 20 punten is dat vreemd???? |
Citaat:
|
d.Je zondert je tijdelijk af .(15 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? a.Je gaat uit om vrolijk te worden. (-10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? b.Nee, dit is een van de eerste keren (-10 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? c.Ik vraag hem/haar vriendelijk om te stoppen. (-15 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd c.Sociale dingen (–15 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? c.Ik speel geen spelletjes (5 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) 10. Ga je vaak uit? b.Een paar keer per maand (5) Als je onder de 18 bent trek er dan 5 punten van af. [/B][/QUOTE] -60 en dat dus omdat ik de pest heb aan domme schietspelletjes? :confused: |
leuk voor je maar knalspellen als doom 3 geven mij gwoon een kick
zeker die oudere knalspellen zijn cool met metal en hardrock (hoewel ik niet bepaald fan ben) |
b.Je vind dit niet belangrijk, onderdrukt de vage bui en gaat gewoon verder waarmee je bezig was . (-10 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? d.Je sluit je op in je kamer zodat je, je omgeving niet irriteerd. (10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? d.Soms (-15 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? c.Ik vraag hem/haar vriendelijk om te stoppen. (-15 punten) 5. Wat die je voor school? b.ik doe domme dingen in de klas en jippie roepen (15 punten) eeeuhm: e? Ik deed nooit een fuck, stond gemiddeld een 8,5? 6. Wat doe je in je vrije tijd b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? b.Ik speel het gewoon een tijdje, niet zo lang dat het mijn huiswerk belemmert (-10 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? d.>5 / >8 idem (10 punten) 10. Ga je vaak uit? b.Een paar keer per maand (5) niet een paar keer per maand, maar ook niet nooit :s -10 punten, maar de antwoorden zijn niet sluitend :s. ow en ik ben geen scholier meer :o |
d.Je zondert je tijdelijk af .(15 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? d.Je sluit je op in je kamer zodat je, je omgeving niet irriteerd. (10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? d.Soms (-15 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? d.Niks , ik negeer het. (10 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? b.Ik speel het gewoon een tijdje, niet zo lang dat het mijn huiswerk belemmert (-10 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) 10. Ga je vaak uit? a.Nooit (10) Totaal: -10 punten. |
Citaat:
|
25pt.
|
c.Je gaat raar rondrennen en laat alle mensen denken dat je echt gestoord bent. (20 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? d.Je sluit je op in je kamer zodat je, je omgeving niet irriteerd. (10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? a.Ja ik doe niks anders. (20 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? b.Ik ga beschrijven hoe ik hem vermoord. (15 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? c.Ik speel geen spelletjes (5 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? a.Geen (20 punten) 10. Ga je vaak uit? a.Nooit (10) Als je onder de 18 bent trek er dan 5 punten van af. lol :D 85-5 = 80. |
c.Je gaat raar rondrennen en laat alle mensen denken dat je echt gestoord bent. (20 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? b.Je gaat naar een onzin forum of chatbox en gaat daar met andere mensen praten in de hoop je depressieve bui te onderdrukken. (0 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? d.Soms (-15 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? c.Ik vraag hem/haar vriendelijk om te stoppen. (-15 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd a.Vooral huiswerk maken en afentoe iets anders. (15 punten) b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? a.Ik speel het heel kort omdat het saai is en ik wel wat beters te doen heb (15 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) 10. Ga je vaak uit? b.Een paar keer per maand (5) -5 -5=-10 En? :p |
a. Je gaat mensen doodlullen met vage termen en/of nutteloze feiten over protonenverval e.d. (10 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? d. Je sluit je op in je kamer zodat je je omgeving niet irriteert. (10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? d. Soms (-15 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? c. Ik vraag hem/haar vriendelijk om te stoppen. (-15 punten) 5. Wat die je voor school? a. Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd? c.Sociale dingen (–15 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? b. Spelletjes spelen (0 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? b. Ik speel het gewoon een tijdje, niet zo lang dat het mijn huiswerk belemmert (-10 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? a. Geen (20 punten) 10. Ga je vaak uit? b. Een paar keer per maand (5) Als je onder de 18 bent trek er dan 5 punten van af. - 25 punten |
het gemiddelde is op dit moment -7.
|
- 45
|
b.Je vind dit niet belangrijk, onderdrukt de vage bui en gaat gewoon verder waarmee je bezig was . (-10 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? d.Je sluit je op in je kamer zodat je, je omgeving niet irriteert. (10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? d.Soms (-15 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? c.Ik vraag hem/haar vriendelijk om te stoppen. (-15 punten) 5. Wat doe je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? b.Ik speel het gewoon een tijdje, niet zo lang dat het mijn huiswerk belemmert (-10 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) 10. Ga je vaak uit? b.Een paar keer per maand (5) -65 Wat een stomme test. |
-45
|
ik heb 0
Als dat zo moet zijn dat hoe negatiever je zit, hoe serieuzer je bent, dan klopt je puntentelling niet. Voor de rest is het natuurlijk een kuttest |
Citaat:
3. Doe je vaker dit soort testen? c.Ja, wel redelijk vaak (10 punten) d.Soms (-15 punten) Hoeveel verschil zit er nou tussen 'redelijk vaak' en 'soms'? Terwijl het wel 25 punten scheelt... |
b.Je vind dit niet belangrijk, onderdrukt de vage bui en gaat gewoon verder waarmee je bezig was . (-10 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? b.Je gaat naar een onzin forum of chatbox en gaat daar met andere mensen praten in de hoop je depressieve bui te onderdrukken. (0 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? d.Soms (-15 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? d.Niks , ik negeer het. (10 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? b.Ik speel het gewoon een tijdje, niet zo lang dat het mijn huiswerk belemmert (-10 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) 10. Ga je vaak uit? a.Nooit (10) Totaal aantal punten: -45 |
Citaat:
|
Citaat:
|
d.Je zondert je tijdelijk af .(15 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? d.Je sluit je op in je kamer zodat je, je omgeving niet irriteerd. (10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? b.Nee, dit is een van de eerste keren (-10 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? d.Niks , ik negeer het. (10 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd c.Sociale dingen (–15 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? c.Ik speel geen spelletjes (5 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? b.1 tot 3 (onder de 18) [of gaat dat over de leeftijd van het vriendje..] 10. Ga je vaak uit? b.Een paar keer per maand (5) Wat een achterlijke vragen, het is dat ik toch al bezig was... |
d. Je zondert je tijdelijk af. (15 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je wordt depressief. Wat doe je? d. Je sluit je op in je kamer zodat je, je omgeving niet irriteert. (10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? d.Soms (-15 punten) Wat is "dit soort testen"? :confused: Enquetes invullen doe ik vaker, ja, dit soort vragen beantwoorden minder vaak. Soms dan maar invullen? 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? c. Ik vraag hem/haar vriendelijk om te stoppen. (-15 punten) 5. Wat doe je voor school? a. Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd a.Vooral huiswerk maken en afentoe iets anders. (15 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? c. Huiswerk maken (20 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? c.Ik speel geen spelletjes (5 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) 10. Ga je vaak uit? a. Nooit (10) (Eigenlijk "heel af en toe", maar die optie zit er niet bij, dus ja... 15 punten (als ik goed geteld heb tenminste). |
a.Je gaat mensen doodlullen met vage termen en/of nutteloze feiten over protonenverval e.d. (10 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? d.Je sluit je op in je kamer zodat je, je omgeving niet irriteerd. (10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? c.Ja, wel redelijk vaak (10 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? c.Ik vraag hem/haar vriendelijk om te stoppen. (-15 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? b.Spelletjes spelen (0 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? b.Ik speel het gewoon een tijdje, niet zo lang dat het mijn huiswerk belemmert (-10 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) 10. Ga je vaak uit? a.Nooit (10) ik kom op -10 :s |
k heb -25
wat betekent dat? |
Bij sommige vragen kon ik egt niet kiezen maar ik kom uit op rond de 100
|
65 Punten en dat betekent?
|
Citaat:
Op dit moment is het zo, maar hecht er totaal maar geen waarde aan :D <veel te serieus score onder de -68 te serieus -67 tot en met de -52 serieus -51 tot en met -32 normaal -31 tot en met 0 onserieus 0 tot en met 21 te onserieus 22 tot en met 42 > 43 veel te onserieus |
Citaat:
Haha. |
Effe aanpassen, had de punten nog niet opgeteld omdat ik bij sommige vragen twee antwoorden had gekozen:
1. Je bevind je in een vage bui. Wat zul je nu doen: b.Je vind dit niet belangrijk, onderdrukt de vage bui en gaat gewoon verder waarmee je bezig was . (-10 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? b.Je gaat naar een onzin forum of chatbox en gaat daar met andere mensen praten in de hoop je depressieve bui te onderdrukken. (0 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? b.Nee, dit is een van de eerste keren (-10 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? d.Niks , ik negeer het. (10 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) Naja, eigenlijk ben ik een stuud, maar mijn leven bestaat niet alleen uit school en huiswerk en gemiddeld sta ik denk ik wel tussen de 6 en 7, maar ik doe er veel aan, ik heb dus maar voor a gekozen. :p 6. Wat doe je in je vrije tijd Vooral: b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? c.Ik speel geen spelletjes (5 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) 10. Ga je vaak uit? c.Iedere week 1x, minimaal (-5) -10 + 0 - 10 + 10 - 15 + 5 - 5 + 5 - 15 - 5 = -40 :o |
Citaat:
|
a.Je gaat mensen doodlullen met vage termen en/of nutteloze feiten over protonenverval e.d. (10 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? a.Je gaat uit om vrolijk te worden. (-10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? d.Soms (-15 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? d.Niks , ik negeer het. (10 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd c.Sociale dingen (–15 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? c.Ik speel geen spelletjes (5 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) 10. Ga je vaak uit? c.Iedere week 1x, minimaal (-5) |
Citaat:
|
Citaat:
|
b.Je vind dit niet belangrijk, onderdrukt de vage bui en gaat gewoon verder waarmee je bezig was . (-10 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? a.Je gaat uit om vrolijk te worden. (-10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? d.Soms (-15 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? c.Ik vraag hem/haar vriendelijk om te stoppen. (-15 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd c.Sociale dingen (–15 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? a.Ik speel het heel kort omdat het saai is en ik wel wat beters te doen heb (15 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) 10. Ga je vaak uit? b.Een paar keer per maand (5) Als je onder de 18 bent trek er dan 5 punten van af. -70 :eek: :D |
b.Je vind dit niet belangrijk, onderdrukt de vage bui en gaat gewoon verder waarmee je bezig was . (-10 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? a.Je gaat uit om vrolijk te worden. (-10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? d.Soms (-15 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? c.Ik vraag hem/haar vriendelijk om te stoppen. (-15 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? c.Ik speel geen spelletjes (5 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? a.Geen (20 punten) 10. Ga je vaak uit? a.Nooit (10) Als je onder de 18 bent trek er dan 5 punten van af. -25 :) Wat betekend dat dan? |
Citaat:
|
a.Je gaat mensen doodlullen met vage termen en/of nutteloze feiten over protonenverval e.d. (10 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? b.Je gaat naar een onzin forum of chatbox en gaat daar met andere mensen praten in de hoop je depressieve bui te onderdrukken. (0 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? c.Ja, wel redelijk vaak (10 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? d.Niks , ik negeer het. (10 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? c.Ik speel geen spelletjes (5 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? a.Geen (20 punten) 10. Ga je vaak uit? b.Een paar keer per maand (5) Totaal: 45 punten. |
c.Je gaat raar rondrennen en laat alle mensen denken dat je echt gestoord bent. (20 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? a.Je gaat uit om vrolijk te worden. (-10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? b.Nee, dit is een van de eerste keren (-10 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? d.Niks , ik negeer het. (10 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? c.Ik speel geen spelletjes (5 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? a.Geen (20 punten) 10. Ga je vaak uit? b.Een paar keer per maand (5) Als je onder de 18 bent trek er dan 5 punten van af. 25 punten Wat betekent dit nu?? |
te onserieus 22 tot en met 42
hahaha ik kan je melden dat klopt toch echt niet :s |
Citaat:
<veel te serieus score onder de -72 te serieus -71 tot en met de -48 serieus -47 tot en met -30 normaal -29 tot en met 2 onserieus 3 tot en met 29 te onserieus 30 tot en met 56 > 57 veel te onserieus |
a.Je gaat mensen doodlullen met vage termen en/of nutteloze feiten over protonenverval e.d. (10 punten) b.Je vind dit niet belangrijk, onderdrukt de vage bui en gaat gewoon verder waarmee je bezig was . (-10 punten) c.Je gaat raar rondrennen en laat alle mensen denken dat je echt gestoord bent. (20 punten) d.Je zondert je tijdelijk af .(15 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? a.Je gaat uit om vrolijk te worden. (-10 punten) b.Je gaat naar een onzin forum of chatbox en gaat daar met andere mensen praten in de hoop je depressieve bui te onderdrukken. (0 punten) c.Je rent de straat op en gaat mensen mateloos irriteren in de hoop dat je inziet dat je echt heel mongolisch bezig bent en je zo hard moet lachen dat je perplex niet meer depressief bent. (20 punten) d.Je sluit je op in je kamer zodat je, je omgeving niet irriteerd. (10 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? a.Ja ik doe niks anders. (20 punten) b.Nee, dit is een van de eerste keren (-10 punten) c.Ja, wel redelijk vaak (10 punten) d.Soms (-15 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? a.Ik scheld de gene uit met een domme opmerking. (-5 punten) b.Ik ga beschrijven hoe ik hem vermoord. (15 punten) c.Ik vraag hem/haar vriendelijk om te stoppen. (-15 punten) d.Niks , ik negeer het. (10 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) b.ik doe domme dingen in de klas en jippie roepen (15 punten) c.Ik doe helemaal geen **** voor school en blijf zitten (5 punten) d.Ik ben een stuud en mijn leven bestaat uit: school en huiswerk (10 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd a.Vooral huiswerk maken en afentoe iets anders. (15 punten) b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) c.Sociale dingen (–15 punten) d.Sportieve dingen , als ik thuis kom zou ik graag een wandeling van 10 km maken. (10 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) b.Spelletjes spelen (0 punten) c.Huiswerk maken (20 punten) d.Zelf spellen maken / pogingen tot programmeren (15 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? a.Ik speel het heel kort omdat het saai is en ik wel wat beters te doen heb (15 punten) b.Ik speel het gewoon een tijdje, niet zo lang dat het mijn huiswerk belemmert (-10 punten) c.Ik speel geen spelletjes (5 punten) d.Mijn leven is gedomineerd door computerspelletjes (20 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? a.Geen (20 punten) b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) c.3 tot 5/ 5 tot 8 idem (-5 punten) d.>5 / >8 idem (10 punten) 10. Ga je vaak uit? a.Nooit (10) b.Een paar keer per maand (5) c.Iedere week 1x, minimaal (-5) d.Altijd als het kan (-10) ik heb 10 |
c.Je gaat raar rondrennen en laat alle mensen denken dat je echt gestoord bent. (20 punten) 2. Je zit al een hele tijd thuis en je word depressief. Wat doe je? b.Je gaat naar een onzin forum of chatbox en gaat daar met andere mensen praten in de hoop je depressieve bui te onderdrukken. (0 punten) 3. Doe je vaker dit soort testen? c.Ja, wel redelijk vaak (10 punten) 4. Wat doe je als een van je vrienden lastig is? b.Ik ga beschrijven hoe ik hem vermoord. (15 punten) 5. Wat die je voor school? a.Ik doe wat ik moet doen en sta gemiddeld tussen de 6 en een 8. (-15 punten) 6. Wat doe je in je vrije tijd b.Computeren en muziek luisteren (5 punten) 7. Als je achter de computer zit, wat doe je dan meestal daarop? a.MSN’en / een ander chatprogramma (-5 punten) 8. Als je een computerspelletje doet, hoe verloopt dat dan? d.Mijn leven is gedomineerd door computerspelletjes (20 punten) 9. Hoeveel vriendjes / vriendinnetjes (relaties) heb je tot nu toe gehad? b.1 tot 3 (onder de 18)/ 1 tot 5(boven de 18) (–15 punten) 10. Ga je vaak uit? b.Een paar keer per maand (5) 40 punten..en nu? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |