![]() |
De msn vriendin van m'n vriend komt volgend jaar bij mij in de klas..
De msn vriendin van m'n vriend komt volgend jaar bij mij in de klas.
Ik ga een opleiding volgen op het hbo, en zij gaat dezelfde doen op dezelfde school, dus ik weet zeker dat ik bij dr in de klas kom. tenzij je in meerdere klassen wordt opgesplitst ( ik hoop het ) Ze chatten al heel lang met elkaar,voor dat hij mij al kende. Het echt maatjes op msn, hij kan bij haargoed z'n ei kwijt Ze hebben elkaar nog nooit in het echt gezien. Toch vonden ze elkaar wel erg leuk, want via de webcam zagen ze elkaar altijd. Het is niks geworden omdat ze elkaar niet durfde te ontmoeten ( van haar kant dan) Nu ben ik bang dat als ik bij dr in de klas kom, ze straks persoonlijk contact krijgen, en dat ik ze dichter bij elkaar breng :s en misschien vinden ze elkaar dan wel weer leuk.. Ik had zo'n zin in m'n nieuwe opleiding, maar sinds ik dit weet niet meer zo :( Ik wil niet zo jaloers zijn, maar het geeft me zo'n rotgevoel.. |
Bah.. daar zou ik ook heel erg tegenop zien. Ik ben ontzettend jaloers met dat soort dingen. Dan zou ik zin hebben om dr te bedreigen enzo :D
|
ik hoop daarom ook dat er meerdere klassen zijn, ik ga een orientatiejaar doen. dus misschien zijn er zoveel aanmeldingen dat we opgesplitst worden...
ik hoop het...voel me zo jaloers |
Hoelang ben jij al samen met je vriend ? Heb je het er met hem over gehad ? Weet hij dat jij je zo voelt ? Zo niet dan zou ik toch eens met hem gaan praten, want waarschijnlijk is het niks. Bedenk je eens hoe het voor jou zou zijn als jij in zijn schoenen stond ? Neem aan dat jij er dan ook niet meteen bovenop zou duiken als je zo'n persoon in het echt te zien krijgt terwijl je een gelukkige relatie hebt.
:) |
Jezus, je kan 't ook anders zien: 'Oh, wat gezellig! Misschien worden we wel goede vriendinnen' Ipv gelijk zo negatief denken. Lost niets op.
|
Jij weet niet hoe mijn vriend is. En dat ga ik hier ook niet uitleggen. Maar ik zou dr levend villen.
|
we hebben bijna 5 maanden, hij kent haar een jaar denk ik..?
Ik heb een maand geleden gevraagt aan hem, dat ik jaloers was, hij zei dat ik me niet aan moest stellen en dat het niks is, zei is gewoon een vriendin, mja hij zei het wel een beetje vaag, moest echt de woorden uit hem trekken, hij is niet zo'n prater.. maar het kwam er dus op neer dat ik me niet druk moest maken.. Maar hoe kan ik voorkomen dat ze contact krijgen als ze bij mij in de klas zit :rolleyes: ps. ze heeft nu zelf ook een vriend, maar ze bespreek hun sexleven met mijn vriend :s wat ze allemaal doen enzo :rolleyes: Dat deden ze ook toen ze allebei nog vrij waren...maargoed ik vindt dat nou niet zo'n succes. Al weet ik dat mijn vriend het ook bespreekt met andere jongens.. |
Citaat:
|
Citaat:
omdat hij dat overdreven zou vinden als ik dat zou doen bij 1 van z'n vriendinnen.. |
Citaat:
Omdat ze elkaar eerst leuk vonden, en ze hebben echt alles al, besproken op msn, van sex tot andere intieme dingen :rolleyes: |
Citaat:
|
Hm.. ik zou normaal tegen dr doen. Niet laten merken dat je ermee zit. Maar ik zou ook geen vriendinnen (willen) worden, omdat je ze dan eventueel dichter bij elkaar zou kunnen brengen. En met hun 'achtergrond' is dat wel het laatste wat je zou willen doen.
|
Citaat:
maarrr....omdat ze elkaar leuk hebbebn gevonden via internet, ben ik bang dat dan de vonk overslaat in het echt :s Ben gewoon bang m'n vriendje kwijt te raken aan haar.. |
Citaat:
maar als ik haar straks negeer, dan krijg ik misschien ook wel ruzzie, want dat zegt ze dan tegen hem. achja ik ga gewoon hopen dat de klassen worden opgesplitst, zullen toch wel meer klassen hebben voor dat orientatiejaar, toch niet zomaar 1? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja enzo niet, dan is ie mij niet waard :(
maar dan zou ik het toch een rotstreek vinden... |
Citaat:
ze zit waarschijnlijk maar een jaar bij mij gelukkig, omdat je na dat ene jaar moet kiezen uit 6 opleidingen... als ze maar niet hetzelfde kiest :s |
hmm dit staat op haar website
Welkom op mijn profiel! Ik ben geslaagd voor mn HAVO diploma en geniet nu van mn vakantie. Verder ben ik momenteel errug gelukkig met de allerliefste jongen mijn vriendje ( naam) en dat zal ook nog heel lang zo blijven.. als ze maar bij die jongen blijft dan :p |
Citaat:
|
nee nog niet nee :)
toch vraag ik me af of msn geen bedreiging is voor een relatie.. want je hoort vaak dat mannen vreemd gaan, met een msn vriendin, of andersom, een vrouw met een msn vriend... |
Citaat:
|
Citaat:
dus ik moet ze maar gewoon laten chatten met elkaar.. Aan de ene kant baal ik wel, want ik ga straks 3 weken op vakantie, 2 weken naar frankerijk en een week naar turkije, straks spreken ze af :s ik hoop het niet maar ben er wel bang voor.. |
Weet zij wie jij bent? Hoe je eruit ziet etc.
|
Citaat:
kwam er achter toen ik met m'n vriend had, dat zij dat meisje was, hetzelfde meisje dat in de discotheek was :s ja echt heel weird, ze is zelfs binnen in m'n huis geweest toen :s tis een leuke meid om te zien, ze heeft een mooi figuur en grote borsten, iets waar me vriend op valt en ik zeker niet heb :( daarom ben ik ook wel een beetje bang dat ze elkaar leuk vinden, en miss af spreken als ik op vakantie ben.. |
Citaat:
|
ik zou ook bang worden, te vaak heb je inmiddels de verhalen gehoord en dan begint er wel wat te knagen. Misschien moet je proberen om te zorgen dat jij de belangrijkste uitlaatklep word voor hem ipv zij, dat hij alles aan jou wilt vertellen. Op die manier heeft hij geen reden meer om uberhaubt interesse te hebben in haar.
Zoizoo de angst voor afspraakjes als je weg bent is gegrond, veel jongens willen dan wat afleiding (lees: aandacht van vrouwen) doordat ze niet bij hun vriendinnetje kunnen zijn. Op en tijdens vakanties gaan dan ook de meeste mensen vreemd. Zorg dat hij geen reden heeft om met haar af te willen spreken, en praat goed met hem, laat hem niet te snel het gesprek afkappen, laat het hem desnoods beloven dat hij niet afspreekt. Toen mijn ex naar spanje ging op vakantie gebeurde min of meer hetzelfde, jongens willen dan gewoon even 'plaatsvervangend matriaal', en om dat te weerstaan als man zijnde hebje discipline nodig |
Niet als hij haar leuk heeft gevonden en zij zo'n mooi meisje is :bloos:
is toch niet gek dat ik dan een beetje jaloers wordt :( |
Citaat:
|
Citaat:
maar toch niet alle jongens gaan vreemd als hun vriendin op vakantie is :s en dat meisje heeft ook nog een vriend, op dit moment dan.. |
bij langena niet, maar ik geloof dat je altijd zelf het beste weet of er een kans in zit of niet, er zijn wel veel jongens die vreemdgaan hoor
edit: vrouwen gaan doorgaans ook wel eens vreemd |
Citaat:
|
Citaat:
moet dat kunnen, dat hun zo intiem chatten over alles? |
Citaat:
|
Citaat:
een mens lijd het meest onder het lijden dat hij vreest *amen* (en geen gezeik over d en dt asjeblieft als er een fout inzit, anders moet ik daar weer over na gaan denken) Je kan je nu wel heel druk gaa maken maar misschien is ze idd wel heel aardig (was chocomelsletje zei). Ik zou proberen haar niet als concurrente te zien. Pas als ze te dicht in de buurt komt zou ik laten merken dat je jaloers bent. |
Zoizoo.. die had ik nog nooit gezien :P
Ik snap best dat je daar bezorgd om bent. Maar ik denk niet dat je je er op dit moment zorgen om moet maken hoor. Zij heeft een vriend en jij. Klaaaaar. |
maar zij komt toch bij jou op de opleidining
en niet bij hem jij hoeft niet met haar om te gaan en hij hoeft niet op jouw school rond te hangen |
Brrr.. Succes. Ik ga je niet ontmoedigen :) *knuf*
|
als hij van jou houdt dan gaat ie niet vreemd...
|
Citaat:
tja...als jullie relatie goed genoeg is dan is er niets aan de hand natuurlijk issie dat niet..dan was het toch de moeite niet. klinkt misschien heel stom maar zo is het wel maar maak je maar niet druk, want die kans is ook wel heel erg klein. als ze elkaar al tegen zouden komen zo, dan is de kans alsnog klein dat ze meer voor elkaar gaan voelen dan de vriendschap die ze nu hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het irl bij elkaar ontmoeten van die twee een negatieve uitwerking heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik snap je jaloezie...wat moet ie met een msnvriendin als hij een echte heeft:) hij zou minder contact met haar moeten hebben ook al zou die beweren dat het puur platonisch is...uit respect voor je partner doe je dat als je weet dat de ander er moeilijk mee heeft...
|
De msn-vriendin van jouw vriend komt volgend jaar bij jou in de klas.
Het is maar waar je een probleem van wilt maken. |
Een msn relatie is heel anders dan een normale , ik zou jou nergens druk ommaken. Ze zijn waarschijnlijk goede vrienden maar ook niet meer.
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |