![]() |
Mourinho
Iedereen kent hem ondertussen wel. Na zijn spraakmakende persconferentie in Barcelona, heeft hij zich nog een paar keer uitgelaten naar tegenstanders en scheidsrechts. Het is nu zelfs zover dat hij Volker Roth voor de rechter wil dagen, terwijl hij toch de man is die verantwoordelijk wordt gehouden voor het aftreden van Frisk.
Zowel de UEFA als de FIFA veroordelen de coach van Chelsea bij monde van hun hoogste baas in niet mis te verstane bewoordingen. "Wie de scheidsrechters aanvalt, gaat in tegen de geest van het voetbal", aldus FIFA-president Sepp Blatter. UEFA-preses Lennart Johansson gaat zelfs nog een stap verder: "Tot nu toe hebben we ons alleen geërgerd aan respectloze uitspraken van trainers over scheidsrechters. Wellicht moeten we hen voor langere tijd schorsen." Wat mij betreft mogen ze deze man een boete opleggen en voor de rest van het seizoen schorsen. |
Mourinho is een sukkel, maar dat is Blatter ook en die zit toch ook nog steeds op de hoogste stoel in het internationale voetbal?
|
Wat mij betreft kunnen we dan ook gelijk voetballers gaan schorsen omdat ze soms wat roepen, lekker laten zitten die kwal :cool:
|
Wel onzin om iemand daarvoor te schorsen. Hij is natuurlijk wel irritant en arogant, maar dat is zn goed recht. Vooral zn prestaties bij Porto waren uitstekend.
|
Citaat:
|
Ach das gewoon een kwestie van niet te serieus nemen
|
Tis sowieso overdreven hoe iedereen zich laat leiden door die man. Verslaggevers, commentatoren, kranten en iedereen waren echt enorm anti-Chelsea bij die confrontatie tegen Barcelona wat volgens mij alleen voorkwam uit irritatie over Mourinho. Als commentator moet je toch een beetje objectief blijven dunkt mij.
|
Citaat:
Ik vind het trouwens geweldig van die man, hij is arrogant de grootste klootzak onder trainers maar hij presteert wel, wat het moeilijk maakt om hem volledig af te kraken. Nee, ik ben een Mourinho-Fan!!!! |
Mourinho is een winnaar, en hij doet er alles aan om dat te blijven
|
Ondanks dat ie bij de verkeerde club zit en dat LFC van hen verloor in league cup finale vind ik het een vermakelijke man.
Hij zegt gewoon alles wat ie denkt en hij provoceert natuurlijk ook om het provoceren. Zn arrogantie is toch wel enigzins terecht en dat is alleen maar mooi |
Citaat:
|
Mourinho is een arrogante zak. Te hoge eigen dunk en heef weinig postiefs over mensen van de tegenstander te vertellen, althans de laatste tijd. Wilde ook per se dat die en die ging fluiten bij Chelsea-Barcalona. Zijn uitstraling alleen al, nee, vind ik maar nix.
|
Al dat gezeik over Mourinho. Hij is idd arrogant, maar goed, hij is niet de enige ... Schorsen vind ik daarom ook onzin. En verder heeft hij wel veel succes gehad in z'n korte carriere en dan mag je best arrogant zijn.
|
Mourinho is gewoon een vervelende man.
Alleen word ik nu ook een beetje geïriteerd door de houding van de FIFA / UEFA. Ze geven hem de schuld dat Frisk ik gestopt, waar ik deels in kan komen. Maar tegelijkertijd geven ze wel toe aan zijn gezwets door Collina aan te stellen coor Chelsea - Barça. FA heeft hem nu een boete gegeven, maar dat zal toch niet helpen die laat die Abrahm wel betalen. |
Citaat:
Die gozer helpt die club alleen maar naar de donder |
bron?
ot, ik vin't prachtig om naar die persconferenties te luisteren, die arrogantie die der van af druipt :cool: stond btw vandaag in krant dat hij met rechtzaak tegen die knakker van de uefa dreigt, die scheidsrechtersbaas "Mourinho is de vijand van het voetbal" |
Hmm, bij Studio Voetbal, zei Mulder dat hij zo provoceerde tegen Barcelona, om de druk die op de ploeg lag bij hem te leggen. Als dat gelukt is en waar is, is het wel een mooi staaltje provocatie. :cool:
|
Hij zou is Adriaanse of van Gaal moeten ontmoeten :D
|
Citaat:
''Pers: Min Min'' blijft geweldig :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ze die mauwrinho eens in een kelder stoppen en hem er nooit meer uithalen.
want als je het hele schema van persconferenties door de war schud zodat jij het laatste woord hebt, niet komt opdagen na een verloren wedstijd, ook nog eens scheidsrechters zwart maakt en beschuldigd, niet juigt bij iets minder belangrijke doelpunten enz. enz. dan mag dat toch wel?? |
Ik zou niet blij zijn met zo'n trainer die zo'n negatieve sfeer rond de club creeert.
En ook de speelstijl die hij Chelsea laat spelen is ronduit schandalig. Met zo'n selectie zo verdedigend spelen. De Chelsea fans hebben nog mazzel gehad dat zijn voorganger Reinieri nog spelers heeft gehaald met enig flair. Zonder spelers als Robben, Duff en Cole (die toch allen door Reinieri zijn gehaald) zou Chelsea helemaal een sober elftal zijn. (n) Mourinho wordt naar mijn mening dus zwaar overschat. Het is een coach die alleen succes heeft behaald door zijn team ultra defensief te laten spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Chelsea heeft er de selectie voor om dit ook te doen. Met de juiste trainer voor die ploeg kan het heel aantrekkelijk spelen en ook prijzen pakken. |
Citaat:
Barcelona heeft overigens ook een erg sterke selectie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar onder succes versta ik ook met ruime voorsprong de Spaanse titel binnen halen hoor. ;) |
Citaat:
En over de titel heb je gelijk. :) |
Citaat:
|
Vervelende kerel, zóó arrogant :s En helaas wint ie steeds want als t even slecht gaat zal hij een hoop over zich heen gaan krijgen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat had ik ook toen Adriaanse werd aangesteld als coach. En als Van Gaal de ploeg achter zich krijgt en hij de resultaten van Adriaanse redelijk kan evenaren zullen we alleen maar plezier van hem hebben... Mourinho is ongeacht de resultaten niet te genieten. |
Citaat:
|
Citaat:
- Valdés - Puyol - Belletti - Xavi - Iniesta - Giuly - Eto'o - Maxi Lopez Stellen inderdaad niet veel voor. :rolleyes: :p En over Mourinho: hij is de koning qua uitdagen, de manier waarop Rijkaard op hem reageert is goed; gewoon rustig blijven... niet meegaan in die pruts spelletjes van Mourinho. Verder vind ik hem een goede coach... en dat arrogante hoort nu gewoon bij Mourinho. Maar je moet gewoon niet happen als die kerel weer 500,000 verhalen heeft. |
Citaat:
Er zijn duidelijke doelstellingen gesteld bij de aanstelling van van Gaal. Het is voor hem zaak om deze te realiseren. En ik heb er wel vertrouwen in dat hem dit gaat lukken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat ze goeie resultaten boeken mag ook wel met die selectie. Af en toe spelen ze nog een leuke aantrekkelijke wedstrijd, maar naar mijn mening niet genoeg. Er zit meer in die ploeg heb ik het idee... Maar ja, iedereen heeft er zo zijn eigen kijk op. :) |
Citaat:
|
Robben: geen bloed injectie
In Engeland staat de medische begeleiding van Chelsea zwaar ter discussie. Op aandringen van de Portugese trainer José Mourinho, die wil dat spelers sneller herstellen van blessures, wordt een nog controversiële behandelmethode toegepast. In de Engelse media wordt deze behandelwijze de 'Frankenstein-methode' genoemd. Bij Mourinho's vorige club FC Porto werd de methode toegepast, net als bij andere clubs uit Zuid-Europa. Daarbij injecteert de arts het gekwetste gewricht met eigen, gecentrifugeerd bloed van de voetballer. Arjen Robben heeft geweigerd om deze methode te ondergaan nadat hij bij andere medici, onder wie Oranje-dokter Gert-Jan Goudswaard, informatie had ingewonnen. NOS Langs de Lijn vroeg aan voormalige wereldkampioen schaatsen Harm Kuipers, tevens lid van de medische commissie van het IOC en bewegingswetenschapper aan de Universiteit van Maastricht, of hij bekend is met deze methode. bron. nos.nl nee die mourinho is geen zuivere koffie |
Ach, overal wordt een vorm van doping gebruikt ik zou niet inzien waarom dit zo slecht is.
|
Laat Arjen Robben het maar eens proberen, slechter zal het niet worden ;)
|
Mourinho wie?
|
Een wat meer gematigde toon tegen scheidsrechters mag best, in de top van de sport moet je tegen je verlies kunnen, Mourinho heeft nog veel te leren.
|
Mourinho was toch tolk bij Barca?
Daar was weinig van te merken tijdens de persconferenties die ik vandaag van hem heb zien langskomen... Dan kan zelfs ik nog tolk worden. :D Tja, donderdag weten we of de heer Mourinho gestraft zal worden. Ik hoop dat ze de personen straffen en niet de club. Maar ik hoop ook dat hij er niet vanaf komt met slechts een geld boete... |
Ik ben dol op Chelsea (of althans...op Robben en Kezman :o), maar die Mourinho vind ik vervelend (n).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |