![]() |
help...!
ik vind al een tijdje een meisje bij mij in de klas leuk
maar ik weet nie wat ik moet doen :( (1e keer dat ik (egt) verliefd op iemand ben denk ik) kan iemand mij helpen (aan iets als "jezelf blijven" heb ik nix want ik ben altijd mezelf) helluup :P |
- Ga een keertje naast haar zitten in klas/pauze
- Knoop een gesprekje met haar vriendinnen aan Kortom: Praat met elkaar :) |
nou kijk, ik ga wel met dr om enz... praat regelmatig wel met haar en vriend(inn)en van haar...
het probleem is eigenlijk dat ik niet durf/weet hoe ik moet zeggen dat ik dr leuk vin... :( |
Citaat:
|
Je hoeft toch ook nie meteen te zeggen dat je dr leuk vindt? Kijk eens of ze jou ook wel ziet zitten :p . Als ze je wel leuk vindt kun je misschien iets met haar gaan doen ofzo...
|
maar hoe kom je daar dan achter...
kheb al aan paar vriendinnen van haar gevraagd of ze het ooit over mij heeft maar geen van hen praten veel over jongens (nooit dus...) dus hoe kom je zoiets te weten.... |
Nou...wij meiden geven een boel signalen af hoor :p . Is ze ooit wel eens uit zichzelf met je gaan praten ofzo? Kijkt ze wel eens naar je?
|
Citaat:
|
Tadaaaa :p
|
maar dan weet ik n0g niet wat ik moet doen...
ik weet dat ik IETS moet doen maar ik weet niet waaat... :( |
Citaat:
Of gewoon met jullie beiden "groepjes" naar de bios gaan.... |
Ik wist dat mijn ex (wat een naar woord :( ) me leuk vond. En toen gaf ik zon hint dat ik zielig en alleen naar de stad moest...hij begreep de hint en toen ging hij mee...en toen hadden we wat met elkaar...
|
Nodig haar uit een keer te komen eten. Maak de kamer mooi verlicht en maak er een gezellige avond van met zijn tweeen! :)
|
Ja jij bent 28...of moet ik u zeggen ;) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geloof me heb ik al gedaan
(is een roos op valentijnsdag een hint? ¬¬ ) |
Best wel, maar wel een hele foute natuurlijk :P
|
Citaat:
maar wat is volgens jou/u dan DE hint die ik zou motte geve? |
komop mensen :'( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
|
gewoon veel positieve aandacht aan haar besteden, dat is de beste 'hint' die er is :)
Enneh... een dineetje bij jou thuis is misschien wat moeilijk te realiseren, maar een dvd kijken op jouw kamer kan toch wel? Ook best romantisch :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat je hints meer subtiel moet geven. Vooral geen knipogen dus...
Bijv. als ze het over zichzelf heeft :p en ze zegt dat ze te dik/dun of niet mooi is ofzo...dan zeg je dat dat niet waar is...zoiets... |
Citaat:
Als ik een jongen zou zijn, dan zou ik daar toch op afknappen. Maar goed, je moet met haar praten. Misschien kun je haar MSN proberen te krijgen? |
[QUOTE]Lane schreef op 30-03-2005 @ 15:36 :
[B]Welke doos gaat er nou tegen een jongen zeggen dat ze zichzelf te dik vind. Dat is gewoon vragen om complimentjes, en dat is stom. vin'k ook :D ...maar ik ken een boel meiden die et wel doen. MSN...lekker onpersoonlijk :p . |
kheb haar msn al wel, daar praten we ook redelijk veel over alles en niets... maar op school... als zij er dan aan komt zeg ik helemaal niets meer (heel af en toe praten we dan)
|
Citaat:
1. Stel vragen waar je geen ja of nee op kan beantwoorden; stel open vragen. 2. Geef haar dus de indruk dat je luistert; kijk haar aan en ga niet je armen over elkaar houden want hierdoor geef je onbewust het signaal door dat je niet welt praten,of geen tijd hebt om te praten. 3. Herhaal wat de persoon in kwestie heeft gezegd; Ga natuurlijk niet letterlijk citeren. Hierdoor rek je trouwens ook het gesprek uit. 4. Stuur zelf het gesprek; zorg ervoor dat zij spreekt, maar dat jij bepaald waarover. Hoe moet dat denk je misschien; ik zal het uitleggen met een voorbeeld. Als zij bijvoorbeeld zegt:'Ik heb gisteren in Rotterdam boodschappen gedaan.' Dan kan jij zeggen 'o gisteren?' Dan zal ze zeggen dat ze daar gisteren tijd voor had- Ook kan je zeggen 'O, Rotterdam' Dan vertelt ze waarom ze boodschappen heeft gedaan in Rotterdam-En je kan zeggen 'O, boodschappen' Dan vertelt ze waarom ze boodschappen heeft gedaan, Duidelijk? 5. Als zij naar je glimlacht tijdens het gesprek doe dit dan ook; dit komt vriendelijk over. Jijzelf kan ook beginnen met glimlachen. Als je in het hierboven genoemde voorbeeld lacht terwijl je zegt 'O, Rotterdam' dan krijgt zei de indruk dat je geďnteresseerd bent. 6. Geďnteresseerd overkomen kan natuurlijk ook door tijdens het gesprek 'ja' te zeggen of 'dat begrijp ik' of door ja te knikken. Dan krijgt zei de indruk dat jullie in overeenstemming bent; ze krijgt de indruk dat in het voorbeeld jij ook begrijpt dat het leuk is om boodschappen te doen in Rotterdam. Bon courage! En denk eraan als het niet lukt; het anker is het symbool van de hoop |
Stel voor om met de klas iets leuks te gaan doen, er zijn altijd een paar die afmelden, maar zo kan je wel laten zien aan haar hoe je bent buiten de les om.
Kies dan vooral geen bioscoop want dan zit je alleen maar met de klas, kies iets anders waarbij je met elkaar kan praten en de mogelijkheid hebt met IEDEREEN te praten. |
Het is lang niet makkelijk om alle hinten die iemand geeft door te hebben, je kan het bijvoorbeeld helemaal niet doorhebben of erger jij denkt dat iemand loopt te hinten terwijl diegene dat helemaal niet doet…
Dus beste is denk ik toch gewoon zelf iets verzinnen, dus m.a.w. vraag haar uit als je goed met haar op kan schieten moet je dat kunnen vragen. Of geef een hint, maar dan wel een duidelijke zo van: er draait een leuke film maar niemand wil mee…. Ik wil nog iets leuks voor mezelf kopen,…ik heb kledingadvies nodig. Dit zijn wel van die afgezaagde dingen maar dan is het wel duidelijk je kunt wel de prachtigste verhalen gaan verzinnen maar met de kans dat ze de hint niet snapt. Ligt er ook gewoon aan hoe ze is, m.a.w. moeilijk te beoordelen ik zou gewoon de question poppen en haar subtiel vragen iets leuks te doen. |
Hmm, ik heb dus gewoonlijk ook NOOIT de hints door. Daarbij komt dat het grootste deel van de vrouwen vinden dat wij als man zijnde hun MOETEN versieren en niet andersom.
|
Citaat:
Hints gaan trouwens niet altijd via gesproken taal let op de handen van de persoon in kwestie. Als hij/zij verliefd op je is zullen zijn/haar armen niet rustig naast d'r/hem hangen. Die persoon kan dan plotseling jeuk krijgen en gaan krabben op zijn/haar haar -----> misschien een onbewuste hint?--->deze zijn trouwens makkelijker te herkennen, omdat je daarvoor alleen hoeft te kijken en niet hoeft te luisteren; ideaal voor sommigen waaronder ook ik. Hoe je de indruk moet wekken dat je luistert heb ik al verteld. Let dus op de handen van de persoon zijn ze stil of krabt hij/zij opeens aan zijn/haar gezicht of speelt hij/zij met de knopen van zijn/haar blouche??gebeurt dit---BINGO ;) Andere onbewuste hints; Als de persoon in kwestie op zijn/haar onderlip gaat bijten; dit doen voornamelijk verlegen mensen. Als de persoon sneller gaat knipperen met zijn/haar ogen. Onbewuste hints denk eraan! Bon courage! :p |
Citaat:
hey ik zou zegge probeer de hinds van deze peeps maar uit misschien help het. jammer dat ik zelf geen hind heb voor je :( veel succes zou ik maar zegge. :) |
tanx ppl kga ze morge meteen probere (in een tussenuur of na sgool ofzo:P )
(tips zijn altijd welkom hoor ;) ) |
Offtopic:
Citaat:
Hint schrijven we dus voortaan weer met een T, tnx :P Anyhow, je moet gewoon een x tegen haar beginnen te praten, in het echt dus... Babbel over school, leraren, muziek, etc... Als ze vrolijk glimlacht als je wat vertelt vindt ze je iig leuk ;), of ze wat met je wil kan je uit vinden door met z'n allen wat te gaan doen (bijvoorbeeld bowlen ofzow?(of zit je nog in de leeftijdsgroep dat dat kinderachtig is?) (ik weet namelijk niet meer of ik het toen leuk vond :P)). Als ze dan de mogelijkheid geeft om te kletsen (door in de buurt, tegenover je, etc gaat zitten), dan moet je er gewoon voor gaan! Niet geschoten is altijd mis :D |
Citaat:
Verwacht niet dat het meteen werkt, maar als je geďnteresseerd luisterd , waarover ik gesproken heb, zal ze je in ieder geval wel aardiger vinden; want wat wil je nog meer; een man die luistert! :cool: |
Citaat:
Lang leve het lief doen tegen elkaar (y) |
Citaat:
|
heyheyhey niet elkaar af lopen kraken plz... daar is een andere forum voor :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
nog tips voor het zelfvertrouwen..iemand?
iemand? :eek: |
Citaat:
Ontopic: Jezelf blijven. Flauw, nee, ehm... tips voor zelfvertrouwen? Ik klap altijd dicht als ik bij een jongen in de buurt ben (net madamelina;)), maar je moet gewoon denken: 'Ik ben leuk en alles gaat goed.' Je moet vooral niet, ik herhaal, niet denken: 'Ik hoop dat ze me niet stom vindt en dat er niets misgaat!', want woordjes in de trant van "niet" vallen weg in je geheugen en ongemerkt geef je dan dat soort signalen af, ofzo. Perceptie projectie:cool:. |
blijf je zelf:p
wehhe, ben zeker de leukste thuis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar wat zijn de hints die jongens meestal geven als ze je leuk vinden?
Zijn het ook hints als een jongen best wel irri tegen je doet en je zit te plagen :P maar dat je weet dat hij het niet meent? |
vandaag was....geen geslaagde dag...:(
wel leuk gepraat met dr enz... maar toen kwam een vriendin van dr langs en toen ging ze meteen met dr mee...:( (gebeurt wel vaker...) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |