Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2005, 20:49
Verwijderd
De knop close opent een pop-up! Dat vind ik te ver gaan!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2005, 22:11
Jon
Jon is offline
Oud 29-03-2005, 22:47
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Even serieus, de banners op het forum worden wel steeds vervelender. Zolang ze binnen hun vakje van 468x80 blijven, heb ik niets tegen banners, maar ze moeten zich niet met de rest van de pagina gaan bemoeien.
Oud 29-03-2005, 23:47
T_ID
T_ID is offline
Makkelijk opgelost, en het laad nog heel wat sneller ook.
Oud 30-03-2005, 09:17
Verwijderd
Mara kan je wel een ban opleveren
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 10:29
Miracle
Miracle is offline
Bij mij sloot hij vanochtend wel gewoon? Je hebt vast misgeklikt.
Oud 30-03-2005, 10:37
Gimme more beer
De ads hoeven niet geblokt te worden, maar ads die hun grenzen niet kennen, daar ben ik niet zo kapot van.
Oud 30-03-2005, 11:03
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-03-2005 @ 11:37 :
De ads hoeven niet geblokt te worden, maar ads die hun grenzen niet kennen, daar ben ik niet zo kapot van.
dan block je alleen de irritante scripts die uit hun frame komen en de hele pagina vullen in plaats van de hele iFrame weg te gooien.
Oud 30-03-2005, 11:26
Gimme more beer
Citaat:
T_ID schreef op 30-03-2005 @ 12:03 :
dan block je alleen de irritante scripts die uit hun frame komen en de hele pagina vullen in plaats van de hele iFrame weg te gooien.
Dan zou ik alle flash banners moeten blokkeren en dat wil ik Jon dan ook weer niet aandoen
Oud 30-03-2005, 11:57
Not for Sale
Not for Sale is offline
Een vraagje: worden de ads die je te zien krijgt beïnvloed door de profielinformatie (leeftijd, geslacht, opleiding, hobby's..) die je hebt opgegeven of is het niet zo geavanceerd/eng?
Oud 30-03-2005, 12:00
Koen
Koen is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 30-03-2005 @ 12:57 :
Een vraagje: worden de ads die je te zien krijgt beïnvloed door de profielinformatie (leeftijd, geslacht, opleiding, hobby's..) die je hebt opgegeven of is het niet zo geavanceerd/eng?
Zo eng is 't niet nee.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 12:04
Verwijderd
ik zie nooit banners
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 12:06
Martin
Martin is offline
Zelfde probleem had ik vanochtend dat de button [close] een pop-up opende. Vrij idioot.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Martin schreef op 30-03-2005 @ 13:06 :
Zelfde probleem had ik vanochtend dat de button [close] een pop-up opende. Vrij idioot.
Heb je wel precies op die ene pixel geklikt?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 13:15
Martin
Martin is offline
Citaat:
********** schreef op 30-03-2005 @ 13:49 :
Heb je wel precies op die ene pixel geklikt?
Heb het zelfs een paar keer geprobeerd

En ja, mijn muispen is zeer precies
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 15:01
Verwijderd
Luister ik heb expres geen pop-up en bannerkiller en af en toe klik ik er op omdat dat jullie geld oplevert. Als ik dan de ad afwacht tot hij helemaal op het scherm staat en op close klik, dan verwacht ik dat hij weggaat en dat ik geen pop-up krijg. Anders moet je de knop niet Close maar "Open deze commercial in een nieuw venster" noemen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 15:21
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 30-03-2005 @ 12:57 :
weet eigenlijk wel zeker van niet. Ik had op een gegeven moment de hele tijd die billen-banner en een jongen hier op t forum niet. Die was lekker jaloers
Oud 30-03-2005, 16:19
Jon
Jon is offline
Citaat:
deadlock schreef op 30-03-2005 @ 16:01 :
Luister ik heb expres geen pop-up en bannerkiller en af en toe klik ik er op omdat dat jullie geld oplevert. Als ik dan de ad afwacht tot hij helemaal op het scherm staat en op close klik, dan verwacht ik dat hij weggaat en dat ik geen pop-up krijg. Anders moet je de knop niet Close maar "Open deze commercial in een nieuw venster" noemen.
Ik zal het eens navragen. Kan best dat het een foutje is, ik heb hem zelf nog niet gezien. Ik meen ook dat WebAds m.b.t. screenads richtlijnen heeft opgesteld waaraan adverteerders zich moeten houden (onder meer over afmetingen, duur van de vertoning, positie en functie van de close-button, etc).
Oud 30-03-2005, 23:39
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
********** schreef op 30-03-2005 @ 10:17 :
ACh, alles wat mij beperkt in mijn vrijheid van surfen (en dat doen die flashbanners want je moet tegenwoordig al regelmatig wachten voor je ze weg kunt klikken) gaat gewoon met volledige adserver en al op de block

En dingen die 'functies toevoegen' aan mijn browser zie ik gewoon als spyware. (intellitxt enzo) en gaan dus ook geblokkeerd worden.
(alsmede servers die ook echt spyware leveren)
En het surft stukken sneller als je niet steeds op al die reclameservers hoeft te wachten voor je te zien krijgt wat je nou eigenlijk wou zien.

Ik heb geen problemen met die gewone banners maar ze moeten zich niet gaan bemoeien met hoe ik internet en welke functies ik wel en welke ik niet op mijn PC krijg. (doen ze dat wel dan blok ik ze gewoon want ik wil zulke dingen graag nog zelf bepalen)

Dan maar een ban, ze kunnen toch niet controlleren of ik na een afkoelban die adblock niet meer heb
Oud 31-03-2005, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 30-03-2005 @ 11:29 :
Bij mij sloot hij vanochtend wel gewoon? Je hebt vast misgeklikt.
de deadlock klikt niet mis

Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 14:33
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
deadlock schreef op 29-03-2005 @ 21:49 :
Dit schatje houdt alle vervelende pop-ups tegen; google toolbar
Oud 05-04-2005, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Chrome schreef op 05-04-2005 @ 15:33 :
Géén toolbars op mijn pc, die richten meer rotzooi aan dan dat ze nuttig zijn...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 15:43
Martin
Martin is offline
Citaat:
Chrome schreef op 05-04-2005 @ 15:33 :
Maar niet een Flash-banner...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 16:58
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Martin schreef op 05-04-2005 @ 16:43 :
Maar niet een Flash-banner...
eerst kijke, dan zeike

kniesoor
Oud 05-04-2005, 16:58
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Mutant schreef op 05-04-2005 @ 16:28 :
Géén toolbars op mijn pc, die richten meer rotzooi aan dan dat ze nuttig zijn...
Das niet zo met de google toolbar, ik heb em zelf en ik heb er nooit gezeik van
Oud 05-04-2005, 17:07
Verwijderd
Dat dénk je maar Er is veel dat je niet ziet. Maar bon, als jij er mee geholpen bent
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 17:58
Verwijderd
google toolbar heb ik uiteraard geinstalleerd, maar deze houd ook niet schadelijke pop-ups tegen (ieder groter enterprise mailpakket, notes, groupwise, exchange werkt webbased met pop-ups waarin een nieuwe mail gemaakt wordt).
Een pop-up killer is niets voor mij
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 08:45
T_ID
T_ID is offline
Firefox heeft dat ingebouwd zitten.
Oud 06-04-2005, 13:02
Pikey
Pikey is offline
Leveren pop-ups geld op?

Dus als ik veel klik breng ik veel geld voor jullie op

Uitbuiters Zit er geen % voor mij in
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 14:28
Gimme more beer
Citaat:
Mutant schreef op 05-04-2005 @ 18:07 :
Dat dénk je maar Er is veel dat je niet ziet. Maar bon, als jij er mee geholpen bent
Google toolbar is dik in orde, maar firefox is natuurlijk de beste oplossing.
Oud 06-04-2005, 15:08
Koen
Koen is offline
Citaat:
Pikey schreef op 06-04-2005 @ 14:02 :

Uitbuiters
Praktisch het hele internet is gebouwd op dit principe. Bijna alle commerciele websites halen een groot percentage van hun winst uit advertenties op hun site. Scholieren.com is wat dat betreft geen buitenbeentje dus. Wees blij dat je lidmaatschap hier gratis is.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 15:39
Pikey
Pikey is offline
Citaat:
Koen schreef op 06-04-2005 @ 16:08 :
Praktisch het hele internet is gebouwd op dit principe. Bijna alle commerciele websites halen een groot percentage van hun winst uit advertenties op hun site. Scholieren.com is wat dat betreft geen buitenbeentje dus. Wees blij dat je lidmaatschap hier gratis is.
*houd wijs zijn mond dicht*

Ok, ok, maar er zit dus echt geen klein % ervoor in

Geld krijgen om te forummen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 18:24
ekki
ekki is offline
Citaat:
********** schreef op 30-03-2005 @ 10:17 :
Ik ben er wel voor om de banners wel te laden, zodat er iig wel wat inkomsten zijn. Dat kan met adblock namelijk, dat je ze wel laadt maar niet ziet .
Oud 06-04-2005, 18:33
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-04-2005 @ 09:45 :
Firefox heeft dat ingebouwd zitten.
IE ook.
Oud 07-04-2005, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-04-2005 @ 15:28 :
Google toolbar is dik in orde, maar firefox is natuurlijk de beste oplossing.
Mja, als deadlock zegt dat hij hem gebruikt, dan snap ik dat al. Ik vertrouw iig geen enkele toolbar. Ik hoef die onzin ook allemaal niet te hebben eigenlijk ^^.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 11:02
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
ekki schreef op 06-04-2005 @ 19:24 :
Ik ben er wel voor om de banners wel te laden, zodat er iig wel wat inkomsten zijn. Dat kan met adblock namelijk, dat je ze wel laadt maar niet ziet .
ACh, het viel mij op dat mijn forumsnelheid er met SPRONGEN op vooruit ging sinds ik gewoon die hele server niet eens meer laadt
(en niet alleen dit forum maar ook meerderen sites en een ander forum waar ik kom..... laat ze die reclameservers eerst maar eens flink versnellen)
Oud 07-04-2005, 13:10
Gimme more beer
Citaat:
Mutant schreef op 07-04-2005 @ 10:11 :
Mja, als deadlock zegt dat hij hem gebruikt, dan snap ik dat al. Ik vertrouw iig geen enkele toolbar. Ik hoef die onzin ook allemaal niet te hebben eigenlijk ^^.
Je hebt nu ook toolbars, die knoppen bovenaan je browser horen bij een toolbar. Een toolbar is niet meer dan een additie aan je dagelijkse toolbar, met extra functies. Een soort "browser tweak". Sommigen leveren extra reclame op, die moet je mijden.
Oud 07-04-2005, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-04-2005 @ 14:10 :
Je hebt nu ook toolbars, die knoppen bovenaan je browser horen bij een toolbar. Een toolbar is niet meer dan een additie aan je dagelijkse toolbar, met extra functies. Een soort "browser tweak". Sommigen leveren extra reclame op, die moet je mijden.
Natuurlijk heb ik toolbars. Ik heb het over toolbars die je moet installeren. Ik heb ook de google toolbar op mijn stage gehad en ik vond het nix. En de msntoolbar die zich uit zichzelf op mijn oude pc had gezet ging pas weg met grove middelen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 16:18
Krekker
Krekker is offline
Heb de banner/massale-pagina-in-beslag-nemer vandaag ook gekregen en het close knopje opende niet eens een nieuw venster of tab, maar opende in dezelfde tab (maar kan aan mijn ff instellingen liggen).

Het ergste vond ik nog dat adblock hem niet als blokkeerbaar iets zeg
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 19:34
ekki
ekki is offline
Citaat:
Krekker schreef op 08-04-2005 @ 17:18 :
Heb de banner/massale-pagina-in-beslag-nemer vandaag ook gekregen en het close knopje opende niet eens een nieuw venster of tab, maar opende in dezelfde tab (maar kan aan mijn ff instellingen liggen).

Het ergste vond ik nog dat adblock hem niet als blokkeerbaar iets zeg
Bij mij wel (ik krijg die advertentie iig niet en ik gebruik ook Adblock). Je kunt ook op een andere manier blocken, het was toch een flashbanner ofzoiets? Als je rechtsonderin je browser op 'Adblock' klikt, kun je allerlei dingen blocken. Volgens mij zijn alle plaatjes en flashdingen te blocken met adblock.
Oud 09-04-2005, 20:19
DZHAW
DZHAW is offline
Citaat:
deadlock schreef op 29-03-2005 @ 21:49 :
Had het zonet ook weer.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 20:20
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
DZHAW schreef op 09-04-2005 @ 21:19 :
Had het zonet ook weer.
Ik heb 't ook regelmatig. Stuitend, is het.
Oud 09-04-2005, 20:34
Sketch
Sketch is offline
Ik heb hem nog nooit gezien
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 23:09
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
ekki schreef op 08-04-2005 @ 20:34 :
Bij mij wel (ik krijg die advertentie iig niet en ik gebruik ook Adblock). Je kunt ook op een andere manier blocken, het was toch een flashbanner ofzoiets? Als je rechtsonderin je browser op 'Adblock' klikt, kun je allerlei dingen blocken. Volgens mij zijn alle plaatjes en flashdingen te blocken met adblock.
Ja dat is waar, maar dat kost te veel moeite als er niet zo'n adblock knopje boven staat
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 17:14
grensgeval
grensgeval is offline
Nu heb ik hem ook gehad, het is dus gewoon SCHANDALIG dat zoiets kan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten