Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Voor de echte liefhebber; hij is clickable! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind niet dat je die nick standaard mag verbannen... Indien de lid zich normaal gedraagt, en de afkorting is van zijn initialen of verzin wat anders... Als die lid zich racistisch gedraagd is het een ander verhaal.. Maar iemand die wpww als naar heeft direct bannen is wel behoorlijk kortzichtig... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als de sig SMLANOHIIZTV was, dan mocht het van mij ook.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
juist omdat deze persoon zo'n nick heeft die wellicht refereert aan white pride blabla ontstaat er een discussie over het wel of niet kunnen van de naam cq betekenis. En discussie is juist wat we nodig hebben ipv regelrechte blindmakende censuur, zoals een nick verbannen/veranderen ivm een mogelijke link naar racisme, zodat de forummers bewuster worden van het feit dat de wereld niet zo zwart/wit (jaja pun) is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij komt deze gekozen nickname over als een statement. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind het gezeik om niets. Zolang het betrefende lid geen racistische uitlatingen op dit forum doet zie ik niet wat je probleem is. Je kan nooit controleren wat de echte bedoelingen van die persoon zijn. En een naam verbieden omdat ie eventueel racistisch zou kunnen zijn bedoeld vind ik kortzichtig en valt bij mij onder de noemer vooroordeel.
|
Verwijderd
|
Enige tijd terug heeft ze weldegelijk bekend waar het voor staat, doch heb ik haar verder nooit racistische leuzen zien verspreiden.
Maargoed, het moge duidelijk zijn dat het gaat om een racistische nick, en dat in combinatie met de sig "sommige mensen leven alleen nog omdat het verboden is om ze te vermoorden" vind ik toch dat deze nick/sig op zijn minst veranderd moet worden. Niet dat ik er wakker van zou liggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat ik me ook afvraag: ben je met WPWW in gesprek gegaan? Want in een topic op BZ mededelen dat 'dat kind haar nick maar moet wijzigen' is natuurlijk vrij gemakkelijk. Maar misschien dat zij hier ook wat over te zeggen heeft?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je van mening bent dat ik zeur is van harte welkom, evenzo als het mijn goed recht is van mening te zijn dat een nickname als "WPWW" storend is. En juist omdat het toch een stukje maatschappij is stel ik het op prijs dat er een beetje consequent wordt omgesprongen met dingen als racistische uitingen. En ik vind "WPWW" daar behoorlijk onder vallen. Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 19:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |