Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() omdat hij dat overdreven zou vinden als ik dat zou doen bij 1 van z'n vriendinnen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Omdat ze elkaar eerst leuk vonden, en ze hebben echt alles al, besproken op msn, van sex tot andere intieme dingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
maarrr....omdat ze elkaar leuk hebbebn gevonden via internet, ben ik bang dat dan de vonk overslaat in het echt ![]() Ben gewoon bang m'n vriendje kwijt te raken aan haar.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar als ik haar straks negeer, dan krijg ik misschien ook wel ruzzie, want dat zegt ze dan tegen hem. achja ik ga gewoon hopen dat de klassen worden opgesplitst, zullen toch wel meer klassen hebben voor dat orientatiejaar, toch niet zomaar 1? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ze zit waarschijnlijk maar een jaar bij mij gelukkig, omdat je na dat ene jaar moet kiezen uit 6 opleidingen... als ze maar niet hetzelfde kiest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
dus ik moet ze maar gewoon laten chatten met elkaar.. Aan de ene kant baal ik wel, want ik ga straks 3 weken op vakantie, 2 weken naar frankerijk en een week naar turkije, straks spreken ze af ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kwam er achter toen ik met m'n vriend had, dat zij dat meisje was, hetzelfde meisje dat in de discotheek was ![]() ![]() tis een leuke meid om te zien, ze heeft een mooi figuur en grote borsten, iets waar me vriend op valt en ik zeker niet heb ![]() daarom ben ik ook wel een beetje bang dat ze elkaar leuk vinden, en miss af spreken als ik op vakantie ben.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar toch niet alle jongens gaan vreemd als hun vriendin op vakantie is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() moet dat kunnen, dat hun zo intiem chatten over alles? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
een mens lijd het meest onder het lijden dat hij vreest *amen* (en geen gezeik over d en dt asjeblieft als er een fout inzit, anders moet ik daar weer over na gaan denken) Je kan je nu wel heel druk gaa maken maar misschien is ze idd wel heel aardig (was chocomelsletje zei). Ik zou proberen haar niet als concurrente te zien. Pas als ze te dicht in de buurt komt zou ik laten merken dat je jaloers bent.
||
Citaat:
tja...als jullie relatie goed genoeg is dan is er niets aan de hand natuurlijk issie dat niet..dan was het toch de moeite niet. klinkt misschien heel stom maar zo is het wel maar maak je maar niet druk, want die kans is ook wel heel erg klein. als ze elkaar al tegen zouden komen zo, dan is de kans alsnog klein dat ze meer voor elkaar gaan voelen dan de vriendschap die ze nu hebben
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126 rare kwast | 489 | 18-04-2008 20:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |