Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb ongeveer dezelfde situatie. iedereen negeerde een meisje, en ze waren met zn alleen een geintje aan het uithalen. opeengegeven moment hebben ze dat tegen haar gezegd maar gezegd dat het ons id was. toen was iedereen tegen ons opgestookt. gewoon niets van aan trekken (van dat groepje) dan en als je er om geschorst was zou k naar mn mentor gaan of de vertrouwenspersoon. s6
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Kun je haar dan niet juist de zaken recht laten zetten? Zij is de verantwoordelijke en heeft wel jullie vertrouwen terug te winnen als ze zonodig weer bij jullie wil zitten. Bovendien is ze volwassen genoeg om zich ondertussen een keertje volwassen te gedragen, lijkt mij.
|
Verwijderd
|
Als dat meisje nu weer bij jullie komt, dan kun je haar beter vragen of zij het idd niet recht kan zetten en/of dat jullie samen naar je mentor te gaan. Als ze dat niet wil, zou ik idd toch met je mentor gaan praten. Al is er idd wel een kans dat hij/zij je niet wil geloven oid...
![]() @*sunrise1986*: Het gaat om mbo, niet om middelbaar onderwijs. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als iemand zo iets bij mij flikt dan vindt ik het al heel dapper dat ze op het gesprek verschijnen. Mijn blikken van intense minachting schijnen zeer angstaanjagend te zijn.
Misschien kun je een aantal vrienden/klasgenoten hun verhaal laten vertellen. in het uiterste geval kun je de onderwijninspectie inschakelen, ze hebben je namelijk een zware straf opgelegd zonder bewijs, en dat is in strijd met de wet. Ik zou het iig ook van de school niet pikken, ga je gelijk halen. Ik zou niemand over me heen laten lopen, ook de mentor niet. Als ze in een gesprek niet naar mijn kant van het verhaal kunnen luisteren, dan heb ik ze niets meer te vertellen en vechten ze het maar in een rechtszaal uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
zeg gewoon tegen dat mokkel dat ze nu naar de mentor, rector whatever gaat en de waarheid verteld.
zeg dat gewoon waar een boel anderen bij zit. en vertel haar ook dat ze niet zo schijnheilig moet doen. ik heb zoiets dergelijks gehad. met twee mokkels die telkens spijbelden en bla bla bla. maar dat wisten ze nooit ze hadden mij verlinkt en ik was de pineut had toen ruzie met hen. later zijn ze er achter gekomen hadden ze ruzie met ze twee en toen heeft een het toegegeven ik honderd keer excuses moeten aanhoren van de rector.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
m'n borsten shopaholicxoxo | 7 | 18-08-2014 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Meisje uit m'n klas Nelvalhil | 23 | 23-04-2013 16:04 | |
Liefde & Relatie |
Ik word gek van m'n leraar frostie | 31 | 16-05-2011 11:17 | |
Liefde & Relatie |
De msn vriendin van m'n vriend komt volgend jaar bij mij in de klas.. sunsetsweety | 104 | 06-09-2005 17:15 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind m'n ex ALWEER leuk!!! HELLUPH!! Wat moet ik hiermee?? kopspijker87 | 56 | 19-06-2003 17:23 | |
ARTistiek |
M'n eerste verhaal.. isaaa | 1 | 29-05-2002 20:19 |