Bij een bar/kleine club hier ergens een (zelf)verzonnen drankje.. weet niet wat er in zit maar het heet "stoelpoot".. ja sorry ik heb het niet verzonnen
Hey hoe kom je aan dat wodka blue?? Ik heb het vorig jaar in engeland gedronken en het is superlekker maar k ben het nog nergens tegengekomen in nederland
Purple rain, wodka lime, (en niet vanwege de serie Rozengeur en Wodka Lime) witte wijn en ik bestel ook wel eens met vriendinnen een cocktailshaker met van alles door elkaar. Goldtrike is trouwens ook best lekker
Dan zal het wel wat anders zijn want ik heb het aan meerdere mensen gevraagd of ze het welleens in een winkel gezien hebben en of ze er op willen letten en die hebben het nog nooit gezien dus
Wat nou bier mannelijke voorkeur....ik drink ook het liefst bier en dan het liefst hertog jan en jeager....ander bier is ook goed, maar deze vind ik wel heel goed zuipbaar.
Hey hoe kom je aan dat wodka blue?? Ik heb het vorig jaar in engeland gedronken en het is superlekker maar k ben het nog nergens tegengekomen in nederland
Bier, smirnoff ice, tequilla maar dan met sinaasappel en kaneel, en B52(tia maria,baileys en nog iets) en dan in de fik zetten en met een rietje opdrinken!