Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of gewoon met jullie beiden "groepjes" naar de bios gaan....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar wat is volgens jou/u dan DE hint die ik zou motte geve? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 29-03-2005 om 22:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als ik een jongen zou zijn, dan zou ik daar toch op afknappen. Maar goed, je moet met haar praten. Misschien kun je haar MSN proberen te krijgen? |
![]() |
|
[QUOTE]Lane schreef op 30-03-2005 @ 15:36 :
[B]Welke doos gaat er nou tegen een jongen zeggen dat ze zichzelf te dik vind. Dat is gewoon vragen om complimentjes, en dat is stom. vin'k ook ![]() MSN...lekker onpersoonlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1. Stel vragen waar je geen ja of nee op kan beantwoorden; stel open vragen. 2. Geef haar dus de indruk dat je luistert; kijk haar aan en ga niet je armen over elkaar houden want hierdoor geef je onbewust het signaal door dat je niet welt praten,of geen tijd hebt om te praten. 3. Herhaal wat de persoon in kwestie heeft gezegd; Ga natuurlijk niet letterlijk citeren. Hierdoor rek je trouwens ook het gesprek uit. 4. Stuur zelf het gesprek; zorg ervoor dat zij spreekt, maar dat jij bepaald waarover. Hoe moet dat denk je misschien; ik zal het uitleggen met een voorbeeld. Als zij bijvoorbeeld zegt:'Ik heb gisteren in Rotterdam boodschappen gedaan.' Dan kan jij zeggen 'o gisteren?' Dan zal ze zeggen dat ze daar gisteren tijd voor had- Ook kan je zeggen 'O, Rotterdam' Dan vertelt ze waarom ze boodschappen heeft gedaan in Rotterdam-En je kan zeggen 'O, boodschappen' Dan vertelt ze waarom ze boodschappen heeft gedaan, Duidelijk? 5. Als zij naar je glimlacht tijdens het gesprek doe dit dan ook; dit komt vriendelijk over. Jijzelf kan ook beginnen met glimlachen. Als je in het hierboven genoemde voorbeeld lacht terwijl je zegt 'O, Rotterdam' dan krijgt zei de indruk dat je geïnteresseerd bent. 6. Geïnteresseerd overkomen kan natuurlijk ook door tijdens het gesprek 'ja' te zeggen of 'dat begrijp ik' of door ja te knikken. Dan krijgt zei de indruk dat jullie in overeenstemming bent; ze krijgt de indruk dat in het voorbeeld jij ook begrijpt dat het leuk is om boodschappen te doen in Rotterdam. Bon courage! En denk eraan als het niet lukt; het anker is het symbool van de hoop
||
Citaat:
Hints gaan trouwens niet altijd via gesproken taal let op de handen van de persoon in kwestie. Als hij/zij verliefd op je is zullen zijn/haar armen niet rustig naast d'r/hem hangen. Die persoon kan dan plotseling jeuk krijgen en gaan krabben op zijn/haar haar -----> misschien een onbewuste hint?--->deze zijn trouwens makkelijker te herkennen, omdat je daarvoor alleen hoeft te kijken en niet hoeft te luisteren; ideaal voor sommigen waaronder ook ik. Hoe je de indruk moet wekken dat je luistert heb ik al verteld. Let dus op de handen van de persoon zijn ze stil of krabt hij/zij opeens aan zijn/haar gezicht of speelt hij/zij met de knopen van zijn/haar blouche??gebeurt dit---BINGO ![]() Andere onbewuste hints; Als de persoon in kwestie op zijn/haar onderlip gaat bijten; dit doen voornamelijk verlegen mensen. Als de persoon sneller gaat knipperen met zijn/haar ogen. Onbewuste hints denk eraan! Bon courage! ![]()
||
![]() |
Citaat:
hey ik zou zegge probeer de hinds van deze peeps maar uit misschien help het. jammer dat ik zelf geen hind heb voor je ![]() veel succes zou ik maar zegge. ![]() |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
Hint schrijven we dus voortaan weer met een T, tnx ![]() Anyhow, je moet gewoon een x tegen haar beginnen te praten, in het echt dus... Babbel over school, leraren, muziek, etc... Als ze vrolijk glimlacht als je wat vertelt vindt ze je iig leuk ![]() ![]() Niet geschoten is altijd mis ![]()
||
Citaat:
![]() Verwacht niet dat het meteen werkt, maar als je geïnteresseerd luisterd , waarover ik gesproken heb, zal ze je in ieder geval wel aardiger vinden; want wat wil je nog meer; een man die luistert! ![]()
||
Citaat:
Lang leve het lief doen tegen elkaar ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 17:59. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ontopic: Jezelf blijven. Flauw, nee, ehm... tips voor zelfvertrouwen? Ik klap altijd dicht als ik bij een jongen in de buurt ben (net madamelina ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Haar mee uit vragen? TotaleOnzin | 6 | 20-03-2015 00:24 | |
Liefde & Relatie |
ik ben verliefd op een meisje waar ik al een tijdje mee bevriend ben tm4u | 6 | 30-12-2014 07:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
m'n borsten shopaholicxoxo | 7 | 18-08-2014 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Meisje uit m'n klas Nelvalhil | 23 | 23-04-2013 16:04 | |
Liefde & Relatie |
M'n klas ofniet | 20 | 19-05-2004 17:11 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind m'n ex ALWEER leuk!!! HELLUPH!! Wat moet ik hiermee?? kopspijker87 | 56 | 19-06-2003 17:23 |