![]() |
WAT is jou FAVORITE DRANKJE????
euh... besse enneh wodka bleu? :D
|
uhm baileys en passoa jus
|
bier, congac, whiskey en black rum.
|
Baileys en ((red bull)) ;)
|
bier
|
bier.
|
Bierrr
|
Citaat:
Mannelijk voorkeur , HÈ ;) |
Bier.
Favo's: Pils: Amstel. Hoge gisting: Vos of Palm. Wit: Witte Raaf of Wieckse Witte. Dubbel: Westmalle of Leffe Blond Tripel: Kanon, Duvel of Kasteel. |
wodka-jus & en rooie wodka-redbull (hoe zoet het ook is :)) zal ik ook nooit afslaan :)
|
safari- 7up
|
Bij een bar/kleine club hier ergens een (zelf)verzonnen drankje.. weet niet wat er in zit maar het heet "stoelpoot".. ja sorry ik heb het niet verzonnen
|
Bie-hier.
|
Blue curacao - 7-up!!!!!!!!!
Wodka- red bull!!!!!! zuperrr lekkerrr. xjes (y) |
rode wijn :o
en wodka jus:) |
baileys, witte wijn, champagne, biertje op z'n tijd
|
bier :)
|
rooie wodka
|
Cola
|
Kindercola met ijsblokjes.......hmmmmmmmmm
|
O ja ik ben het schijfje citroen vergeten. Anders lust ik het niet
|
bier
WKD wodka red bull |
Het begint met een B en eindigt op ier.
|
Citaat:
|
Purple rain, wodka lime, (en niet vanwege de serie Rozengeur en Wodka Lime) witte wijn en ik bestel ook wel eens met vriendinnen een cocktailshaker met van alles door elkaar. Goldtrike is trouwens ook best lekker
|
euh... ik drink het altijd als ik het uitga? zal het ook wel kunnen kopen denk. :rolleyes:
|
Dan zal het wel wat anders zijn want ik heb het aan meerdere mensen gevraagd of ze het welleens in een winkel gezien hebben en of ze er op willen letten en die hebben het nog nooit gezien dus
Het was trouwens maar een vraag hoor.... |
Wat nou bier mannelijke voorkeur....ik drink ook het liefst bier en dan het liefst hertog jan en jeager....ander bier is ook goed, maar deze vind ik wel heel goed zuipbaar.
|
Blue Curacao met 7-up.. Jummie!!! (y)
|
Citaat:
Toch? |
Cola/Beerenburg :)
|
Campari Spa rood, lekker verfrissend ;)
|
bier
|
Bier met uitgaan
Wit biertje(wieckse witte) op terrasje en wijntje tijdens romantisch avondje met vriendin |
hell, bier denkik
|
bier en soms iets anders :)
|
ranja met een rietje :)
|
bier, malibu cola, baco, pasoa jus, wodka redbull, smirnoff ice, WKD, goldstrike
|
Ben vaak de BOB dus cola, en anders een lekkere MALIBU COLA
|
BIER en tequilla :D
|
Cassis, kan er niets aan doen, maar dat spul is gewoon lekker :S
|
vodka redbull, witte perzik wijn met bubbeltjes, passoa jus, malibu jus, koud wit biertje :p
|
Bacootje, pisang ambon, passoa jus (y) (y) (y) :D
|
Citaat:
|
suren jan, boswandeling, pisang-jus en een een of anders tsjechisch drankje dat een beetje lijkt op baileys... (jammie)
|
BesseJenever.
En daarna Bier. |
Amaretto-cassis en Blue Caracou (hoe schrijf je dat:)?)-7 up
|
vodka cassis
|
Bier (heineken) über alles :o
|
Bier, smirnoff ice, tequilla maar dan met sinaasappel en kaneel, en B52(tia maria,baileys en nog iets) en dan in de fik zetten en met een rietje opdrinken!
Yammmiieeeee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |