Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2005, 13:13
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
De msn vriendin van m'n vriend komt volgend jaar bij mij in de klas.
Ik ga een opleiding volgen op het hbo, en zij gaat dezelfde doen op dezelfde school, dus ik weet zeker dat ik bij dr in de klas kom. tenzij je in meerdere klassen wordt opgesplitst ( ik hoop het )

Ze chatten al heel lang met elkaar,voor dat hij mij al kende.
Het echt maatjes op msn, hij kan bij haargoed z'n ei kwijt
Ze hebben elkaar nog nooit in het echt gezien. Toch vonden ze elkaar wel erg leuk, want via de webcam zagen ze elkaar altijd.
Het is niks geworden omdat ze elkaar niet durfde te ontmoeten ( van haar kant dan)
Nu ben ik bang dat als ik bij dr in de klas kom, ze straks persoonlijk contact krijgen, en dat ik ze dichter bij elkaar breng en misschien vinden ze elkaar dan wel weer leuk..

Ik had zo'n zin in m'n nieuwe opleiding, maar sinds ik dit weet niet meer zo

Ik wil niet zo jaloers zijn, maar het geeft me zo'n rotgevoel..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2005, 13:19
Poeperd
Poeperd is offline
Bah.. daar zou ik ook heel erg tegenop zien. Ik ben ontzettend jaloers met dat soort dingen. Dan zou ik zin hebben om dr te bedreigen enzo
Oud 24-06-2005, 13:21
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
ik hoop daarom ook dat er meerdere klassen zijn, ik ga een orientatiejaar doen. dus misschien zijn er zoveel aanmeldingen dat we opgesplitst worden...

ik hoop het...voel me zo jaloers
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 13:21
Sprinkle
Sprinkle is offline
Hoelang ben jij al samen met je vriend ? Heb je het er met hem over gehad ? Weet hij dat jij je zo voelt ? Zo niet dan zou ik toch eens met hem gaan praten, want waarschijnlijk is het niks. Bedenk je eens hoe het voor jou zou zijn als jij in zijn schoenen stond ? Neem aan dat jij er dan ook niet meteen bovenop zou duiken als je zo'n persoon in het echt te zien krijgt terwijl je een gelukkige relatie hebt.
Oud 24-06-2005, 13:23
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Jezus, je kan 't ook anders zien: 'Oh, wat gezellig! Misschien worden we wel goede vriendinnen' Ipv gelijk zo negatief denken. Lost niets op.
Oud 24-06-2005, 13:24
Poeperd
Poeperd is offline
Jij weet niet hoe mijn vriend is. En dat ga ik hier ook niet uitleggen. Maar ik zou dr levend villen.
Oud 24-06-2005, 13:25
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
we hebben bijna 5 maanden, hij kent haar een jaar denk ik..?

Ik heb een maand geleden gevraagt aan hem, dat ik jaloers was, hij zei dat ik me niet aan moest stellen en dat het niks is, zei is gewoon een vriendin, mja hij zei het wel een beetje vaag, moest echt de woorden uit hem trekken, hij is niet zo'n prater..
maar het kwam er dus op neer dat ik me niet druk moest maken..

Maar hoe kan ik voorkomen dat ze contact krijgen als ze bij mij in de klas zit

ps. ze heeft nu zelf ook een vriend, maar ze bespreek hun sexleven met mijn vriend wat ze allemaal doen enzo
Dat deden ze ook toen ze allebei nog vrij waren...maargoed ik vindt dat nou niet zo'n succes.
Al weet ik dat mijn vriend het ook bespreekt met andere jongens..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 13:26
chocomelsletje
Citaat:
Poeperd schreef op 24-06-2005 @ 14:24 :
Jij weet niet hoe mijn vriend is. En dat ga ik hier ook niet uitleggen. Maar ik zou dr levend villen.
Niet zo agressief he
Oud 24-06-2005, 13:27
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Citaat:
Als ik dat doe maakt ie het straks we uit met mij
omdat hij dat overdreven zou vinden als ik dat zou doen bij 1 van z'n vriendinnen..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 13:28
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 24-06-2005 @ 14:23 :
Jezus, je kan 't ook anders zien: 'Oh, wat gezellig! Misschien worden we wel goede vriendinnen' Ipv gelijk zo negatief denken. Lost niets op.
Ja maar als ik goede vriendinnen wordt, dan groeien hun misschien wel dichter naar elkaar toe
Omdat ze elkaar eerst leuk vonden, en ze hebben echt alles al, besproken op msn, van sex tot andere intieme dingen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 13:28
chocomelsletje
Citaat:
sunsetsweety schreef op 24-06-2005 @ 14:25 :
we hebben bijna 5 maanden, hij kent haar een jaar denk ik..?

Ik heb een maand geleden gevraagt aan hem, dat ik jaloers was, hij zei dat ik me niet aan moest stellen en dat het niks is, zei is gewoon een vriendin, mja hij zei het wel een beetje vaag, moest echt de woorden uit hem trekken, hij is niet zo'n prater..
maar het kwam er dus op neer dat ik me niet druk moest maken..

Maar hoe kan ik voorkomen dat ze contact krijgen als ze bij mij in de klas zit

ps. ze heeft nu zelf ook een vriend, maar ze bespreek hun sexleven met mijn vriend wat ze allemaal doen enzo
Dat deden ze ook toen ze allebei nog vrij waren...maargoed ik vindt dat nou niet zo'n succes.
Al weet ik dat mijn vriend het ook bespreekt met andere jongens..
Wil jij voorkomen dat jouw vriend in contact komt met haar? Ik denk dat je zo alleen maar ruzie met je vriend krijgt. Het is overigens zijn leven, en hij mag zelf bepalen met wie hij omgaat, dus ook met haar. Je kan toch moeilijk zeggen dat 'ie met geen enkel meisje bevriend mag zijn?
Oud 24-06-2005, 13:29
Poeperd
Poeperd is offline
Hm.. ik zou normaal tegen dr doen. Niet laten merken dat je ermee zit. Maar ik zou ook geen vriendinnen (willen) worden, omdat je ze dan eventueel dichter bij elkaar zou kunnen brengen. En met hun 'achtergrond' is dat wel het laatste wat je zou willen doen.
Oud 24-06-2005, 13:30
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 24-06-2005 @ 14:28 :
Wil jij voorkomen dat jouw vriend in contact komt met haar? Ik denk dat je zo alleen maar ruzie met je vriend krijgt. Het is overigens zijn leven, en hij mag zelf bepalen met wie hij omgaat, dus ook met haar. Je kan toch moeilijk zeggen dat 'ie met geen enkel meisje bevriend mag zijn?
ja dat is ook wel zo..

maarrr....omdat ze elkaar leuk hebbebn gevonden via internet, ben ik bang dat dan de vonk overslaat in het echt
Ben gewoon bang m'n vriendje kwijt te raken aan haar..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 13:32
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 24-06-2005 @ 14:29 :
Hm.. ik zou normaal tegen dr doen. Niet laten merken dat je ermee zit. Maar ik zou ook geen vriendinnen (willen) worden, omdat je ze dan eventueel dichter bij elkaar zou kunnen brengen. En met hun 'achtergrond' is dat wel het laatste wat je zou willen doen.
mhh dus lekker afstandig doen, in de klas haha.
maar als ik haar straks negeer, dan krijg ik misschien ook wel ruzzie, want dat zegt ze dan tegen hem.

achja ik ga gewoon hopen dat de klassen worden opgesplitst, zullen toch wel meer klassen hebben voor dat orientatiejaar, toch niet zomaar 1?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 13:39
chocomelsletje
Citaat:
sunsetsweety schreef op 24-06-2005 @ 14:30 :
ja dat is ook wel zo..

maarrr....omdat ze elkaar leuk hebbebn gevonden via internet, ben ik bang dat dan de vonk overslaat in het echt
Kan ik begrijpen, maar hij heeft voor jou gekozen. Leg hem gewoon uit waar je mee zit, dat je bang bent hem kwijt te raken, en waarschijnlijk stelt 'ie je wel gerust.
Oud 24-06-2005, 13:43
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 24-06-2005 @ 14:32 :
mhh dus lekker afstandig doen, in de klas haha.
maar als ik haar straks negeer, dan krijg ik misschien ook wel ruzzie, want dat zegt ze dan tegen hem.

achja ik ga gewoon hopen dat de klassen worden opgesplitst, zullen toch wel meer klassen hebben voor dat orientatiejaar, toch niet zomaar 1?
Nee joh, niet echt negeren ofzo. Als ze iets aan je vraagt of iets tegen je zegt moet je wel gewoon antwoord geven enzo. Maar.. hm.. gewoon niet echt leuk met dr doen. Normaal, zoals je tegen iemand zou doen die je niet goed kent en niet wilt leren kennen dus
Oud 24-06-2005, 13:43
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
ja enzo niet, dan is ie mij niet waard

maar dan zou ik het toch een rotstreek vinden...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 13:44
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 24-06-2005 @ 14:43 :
Nee joh, niet echt negeren ofzo. Als ze iets aan je vraagt of iets tegen je zegt moet je wel gewoon antwoord geven enzo. Maar.. hm.. gewoon niet echt leuk met dr doen. Normaal, zoals je tegen iemand zou doen die je niet goed kent en niet wilt leren kennen dus
hmm okeej

ze zit waarschijnlijk maar een jaar bij mij gelukkig, omdat je na dat ene jaar moet kiezen uit 6 opleidingen...
als ze maar niet hetzelfde kiest
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 13:47
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
hmm dit staat op haar website

Welkom op mijn profiel! Ik ben geslaagd voor mn HAVO diploma en geniet nu van mn vakantie. Verder ben ik momenteel errug gelukkig met de allerliefste jongen mijn vriendje ( naam) en dat zal ook nog heel lang zo blijven..

als ze maar bij die jongen blijft dan

Laatst gewijzigd op 24-06-2005 om 13:49.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 13:49
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 24-06-2005 @ 14:47 :
hmm dit staat op haar website

Welkom op mijn profiel! Ik ben geslaagd voor mn HAVO diploma en geniet nu van mn vakantie. Verder ben ik momenteel errug gelukkig met de allerliefste jongen mijn vriendje ( naam) en dat zal ook nog heel lang zo blijven..

als ze maar bij die jongen blijft dan

Haha, niet zoveel om je druk om te maken dus
Oud 24-06-2005, 13:59
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
nee nog niet nee

toch vraag ik me af of msn geen bedreiging is voor een relatie..
want je hoort vaak dat mannen vreemd gaan, met een msn vriendin, of andersom, een vrouw met een msn vriend...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 14:03
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 24-06-2005 @ 14:59 :
nee nog niet nee

toch vraag ik me af of msn geen bedreiging is voor een relatie..
want je hoort vaak dat mannen vreemd gaan, met een msn vriendin, of andersom, een vrouw met een msn vriend...
Maar dat kun je toch niet voorkomen ... en als je er bang voor gaat zitten zijn verpest je alleen maar de leuke tijd die je hebt, kun je het net zo goed meteen uitmaken...
Oud 24-06-2005, 14:07
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-06-2005 @ 15:03 :
Maar dat kun je toch niet voorkomen ... en als je er bang voor gaat zitten zijn verpest je alleen maar de leuke tijd die je hebt, kun je het net zo goed meteen uitmaken...
ja dat is ook wel zo

dus ik moet ze maar gewoon laten chatten met elkaar..

Aan de ene kant baal ik wel, want ik ga straks 3 weken op vakantie, 2 weken naar frankerijk en een week naar turkije, straks spreken ze af ik hoop het niet maar ben er wel bang voor..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 14:11
Verwijderd
Weet zij wie jij bent? Hoe je eruit ziet etc.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 14:14
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Citaat:
Surprise schreef op 24-06-2005 @ 15:11 :
Weet zij wie jij bent? Hoe je eruit ziet etc.
ja, stomtoevallig wel, want ik ben vorig jaar met een vriend naar een discotheek geweest, en die vriend kwam me ophalen en die nam een vriendin mee, zij dus!!

kwam er achter toen ik met m'n vriend had, dat zij dat meisje was, hetzelfde meisje dat in de discotheek was ja echt heel weird, ze is zelfs binnen in m'n huis geweest toen

tis een leuke meid om te zien, ze heeft een mooi figuur en grote borsten, iets waar me vriend op valt en ik zeker niet heb
daarom ben ik ook wel een beetje bang dat ze elkaar leuk vinden, en miss af spreken als ik op vakantie ben..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2005, 14:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 24-06-2005 @ 15:07 :
ja dat is ook wel zo

dus ik moet ze maar gewoon laten chatten met elkaar..

Aan de ene kant baal ik wel, want ik ga straks 3 weken op vakantie, 2 weken naar frankerijk en een week naar turkije, straks spreken ze af ik hoop het niet maar ben er wel bang voor..
Kortom: je vertrouwt je vriend voor geen meter. Dat is de conclusie die ik trek na het hele topic gelezen te hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 14:22
0123456789
0123456789 is offline
ik zou ook bang worden, te vaak heb je inmiddels de verhalen gehoord en dan begint er wel wat te knagen. Misschien moet je proberen om te zorgen dat jij de belangrijkste uitlaatklep word voor hem ipv zij, dat hij alles aan jou wilt vertellen. Op die manier heeft hij geen reden meer om uberhaubt interesse te hebben in haar.
Zoizoo de angst voor afspraakjes als je weg bent is gegrond, veel jongens willen dan wat afleiding (lees: aandacht van vrouwen) doordat ze niet bij hun vriendinnetje kunnen zijn. Op en tijdens vakanties gaan dan ook de meeste mensen vreemd.
Zorg dat hij geen reden heeft om met haar af te willen spreken, en praat goed met hem, laat hem niet te snel het gesprek afkappen, laat het hem desnoods beloven dat hij niet afspreekt.
Toen mijn ex naar spanje ging op vakantie gebeurde min of meer hetzelfde, jongens willen dan gewoon even 'plaatsvervangend matriaal', en om dat te weerstaan als man zijnde hebje discipline nodig
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 14:23
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Niet als hij haar leuk heeft gevonden en zij zo'n mooi meisje is
is toch niet gek dat ik dan een beetje jaloers wordt
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 14:23
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-06-2005 @ 15:20 :
Kortom: je vertrouwt je vriend voor geen meter. Dat is de conclusie die ik trek na het hele topic gelezen te hebben.
En terecht, mannen zijn niet te vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 14:24
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Citaat:
wardt schreef op 24-06-2005 @ 15:22 :
ik zou ook bang worden, te vaak heb je inmiddels de verhalen gehoord en dan begint er wel wat te knagen. Misschien moet je proberen om te zorgen dat jij de belangrijkste uitlaatklep word voor hem ipv zij, dat hij alles aan jou wilt vertellen. Op die manier heeft hij geen reden meer om uberhaubt interesse te hebben in haar.
Zoizoo de angst voor afspraakjes als je weg bent is gegrond, veel jongens willen dan wat afleiding (lees: aandacht van vrouwen) doordat ze niet bij hun vriendinnetje kunnen zijn. Op en tijdens vakanties gaan dan ook de meeste mensen vreemd.
Zorg dat hij geen reden heeft om met haar af te willen spreken, en praat goed met hem, laat hem niet te snel het gesprek afkappen, laat het hem desnoods beloven dat hij niet afspreekt.
Toen mijn ex naar spanje ging op vakantie gebeurde min of meer hetzelfde, jongens willen dan gewoon even 'plaatsvervangend matriaal', en om dat te weerstaan als man zijnde hebje discipline nodig
mhh ja..
maar toch niet alle jongens gaan vreemd als hun vriendin op vakantie is en dat meisje heeft ook nog een vriend, op dit moment dan..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 14:26
0123456789
0123456789 is offline
bij langena niet, maar ik geloof dat je altijd zelf het beste weet of er een kans in zit of niet, er zijn wel veel jongens die vreemdgaan hoor

edit: vrouwen gaan doorgaans ook wel eens vreemd
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 14:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 24-06-2005 @ 15:24 :
mhh ja..
maar toch niet alle jongens gaan vreemd als hun vriendin op vakantie is en dat meisje heeft ook nog een vriend, op dit moment dan..
Daarom snap ik ook niet wat überhaupt het probleem is.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 14:35
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-06-2005 @ 15:26 :
Daarom snap ik ook niet wat überhaupt het probleem is.
Dat ze dichter na elkaar toe groeien, op het moment dat ik bij dr in de klas kom, en omdat ze al haar probleempjes die ze met haar nieuwe vriend heeft verteld aan mijn vriendje, en ze bij elkaar hun ei kwijt kunnen, m'n vriend zei dat ze een soort helpdesk is voor hem..

moet dat kunnen, dat hun zo intiem chatten over alles?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 14:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 24-06-2005 @ 15:35 :
Dat ze dichter na elkaar toe groeien, op het moment dat ik bij dr in de klas kom, en omdat ze al haar probleempjes die ze met haar nieuwe vriend heeft verteld aan mijn vriendje, en ze bij elkaar hun ei kwijt kunnen, m'n vriend zei dat ze een soort helpdesk is voor hem..

Zij heeft toch al een vriend? Jij vertrouwt je vriend blijkbaar niet. Dat lijkt me meer iets om je zorgen over te maken. Wat wil je doen? Een lijstje maken met dingen waar je vriend wel en niet met haar over mag praten? Je vriend wil graag contact met anderen buiten jou. Ik vind dat dat moet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 14:47
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 24-06-2005 @ 15:35 :

Ik zou gewoon afwachten
een mens lijd het meest onder het lijden dat hij vreest *amen*
(en geen gezeik over d en dt asjeblieft als er een fout inzit, anders moet ik daar weer over na gaan denken)
Je kan je nu wel heel druk gaa maken maar misschien is ze idd wel heel aardig (was chocomelsletje zei). Ik zou proberen haar niet als concurrente te zien. Pas als ze te dicht in de buurt komt zou ik laten merken dat je jaloers bent.
Oud 24-06-2005, 15:28
Poeperd
Poeperd is offline
Zoizoo.. die had ik nog nooit gezien

Ik snap best dat je daar bezorgd om bent. Maar ik denk niet dat je je er op dit moment zorgen om moet maken hoor. Zij heeft een vriend en jij. Klaaaaar.
Oud 24-06-2005, 15:28
Freestyler*
Freestyler* is offline
maar zij komt toch bij jou op de opleidining
en niet bij hem

jij hoeft niet met haar om te gaan
en hij hoeft niet op jouw school rond te hangen
Oud 24-06-2005, 16:09
Verwijderd
Brrr.. Succes. Ik ga je niet ontmoedigen *knuf*
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 16:35
Verwijderd
als hij van jou houdt dan gaat ie niet vreemd...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 16:46
Woudschim
Woudschim is offline
Citaat:
sunsetsweety schreef op 24-06-2005 @ 14:13 :
De msn vriendin van m'n vriend komt volgend jaar bij mij in de klas.
Ik ga een opleiding volgen op het hbo, en zij gaat dezelfde doen op dezelfde school, dus ik weet zeker dat ik bij dr in de klas kom. tenzij je in meerdere klassen wordt opgesplitst ( ik hoop het )

Ze chatten al heel lang met elkaar,voor dat hij mij al kende.
Het echt maatjes op msn, hij kan bij haargoed z'n ei kwijt
Ze hebben elkaar nog nooit in het echt gezien. Toch vonden ze elkaar wel erg leuk, want via de webcam zagen ze elkaar altijd.
Het is niks geworden omdat ze elkaar niet durfde te ontmoeten ( van haar kant dan)
Nu ben ik bang dat als ik bij dr in de klas kom, ze straks persoonlijk contact krijgen, en dat ik ze dichter bij elkaar breng en misschien vinden ze elkaar dan wel weer leuk..

Ik had zo'n zin in m'n nieuwe opleiding, maar sinds ik dit weet niet meer zo

Ik wil niet zo jaloers zijn, maar het geeft me zo'n rotgevoel..

tja...als jullie relatie goed genoeg is dan is er niets aan de hand natuurlijk

issie dat niet..dan was het toch de moeite niet.

klinkt misschien heel stom maar zo is het wel
maar maak je maar niet druk, want die kans is ook wel heel erg klein.
als ze elkaar al tegen zouden komen zo, dan is de kans alsnog klein dat ze meer voor elkaar gaan voelen dan de vriendschap die ze nu hebben
Oud 24-06-2005, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Als mijn vriend wat met haar zou (willen) beginnen, zou ik hém levend villen. Kan zij toch weinig aan doen?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 17:31
Verwijderd
Citaat:
sunsetsweety schreef op 24-06-2005 @ 14:30 :
ja dat is ook wel zo..

Maar jezus, mijn vriendje is in het verleden ook wel verliefd geweest op een vriendin en zij ook op hem, zonder dat dat op dat moment wat werd. Dan ga ik hem nu toch ook niet verbieden nog af en toe wat met haar af te spreken? Hij is nu verliefd op mij, dat geloof ik, en dan vertrouw ik hem dus ook.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 17:31
fractuur
fractuur is offline
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het irl bij elkaar ontmoeten van die twee een negatieve uitwerking heeft.
Oud 24-06-2005, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 24-06-2005 @ 17:35 :
als hij van jou houdt dan gaat ie niet vreemd...
Dat is natuurlijk wel een beetje naïef.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 17:34
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
fractuur schreef op 24-06-2005 @ 18:31 :
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het irl bij elkaar ontmoeten van die twee een negatieve uitwerking heeft.
Daar kan je ook voor zorgen
Oud 24-06-2005, 18:02
evanescence
evanescence is offline
ik snap je jaloezie...wat moet ie met een msnvriendin als hij een echte heeft hij zou minder contact met haar moeten hebben ook al zou die beweren dat het puur platonisch is...uit respect voor je partner doe je dat als je weet dat de ander er moeilijk mee heeft...
Oud 24-06-2005, 19:47
Roos
Roos is offline
De msn-vriendin van jouw vriend komt volgend jaar bij jou in de klas.

Het is maar waar je een probleem van wilt maken.
Oud 24-06-2005, 19:51
Blackgeni
Blackgeni is offline
Een msn relatie is heel anders dan een normale , ik zou jou nergens druk ommaken. Ze zijn waarschijnlijk goede vrienden maar ook niet meer.
Oud 24-06-2005, 19:57
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Als je vriend zo is dat hij naar haar gaat, ben jij een 2e keuze
Oud 24-06-2005, 20:24
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten