![]() |
Wpww #2
Aangezien het feit dat Koen het chronisch vertikt om op -overigens heel vriendelijke- PM's te reageren mijnerzijds, wil ik langs deze weg eens informeren of er al eenstemming is bereikt ten aanzien van het tolereren van de racistische afkorting "WPWW" als nickname.
Mijn dank. |
Eigenlijk was het me nog niet eens opgevallen dat dat 'White Pride World Wide' betekent.
|
Misschien betekend het wel : Wij prefereren werkende werklozen..
|
:rolleyes: .
|
Citaat:
|
Ik weet waar je huis woont! :D :D :D
|
Citaat:
|
help :eek: :D
|
Citaat:
|
OMFG, wat ben jij toch ongelooflijk kansloos. OMG.
|
:p
|
je mag toch trots zijn op je witte huidskleur? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het overdreven om WPWW direct als racistisch te zien...
|
Citaat:
(y) Voor de echte liefhebber; hij is clickable! |
Citaat:
Maar ik vind niet dat je die nick standaard mag verbannen... Indien de lid zich normaal gedraagt, en de afkorting is van zijn initialen of verzin wat anders... Als die lid zich racistisch gedraagd is het een ander verhaal.. Maar iemand die wpww als naar heeft direct bannen is wel behoorlijk kortzichtig... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als de sig SMLANOHIIZTV was, dan mocht het van mij ook.. |
Ach, dan mogen we nationalisme van alle soorten en maten wel gaan bestraffen.
Als iemand zo nodig sociale zelfmoord wil plegen door zoiets als nickname te nemen, laat ze lekker, er loopt immers al een forummer rond met een avatar van de "Arische universiteit". |
Het viel mij laatst ook op idd. Erg ziek dat er niks aan gedaan wordt.
|
Is dit topic nog steeds niet dicht? :rolleyes:
|
a gossie
|
Hij heeft wel gelijk dit staat er in het beleid:
Citaat:
:rolleyes: |
WPWW vind ik op zich niet rascistisch, maar dat persoon met de avatar van de Aryan University :nono:
Typo's... |
Citaat:
|
Je kunt maar veel beter gewoon 'Almighty' achter je naam plakken, dan krijg je tenminste geen gedonder. :)
|
Citaat:
|
Aangezien dit topic nog niet is gesloten.
Ik ben voor een permanente verandering van deze nickname, al is het alleen om dit soort discussie's te voorkomen. En dan maakt de intensie van WPWW niet eens zoveel uit. |
Citaat:
juist omdat deze persoon zo'n nick heeft die wellicht refereert aan white pride blabla ontstaat er een discussie over het wel of niet kunnen van de naam cq betekenis. En discussie is juist wat we nodig hebben ipv regelrechte blindmakende censuur, zoals een nick verbannen/veranderen ivm een mogelijke link naar racisme, zodat de forummers bewuster worden van het feit dat de wereld niet zo zwart/wit (jaja pun) is. |
Citaat:
Daarbij komt deze gekozen nickname over als een statement. |
internet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens, mensen, neem even de moeite de juiste spelling van het woord 'racistisch' te gebruiken. Staat zo armoedig als je dat niet doet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het gezeik om niets. Zolang het betrefende lid geen racistische uitlatingen op dit forum doet zie ik niet wat je probleem is. Je kan nooit controleren wat de echte bedoelingen van die persoon zijn. En een naam verbieden omdat ie eventueel racistisch zou kunnen zijn bedoeld vind ik kortzichtig en valt bij mij onder de noemer vooroordeel.
|
Enige tijd terug heeft ze weldegelijk bekend waar het voor staat, doch heb ik haar verder nooit racistische leuzen zien verspreiden.
Maargoed, het moge duidelijk zijn dat het gaat om een racistische nick, en dat in combinatie met de sig "sommige mensen leven alleen nog omdat het verboden is om ze te vermoorden" vind ik toch dat deze nick/sig op zijn minst veranderd moet worden. Niet dat ik er wakker van zou liggen. |
Citaat:
Wat ik me ook afvraag: ben je met WPWW in gesprek gegaan? Want in een topic op BZ mededelen dat 'dat kind haar nick maar moet wijzigen' is natuurlijk vrij gemakkelijk. Maar misschien dat zij hier ook wat over te zeggen heeft? |
[mode=provo]Als ze nu gebant zou worden, alleen om de schijn die ze wekt en niet om haar daden en uitspraken, wie is er hier dan de fascist?[/mode]
|
Ik vind dat Dobermann een beetje zeurt.
Dit is internet, de dumpplaats van het laagste en het beste van de maatschappij. Als wij ons allemaal net zo druk zouden maken over die arme negertjes in Afrika als wij ons druk maken over een nickname; dan reden ze daar al lang in BMW's. |
Citaat:
|
Goh.. wat leuk. Dit topic bestaat nog steeds. :)
Ik vind dat ze òf aan de nick òf aan de sig iets moet doen eigenlijk. Ik vind de combinatie net iets tè. Wat haar bedoelingen ook zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat je van mening bent dat ik zeur is van harte welkom, evenzo als het mijn goed recht is van mening te zijn dat een nickname als "WPWW" storend is. En juist omdat het toch een stukje maatschappij is stel ik het op prijs dat er een beetje consequent wordt omgesprongen met dingen als racistische uitingen. En ik vind "WPWW" daar behoorlijk onder vallen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |