![]() |
[reclame] Plantenwetenschappen Flashbanner
De knop close opent een pop-up! Dat vind ik te ver gaan!
|
:eek:
|
Even serieus, de banners op het forum worden wel steeds vervelender. Zolang ze binnen hun vakje van 468x80 blijven, heb ik niets tegen banners, maar ze moeten zich niet met de rest van de pagina gaan bemoeien.
|
|
Citaat:
|
Bij mij sloot hij vanochtend wel gewoon? Je hebt vast misgeklikt. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vraagje: worden de ads die je te zien krijgt beïnvloed door de profielinformatie (leeftijd, geslacht, opleiding, hobby's..) die je hebt opgegeven of is het niet zo geavanceerd/eng?
|
Citaat:
|
ik zie nooit banners :)
|
Zelfde probleem had ik vanochtend dat de button [close] een pop-up opende. Vrij idioot.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, mijn muispen is zeer precies ;) |
Luister ik heb expres geen pop-up en bannerkiller en af en toe klik ik er op omdat dat jullie geld oplevert. Als ik dan de ad afwacht tot hij helemaal op het scherm staat en op close klik, dan verwacht ik dat hij weggaat en dat ik geen pop-up krijg. Anders moet je de knop niet Close maar "Open deze commercial in een nieuw venster" noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dingen die 'functies toevoegen' aan mijn browser zie ik gewoon als spyware. (intellitxt enzo) en gaan dus ook geblokkeerd worden. (alsmede servers die ook echt spyware leveren) En het surft stukken sneller als je niet steeds op al die reclameservers hoeft te wachten voor je te zien krijgt wat je nou eigenlijk wou zien. Ik heb geen problemen met die gewone banners maar ze moeten zich niet gaan bemoeien met hoe ik internet en welke functies ik wel en welke ik niet op mijn PC krijg. (doen ze dat wel dan blok ik ze gewoon want ik wil zulke dingen graag nog zelf bepalen) Dan maar een ban, ze kunnen toch niet controlleren of ik na een afkoelban die adblock niet meer heb :) |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kniesoor |
Citaat:
|
Dat dénk je maar :D Er is veel dat je niet ziet. Maar bon, als jij er mee geholpen bent (y)
|
google toolbar heb ik uiteraard geinstalleerd, maar deze houd ook niet schadelijke pop-ups tegen (ieder groter enterprise mailpakket, notes, groupwise, exchange werkt webbased met pop-ups waarin een nieuwe mail gemaakt wordt).
Een pop-up killer is niets voor mij |
Firefox heeft dat ingebouwd zitten. :)
|
Leveren pop-ups geld op?
Dus als ik veel klik breng ik veel geld voor jullie op :P Uitbuiters :D Zit er geen % voor mij in :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, ok, maar er zit dus echt geen klein % ervoor in :P Geld krijgen om te forummen _O_ ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(en niet alleen dit forum maar ook meerderen sites en een ander forum waar ik kom..... laat ze die reclameservers eerst maar eens flink versnellen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb de banner/massale-pagina-in-beslag-nemer vandaag ook gekregen en het close knopje opende niet eens een nieuw venster of tab, maar opende in dezelfde tab (maar kan aan mijn ff instellingen liggen).
Het ergste vond ik nog dat adblock hem niet als blokkeerbaar iets zeg :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem nog nooit gezien
|
Citaat:
|
Nu heb ik hem ook gehad, het is dus gewoon SCHANDALIG dat zoiets kan!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |