![]() |
Final Fantasy Chronicles
Ik ben al een tijdje op zoek naar dit spel voor de PSX, maar ik kan hem echt nergens vinden, tenminste niet op Nederlandse site of in winkels, en op Amerikaanse sites is ie onwijs duur, als ie dan al naar het buitenland verzonden kan worden. Zņ lang is deze game nog niet uit, en ik verwacht eigelijk nog wel dat ie ergens in Nederland officieel te verkrijgen is. Heeft iemand een idee?
PS. Ik heb dit expres niet op V&A gepost: ik ben niet naar een tweede hands versie op zoek. Ook had ik gedacht onder de ervaren gamers wat meer succes hebben. :) |
Ik geloof dattie nog lang niet hier uitkomt...netals gebeurde met FF Anthology...ik had em al ruim een jaar uit amerika (helaas op de stoute manier), toen kwammie hier pas geleden uit......ik hoop ook dattie vlug komt, want Chrono cross/trigger schijnt ook reten te schoppen.....
|
Citaat:
Final Fantasy IV staat er ook op, maar die ken ik zelf niet zo. Alletwee die spellen waren echter voor de SNES. Het gaat me er meer om dat beide spellen wat vernieuwd zijn: filmpjes ertussendoor e.d. Chrono Trigger is in elk geval een must-have :) |
Ben nog steeds aan het zoeken, maar heb hem nog niet gevonden. Via shoppingservices van zoekmachines kom je ook nog een hele hoop tegen, ik weet niet of je daar ook al gekeken hebt...
|
Citaat:
Ik heb via de officiele site van Squaresoft Europe gekeken, via Eidos.... Ook zaken als Dixons, Free Record Shop en Mediamarkt afgegaan... Maar het mocht allemaal niet baten :( Verder heb ik naast deze officiele sites dus ook via Google gezocht, maar dat leverde ook weinig op. [/edit]oh, ghehe, damn... ik heb het nu pas door :D [/edit] |
FF Antholgy is ondertussen wel te koop hier. Als je in Groningen of Apeldoorn woont moet je ff naar de Nedgame, daar hebben ze hem wel(ze doen ook aan postorder). Maar hij is helaas wel zo'n 30 euro. Nee dan FF6 die ik laatst kocht; 15 euro, dat zijn de betere psx prijzen
|
Het gaat niet uitkomen in Europa. Final Fantasy Chronicles is ff4 + chrono trigger
Final Fantasy Anthology in Europa heeft ff4 dus dan zouden ze ff4 twee keer uitbrengen. Gaat niet gebeuren. Je kan hopen op een aparte release van chrono trigger net zoals ze met ff6 hebben gedaan, maar denk niet dat de kans groot is dat het gebeurd. |
Citaat:
Ik heb BTW nog steeds nergens info vandaan kunnen halen... :( |
Citaat:
Ze hebben hier dus al de drie ff's uitgebracht (dus ook ff6) en dus brengen ze niet nog eens chrono trigger + een ff uit. |
Citaat:
|
Nee, de anthology in amerika had ff5 en ff6..
Dus. Japan: Ff4, ff5 en ff6 Amerika: ff5 en ff6 + ff4 werd later met chronicles uitgebracht Europa: ff4 en ff5 + ff6 werd eerder uitgebracht. Je zou Chrono Trigger toch niet zo leuk vinden op de psx. Ik heb het, en het is een stuk trager dan de snes versie. Het enige wat de moeite waard is, zijn de filmpjes en die kan je ook downloaden. |
Citaat:
|
Sorry Slashr, maar ik vind mijn siggie toch net iets beter. En als deze me niet meer bevalt heb ik ook de icon van de decepticons :p Verder nog, Anders download je gewoon de Roms voor de spellen. Geloof me; PSX gamet relaxter, maar Emulator is fijner (versnellen,saven waar je wil).
|
Citaat:
Independancy wanted: Ik heb het gedownload en toen op cd gebrand. |
Citaat:
Maar je hebt hem dus voor de PSX gebrand ? PS. Natuurlijk een backup, die kopie ;) |
Citaat:
Maar ik heb het van Mirc..een van de channels op dalnet (is geen site, mag toch forumbazen?? Zoniet.. uhm.. mijn excuses!) Met een beetje geluk hebben ze het er nog. |
Citaat:
[edit]Offtopic: ik begrijp geen pest van mIRC...[/edit] |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |