Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Co Adriaanse is een "José Mourinho" van Nederland
Jeps, zeker weten! 0 0%
Haha, doe normaal man. Niemand kan aan de Styl van José Mourinho Tippen 7 20.59%
Uhmm, jahwel..Sommige dingen kom wel overeen. 12 35.29%
Nee nee, het zijn 2 totaal verschillende trainers. 15 44.12%
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2005, 16:42
wr_faya
wr_faya is offline
Gister gaf de sportzender NOS, na de zure uitschakeling van AZ, beelden vrij van uitspraken van Co Adriaanse. Gedurft en soms best arrogant vind IK.
Met uitspraken als: "meestal wanneer ik iets zeg, klopt het ook" ()

Deed me ook gelijk denken aan José Mourinho.
Ik denk dat Co Adriaanse alleen niet zo erg over komt.

Het was een ware discussie tussen een paar vrienden en ik.

Daarom vraag ik om jullie mening.

Vind jij dat Co Adriaanse een soort van José Mourinho is?
Oud 06-05-2005, 17:07
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Qua trainingsstijl zeg ik absoluut niet, qua mediastijl komen ze wel een beetje overeen. Allebei zo arrogant als maar kan, maar wel leuke mensen om een interview van te zien.

Dat het beide fantastische trainers zijn, daar is geen twijfel over.
Oud 06-05-2005, 17:15
wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-05-2005 @ 18:07 :
Qua trainingsstijl zeg ik absoluut niet, qua mediastijl komen ze wel een beetje overeen. Allebei zo arrogant als maar kan, maar wel leuke mensen om een interview van te zien.

Jah, dat laatste vooral.
Alleen is het zo, dat ik Adriaanse veel meer gun, dan die portugees.

Ook moet ik er wel bij zeggen, dat ik denk, dat je als tegenstander van Mourinho bent, soms echt wanhopig kan worden door zijn uit spraken en houding.
Daarentegen bij Adriaanse juist niet.

Adriaanse komt mij iets Softer over
Oud 06-05-2005, 17:19
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 06-05-2005 @ 18:15 :
Jah, dat laatste vooral.
Alleen is het zo, dat ik Adriaanse veel meer gun, dan die portugees.

Ook moet ik er wel bij zeggen, dat ik denk, dat je als tegenstander van Mourinho bent, soms echt wanhopig kan worden door zijn uit spraken en houding.
Daarentegen bij Adriaanse juist niet.

Adriaanse komt mij iets Softer over
Adriaanse is net iets bewuster en heeft geen schijt aan de wereld. Hij vindt het belangrijk dat hij goed overkomt en Mourinho scheert zich niet voor de 2e leg van de halve finale
Oud 06-05-2005, 18:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vroeger kon ik me best wel "ergeren" aan Adriaanse... of ja als ik zijn kop op TV plotseling zag had ik meteen zoiets van: "Daar heb je hem weer hoor..." Echter, nu valt het wat mee. Adriaanse heeft vaak goede wedstrijdanalyses op een persconferentie, waarbij hij uitspraken goed onderbouwt. Verder brengt hij met zijn eigen verzonnen termen (scorebordjournalistiek etc.) ook wel wat humor, terwijl het wel zelf meent.

Heel anders dan Mourinho lijkt me...

Maar voor "spektakel" op een persconferentie en dergelijke in Nederland moet je wel bij Co zijn hoor. Ron Jans is er ook zo eentje. Vind het wel leuk, als ze maar niet zo ver gaan als Mourinho.
Oud 06-05-2005, 21:25
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hmm het zijn allebei wel trainers die een goede ploeg nog beter kunnen laten voetballen maar erg kwetsbaar zijn bij een beetje tegenslag. Het zijn wel persoonlijkheden; arrogant, disciplinair, erg aanwezig en taktisch gewoon toptrainers en verschrikkelijk ambitieus
Oud 07-05-2005, 10:01
wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-05-2005 @ 19:09 :
Vroeger kon ik me best wel "ergeren" aan Adriaanse... of ja als ik zijn kop op TV plotseling zag had ik meteen zoiets van: "Daar heb je hem weer hoor..." Echter, nu valt het wat mee. Adriaanse heeft vaak goede wedstrijdanalyses op een persconferentie, waarbij hij uitspraken goed onderbouwt. Verder brengt hij met zijn eigen verzonnen termen (scorebordjournalistiek etc.) ook wel wat humor, terwijl het wel zelf meent.

Heel anders dan Mourinho lijkt me...

Maar voor "spektakel" op een persconferentie en dergelijke in Nederland moet je wel bij Co zijn hoor. Ron Jans is er ook zo eentje. Vind het wel leuk, als ze maar niet zo ver gaan als Mourinho.
Jah Klopt..
in tegenstelling tot vroeger, vind ik dat Adriaanse veel bter is gaan gedragen tegenover de media!
Oud 07-05-2005, 10:08
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Mourinho is een faggot
Oud 17-05-2005, 02:16
Alejandro Sosa
Alejandro Sosa is offline
co is een goeie vent en ik snap niet waar het op slaat dat mensen (bij nos en bij rtl voetbal insite) co zo zitten af te kraken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 08:10
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Alejandro Sosa schreef op 17-05-2005 @ 03:16 :
co is een goeie vent en ik snap niet waar het op slaat dat mensen (bij nos en bij rtl voetbal insite) co zo zitten af te kraken.
Hou toch op... Co werd bijna het hele seizoen lang door alles en iedereen de hemel in geprezen.

Maar als je iets doms zegt reageert de media daarop. Dat is niet meer dan logisch.
Oud 17-05-2005, 09:59
Verwijderd

niemand kan aan José Mourinho tippen.. wat een geweldigenaar, wat een arrogantie, heerrrrrlijk

zo iemand hebben we bij NAC nodig
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 14:07
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 07-05-2005 @ 11:01 :

in tegenstelling tot vroeger, vind ik dat Adriaanse veel bter is gaan gedragen tegenover de media!
Zolang het goed gaat ja
Oud 17-05-2005, 14:55
one.
one. is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-05-2005 @ 18:07 :

Dat.

Ook al kan niemand tippen aan Mourinho natuurlijk.
Citaat:
vijf schreef op 17-05-2005 @ 10:59 :

niemand kan aan José Mourinho tippen.. wat een geweldigenaar, wat een arrogantie, heerrrrrlijk
Precies.
Oud 17-05-2005, 15:30
De Skaaf
De Skaaf is offline
Co heeft nog geen prijs gepakt. Mourinho mag dan arrogant overkomen maar hij heeft naast de doorsnee kwaliteiten die je als trainer moet hebben ook een briljant vermogen om zijn team op scherp te krijgen en sfeer te kweken. Bovendien won hij al 5 grote prijzen. Wat dat betreft zijn ze dus al niet gelijk.
Oud 17-05-2005, 20:09
Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 17-05-2005 @ 16:30 :
Co heeft nog geen prijs gepakt. Mourinho mag dan arrogant overkomen maar hij heeft naast de doorsnee kwaliteiten die je als trainer moet hebben ook een briljant vermogen om zijn team op scherp te krijgen en sfeer te kweken. Bovendien won hij al 5 grote prijzen. Wat dat betreft zijn ze dus al niet gelijk.
Klopt precies. Verder vin ik Adriaanse tegenover pers etc. niet zo'n arrogante uitstraling hebben als bij Mourinho, ookal is dit niet arrogant, en lijkt het bij hem alleen zo
Oud 17-05-2005, 20:12
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 17-05-2005 @ 16:30 :
Heerlijk die sig van jou...
Oud 17-05-2005, 22:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Alejandro Sosa schreef op 17-05-2005 @ 03:16 :
Ooit Johan Derksen gehoord?
Die is een ontzettende liefhebber van Co hoor...
Reageren

Regels voor berichten