Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2005, 13:03
Verwijderd
Iedereen kent hem ondertussen wel. Na zijn spraakmakende persconferentie in Barcelona, heeft hij zich nog een paar keer uitgelaten naar tegenstanders en scheidsrechts. Het is nu zelfs zover dat hij Volker Roth voor de rechter wil dagen, terwijl hij toch de man is die verantwoordelijk wordt gehouden voor het aftreden van Frisk.

Zowel de UEFA als de FIFA veroordelen de coach van Chelsea bij monde van hun hoogste baas in niet mis te verstane bewoordingen. "Wie de scheidsrechters aanvalt, gaat in tegen de geest van het voetbal", aldus FIFA-president Sepp Blatter. UEFA-preses Lennart Johansson gaat zelfs nog een stap verder: "Tot nu toe hebben we ons alleen geërgerd aan respectloze uitspraken van trainers over scheidsrechters. Wellicht moeten we hen voor langere tijd schorsen."

Wat mij betreft mogen ze deze man een boete opleggen en voor de rest van het seizoen schorsen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2005, 13:16
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mourinho is een sukkel, maar dat is Blatter ook en die zit toch ook nog steeds op de hoogste stoel in het internationale voetbal?
Oud 15-03-2005, 13:17
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Wat mij betreft kunnen we dan ook gelijk voetballers gaan schorsen omdat ze soms wat roepen, lekker laten zitten die kwal
Oud 15-03-2005, 13:21
UnderControl
UnderControl is offline
Wel onzin om iemand daarvoor te schorsen. Hij is natuurlijk wel irritant en arogant, maar dat is zn goed recht. Vooral zn prestaties bij Porto waren uitstekend.
Oud 15-03-2005, 13:25
Verwijderd
Citaat:
UnderControl schreef op 15-03-2005 @ 14:21 :
Wel onzin om iemand daarvoor te schorsen. Hij is natuurlijk wel irritant en arogant, maar dat is zn goed recht. Vooral zn prestaties bij Porto waren uitstekend.
Dat geeft je m.i. geen recht om ongegronden insinuaties te doen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 13:35
UnderControl
UnderControl is offline
Ach das gewoon een kwestie van niet te serieus nemen
Oud 15-03-2005, 13:37
UnderControl
UnderControl is offline
Tis sowieso overdreven hoe iedereen zich laat leiden door die man. Verslaggevers, commentatoren, kranten en iedereen waren echt enorm anti-Chelsea bij die confrontatie tegen Barcelona wat volgens mij alleen voorkwam uit irritatie over Mourinho. Als commentator moet je toch een beetje objectief blijven dunkt mij.
Oud 15-03-2005, 14:13
one.
one. is offline
Citaat:
UnderControl schreef op 15-03-2005 @ 14:37 :
Tis sowieso overdreven hoe iedereen zich laat leiden door die man. Verslaggevers, commentatoren, kranten en iedereen waren echt enorm anti-Chelsea bij die confrontatie tegen Barcelona wat volgens mij alleen voorkwam uit irritatie over Mourinho. Als commentator moet je toch een beetje objectief blijven dunkt mij.

Ik vind het trouwens geweldig van die man, hij is arrogant de grootste klootzak onder trainers maar hij presteert wel, wat het moeilijk maakt om hem volledig af te kraken. Nee, ik ben een Mourinho-Fan!!!!
Oud 15-03-2005, 14:59
houn
houn is offline
Mourinho is een winnaar, en hij doet er alles aan om dat te blijven
Oud 15-03-2005, 15:00
Ketjing
Ketjing is offline
Ondanks dat ie bij de verkeerde club zit en dat LFC van hen verloor in league cup finale vind ik het een vermakelijke man.

Hij zegt gewoon alles wat ie denkt en hij provoceert natuurlijk ook om het provoceren. Zn arrogantie is toch wel enigzins terecht en dat is alleen maar mooi
Oud 15-03-2005, 15:05
Gimme more beer
Citaat:
UnderControl schreef op 15-03-2005 @ 14:37 :
Mwoah, ik vond de eerste wedstrijd een beetje voetbalverneuking van Chelsea, dat wel...
Oud 15-03-2005, 18:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mourinho is een arrogante zak. Te hoge eigen dunk en heef weinig postiefs over mensen van de tegenstander te vertellen, althans de laatste tijd. Wilde ook per se dat die en die ging fluiten bij Chelsea-Barcalona. Zijn uitstraling alleen al, nee, vind ik maar nix.
Oud 15-03-2005, 19:43
Verwijderd
Al dat gezeik over Mourinho. Hij is idd arrogant, maar goed, hij is niet de enige ... Schorsen vind ik daarom ook onzin. En verder heeft hij wel veel succes gehad in z'n korte carriere en dan mag je best arrogant zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 19:45
MJM
MJM is offline
Mourinho is gewoon een vervelende man.

Alleen word ik nu ook een beetje geïriteerd door de houding van de FIFA / UEFA. Ze geven hem de schuld dat Frisk ik gestopt, waar ik deels in kan komen. Maar tegelijkertijd geven ze wel toe aan zijn gezwets door Collina aan te stellen coor Chelsea - Barça.

FA heeft hem nu een boete gegeven, maar dat zal toch niet helpen die laat die Abrahm wel betalen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 21:26
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
MJM schreef op 15-03-2005 @ 20:45 :

FA heeft hem nu een boete gegeven, maar dat zal toch niet helpen die laat die Abrahm wel betalen.
Abrahm betaald niks.. Abrahm leent heb ik gister begrepen.. Gevolg : Chelsea heeft nu een schuld van 178 miljoen en zodra Abrahm zn geld terugeist is het gedaan met Chelski
Die gozer helpt die club alleen maar naar de donder
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 10:53
kalinho
kalinho is offline
bron?

ot, ik vin't prachtig om naar die persconferenties te luisteren, die arrogantie die der van af druipt
stond btw vandaag in krant dat hij met rechtzaak tegen die knakker van de uefa dreigt, die scheidsrechtersbaas "Mourinho is de vijand van het voetbal"
Oud 16-03-2005, 11:04
Pikey
Pikey is offline
Hmm, bij Studio Voetbal, zei Mulder dat hij zo provoceerde tegen Barcelona, om de druk die op de ploeg lag bij hem te leggen. Als dat gelukt is en waar is, is het wel een mooi staaltje provocatie.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 11:05
Pikey
Pikey is offline
Hij zou is Adriaanse of van Gaal moeten ontmoeten
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 18:38
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Pikey schreef op 16-03-2005 @ 12:05 :
of van Gaal moeten ontmoeten
Hij is eens assistent van van Gaal geweest bij Barcelona, en hij zegt dat van Gaal zijn grote voorbeeld is. Dus als het Mourinho eens tegen gaat zitten kan ik me weer geweldig vermaken met zijn interviews.

''Pers: Min Min'' blijft geweldig
Oud 17-03-2005, 14:55
squat
squat is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 15-03-2005 @ 22:26 :
Abrahm betaald niks.. Abrahm leent heb ik gister begrepen.. Gevolg : Chelsea heeft nu een schuld van 178 miljoen en zodra Abrahm zn geld terugeist is het gedaan met Chelski
Die gozer helpt die club alleen maar naar de donder
Dat geloof je toch zelf niet. Abramovic is eigenaar van Chelsea.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 17:58
Gimme more beer
Citaat:
squat schreef op 17-03-2005 @ 15:55 :
Dat geloof je toch zelf niet. Abramovic is eigenaar van Chelsea.
Jah, dus? Eigen vermogen blijft eigen vermogen...
Oud 18-03-2005, 16:17
tinus11
tinus11 is offline
als ze die mauwrinho eens in een kelder stoppen en hem er nooit meer uithalen.

want als je het hele schema van persconferenties door de war schud zodat jij het laatste woord hebt, niet komt opdagen na een verloren wedstijd, ook nog eens scheidsrechters zwart maakt en beschuldigd, niet juigt bij iets minder belangrijke doelpunten enz. enz.

dan mag dat toch wel??
Oud 18-03-2005, 16:31
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik zou niet blij zijn met zo'n trainer die zo'n negatieve sfeer rond de club creeert.
En ook de speelstijl die hij Chelsea laat spelen is ronduit schandalig. Met zo'n selectie zo verdedigend spelen. De Chelsea fans hebben nog mazzel gehad dat zijn voorganger Reinieri nog spelers heeft gehaald met enig flair. Zonder spelers als Robben, Duff en Cole (die toch allen door Reinieri zijn gehaald) zou Chelsea helemaal een sober elftal zijn.

Mourinho wordt naar mijn mening dus zwaar overschat. Het is een coach die alleen succes heeft behaald door zijn team ultra defensief te laten spelen.
Oud 18-03-2005, 16:37
Co
Co is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-03-2005 @ 17:31 :

Mourinho wordt naar mijn mening dus zwaar overschat. Het is een coach die alleen succes heeft behaald door zijn team ultra defensief te laten spelen.
dus? ik denk dat menig voetballer graag verdedigend speelt en prijzen pakt, dan (net als ned11tal) altijd maar mooi willen spelen, en nooit een prijs kunnen pakken (op 1 ec na)
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 16:43
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Co schreef op 18-03-2005 @ 17:37 :
dus? ik denk dat menig voetballer graag verdedigend speelt en prijzen pakt, dan (net als ned11tal) altijd maar mooi willen spelen, en nooit een prijs kunnen pakken (op 1 ec na)
Ik bedoel dat Chelsea een coach verdiend die aanvallend durft te spelen en daarmee ook prijzen kan pakken. Kijk naar een Barca of een AZ. Het bewijs dat je met aanvallend voetbal ook succes kan hebben.
Chelsea heeft er de selectie voor om dit ook te doen. Met de juiste trainer voor die ploeg kan het heel aantrekkelijk spelen en ook prijzen pakken.
Oud 18-03-2005, 16:56
one.
one. is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-03-2005 @ 17:43 :
Ik bedoel dat Chelsea een coach verdiend die aanvallend durft te spelen en daarmee ook prijzen kan pakken. Kijk naar een Barca of een AZ. Het bewijs dat je met aanvallend voetbal ook succes kan hebben.
Chelsea heeft er de selectie voor om dit ook te doen. Met de juiste trainer voor die ploeg kan het heel aantrekkelijk spelen en ook prijzen pakken.

Barcelona heeft overigens ook een erg sterke selectie.
Oud 18-03-2005, 16:57
Gimme more beer
Citaat:
Dat lijkt mij een misvatting. In de Engelse competitie spelen ze weldegelijk goed, enigszins aanvallend voetbal. Dat het een behoudende coach is, weten we allang. Maar succes telt. Alleen als hij niet succesvol zou zijn, zou je mogen klagen
Oud 18-03-2005, 17:08
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-03-2005 @ 17:57 :
Dat lijkt mij een misvatting. In de Engelse competitie spelen ze weldegelijk goed, enigszins aanvallend voetbal. Dat het een behoudende coach is, weten we allang. Maar succes telt. Alleen als hij niet succesvol zou zijn, zou je mogen klagen
En wie geeft hen die flair in de Engelse competitie? Juist die spelers die ik eerder noemde. Als met name Robben en Duff niet bij Chelsea hadden gezeten weet ik zeker dat het niet veel soeps was geweest. Qua resultaten zijn ze goed bezig, maar er zit zoveel meer in die ploeg. Daar gaat het mij om.
Oud 18-03-2005, 17:11
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 18-03-2005 @ 17:56 :

Barcelona heeft overigens ook een erg sterke selectie.
Barca speelde 10x beter dan Chelsea en verdiende het veel meer om door te gaan. Maar ok, door persoolijke foutjes van Barca spelers hebben ze het in de CL niet gered.

Maar onder succes versta ik ook met ruime voorsprong de Spaanse titel binnen halen hoor.
Oud 18-03-2005, 17:18
one.
one. is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-03-2005 @ 18:11 :
Barca speelde 10x beter dan Chelsea en verdiende het veel meer om door te gaan. Maar ok, door persoolijke foutjes van Barca spelers hebben ze het in de CL niet gered.

Maar onder succes versta ik ook met ruime voorsprong de Spaanse titel binnen halen hoor.
Aanvallender is niet per sé beter. Als een ploeg constant verdedigt en de tegenstander dermate kan frusteren en tot wanhop kan brengen, vind ik dat ook prachtig om te zien. Ik denk niet dat Barcelona hetzelfde spel zou kunnen spelen als Chelsea en omgekeerd ook niet. Dus binnen hun eigen spel hebben ze het beide heel goed gedaan, dat jij dan vindt dat aanvallend voetbal ook automatisch betekent dat je beter bent is wat anders, aangezien het misschien wel eens zou kunnen zijn dat als Chelsea had aangezet het Barcelona misschien onder druk had kunnen zetten.

En over de titel heb je gelijk.
Oud 18-03-2005, 17:19
one.
one. is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-03-2005 @ 18:08 :
En wie geeft hen die flair in de Engelse competitie? Juist die spelers die ik eerder noemde. Als met name Robben en Duff niet bij Chelsea hadden gezeten weet ik zeker dat het niet veel soeps was geweest. Qua resultaten zijn ze goed bezig, maar er zit zoveel meer in die ploeg. Daar gaat het mij om.
Haal Ronaldinho Deco en Eto'o bij Barcelona weg en het stelt ook niet veel meer voor.
Oud 18-03-2005, 17:32
Guissie
Guissie is offline
Vervelende kerel, zóó arrogant En helaas wint ie steeds want als t even slecht gaat zal hij een hoop over zich heen gaan krijgen
Oud 19-03-2005, 14:57
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Ik zou niet blij zijn met zo'n trainer die zo'n negatieve sfeer rond de club creeert.
Je bent wel blij met Louis
Oud 19-03-2005, 15:06
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 19-03-2005 @ 15:57 :
Je bent wel blij met Louis
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn twijfels heb...
Maar dat had ik ook toen Adriaanse werd aangesteld als coach. En als Van Gaal de ploeg achter zich krijgt en hij de resultaten van Adriaanse redelijk kan evenaren zullen we alleen maar plezier van hem hebben...
Mourinho is ongeacht de resultaten niet te genieten.
Oud 19-03-2005, 15:42
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-03-2005 @ 16:06 :
En als Van Gaal de ploeg achter zich krijgt en hij de resultaten van Adriaanse redelijk kan evenaren zullen we alleen maar plezier van hem hebben...
En als je een realist bent kom je tot de conclusie dat van Gaal die prestaties nooit kan evenaren.
Oud 19-03-2005, 16:24
D
D is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 18-03-2005 @ 18:19 :
Haal Ronaldinho Deco en Eto'o bij Barcelona weg en het stelt ook niet veel meer voor.
Nee hoor;
- Valdés
- Puyol
- Belletti
- Xavi
- Iniesta
- Giuly
- Eto'o
- Maxi Lopez

Stellen inderdaad niet veel voor.

En over Mourinho: hij is de koning qua uitdagen, de manier waarop Rijkaard op hem reageert is goed; gewoon rustig blijven... niet meegaan in die pruts spelletjes van Mourinho. Verder vind ik hem een goede coach... en dat arrogante hoort nu gewoon bij Mourinho. Maar je moet gewoon niet happen als die kerel weer 500,000 verhalen heeft.
Oud 19-03-2005, 16:40
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Wawl schreef op 19-03-2005 @ 16:42 :
En als je een realist bent kom je tot de conclusie dat van Gaal die prestaties nooit kan evenaren.
Ik bedoelde dus dat hij in de buurt van die resultaten moet komen. Dit houdt in dat we elk seizoen mee moeten strijden om Europees voetbal met af en toe een uitschieter naar boven. Men moet zich niet blind gaan staren op de resultaten van dit seizoen, want een seizoen als deze zal misschien de komende 20 jaar niet meer komen...
Er zijn duidelijke doelstellingen gesteld bij de aanstelling van van Gaal. Het is voor hem zaak om deze te realiseren. En ik heb er wel vertrouwen in dat hem dit gaat lukken.
Oud 20-03-2005, 14:35
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-03-2005 @ 18:08 :
Volg jij het engels voetbal wel?
Oud 20-03-2005, 17:43
one.
one. is offline
Citaat:
D schreef op 19-03-2005 @ 17:24 :
Nee hoor;
- Valdés
- Puyol
- Belletti
- Xavi
- Iniesta
- Giuly
- Maxi Lopez

Stellen inderdaad niet veel voor.
Klopt, dat hele team is aanvallencd ingesteld en is zodra ze een Italiaanse club tegenkomt (denk ik) ontzettend kwetsbaar.
Oud 20-03-2005, 22:56
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-03-2005 @ 15:35 :
Volg jij het engels voetbal wel?
Ja...
Oud 21-03-2005, 11:35
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 20-03-2005 @ 23:56 :
Ja...
Tjah, ieder z'n mening, maar Chelsea heeft weldegelijk een goed voetballend team in de engelse competitie.
Oud 21-03-2005, 12:53
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-03-2005 @ 12:35 :
Tjah, ieder z'n mening, maar Chelsea heeft weldegelijk een goed voetballend team in de engelse competitie.
Heb de wedstrijd van afgelopen weekend gezien en daar hadden ze het toch redelijk moeilijk tegen degradatie kandidaat Crystal Palace... De uiteindelijke 1-4 was zeer geflatteerd.
Maar dat ze goeie resultaten boeken mag ook wel met die selectie. Af en toe spelen ze nog een leuke aantrekkelijke wedstrijd, maar naar mijn mening niet genoeg. Er zit meer in die ploeg heb ik het idee...
Maar ja, iedereen heeft er zo zijn eigen kijk op.
Oud 21-03-2005, 13:46
one.
one. is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-03-2005 @ 13:53 :
Maar ja, iedereen heeft er zo zijn eigen kijk op.
Oud 29-03-2005, 15:41
tigertje
tigertje is offline
Robben: geen bloed injectie

In Engeland staat de medische begeleiding van Chelsea zwaar
ter discussie.

Op aandringen van de Portugese trainer José Mourinho, die wil dat spelers sneller herstellen van blessures, wordt een nog controversiële behandelmethode toegepast. In de Engelse media wordt deze behandelwijze de 'Frankenstein-methode' genoemd. Bij Mourinho's vorige club FC Porto werd de methode toegepast, net als bij andere clubs uit Zuid-Europa.

Daarbij injecteert de arts het gekwetste gewricht met eigen, gecentrifugeerd bloed van de voetballer. Arjen Robben heeft geweigerd om deze methode te ondergaan nadat hij bij andere medici, onder wie Oranje-dokter Gert-Jan Goudswaard, informatie had ingewonnen.

NOS Langs de Lijn vroeg aan voormalige wereldkampioen schaatsen Harm Kuipers, tevens lid van de medische commissie van het IOC en bewegingswetenschapper aan de Universiteit van Maastricht, of hij bekend is met deze methode.

bron. nos.nl

nee die mourinho is geen zuivere koffie
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 16:10
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ach, overal wordt een vorm van doping gebruikt ik zou niet inzien waarom dit zo slecht is.
Oud 29-03-2005, 19:15
Gimme more beer
Laat Arjen Robben het maar eens proberen, slechter zal het niet worden
Oud 29-03-2005, 20:15
number9
number9 is offline
Mourinho wie?
Oud 29-03-2005, 21:46
Mitros
Mitros is offline
Een wat meer gematigde toon tegen scheidsrechters mag best, in de top van de sport moet je tegen je verlies kunnen, Mourinho heeft nog veel te leren.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:31
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Mourinho was toch tolk bij Barca?
Daar was weinig van te merken tijdens de persconferenties die ik vandaag van hem heb zien langskomen... Dan kan zelfs ik nog tolk worden.

Tja, donderdag weten we of de heer Mourinho gestraft zal worden. Ik hoop dat ze de personen straffen en niet de club. Maar ik hoop ook dat hij er niet vanaf komt met slechts een geld boete...
Oud 30-03-2005, 17:17
Verwijderd
Ik ben dol op Chelsea (of althans...op Robben en Kezman ), maar die Mourinho vind ik vervelend .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten