Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb via de officiele site van Squaresoft Europe gekeken, via Eidos.... Ook zaken als Dixons, Free Record Shop en Mediamarkt afgegaan... Maar het mocht allemaal niet baten ![]() Verder heb ik naast deze officiele sites dus ook via Google gezocht, maar dat leverde ook weinig op. [/edit]oh, ghehe, damn... ik heb het nu pas door ![]()
Laatst gewijzigd op 03-06-2002 om 20:28. |
![]() |
|
Verwijderd
|
FF Antholgy is ondertussen wel te koop hier. Als je in Groningen of Apeldoorn woont moet je ff naar de Nedgame, daar hebben ze hem wel(ze doen ook aan postorder). Maar hij is helaas wel zo'n 30 euro. Nee dan FF6 die ik laatst kocht; 15 euro, dat zijn de betere psx prijzen
|
![]() |
|
Het gaat niet uitkomen in Europa. Final Fantasy Chronicles is ff4 + chrono trigger
Final Fantasy Anthology in Europa heeft ff4 dus dan zouden ze ff4 twee keer uitbrengen. Gaat niet gebeuren. Je kan hopen op een aparte release van chrono trigger net zoals ze met ff6 hebben gedaan, maar denk niet dat de kans groot is dat het gebeurd.
||
Citaat:
![]() Ik heb BTW nog steeds nergens info vandaan kunnen halen... ![]()
||
Citaat:
Ze hebben hier dus al de drie ff's uitgebracht (dus ook ff6) en dus brengen ze niet nog eens chrono trigger + een ff uit.
||
Citaat:
|
Nee, de anthology in amerika had ff5 en ff6..
Dus. Japan: Ff4, ff5 en ff6 Amerika: ff5 en ff6 + ff4 werd later met chronicles uitgebracht Europa: ff4 en ff5 + ff6 werd eerder uitgebracht. Je zou Chrono Trigger toch niet zo leuk vinden op de psx. Ik heb het, en het is een stuk trager dan de snes versie. Het enige wat de moeite waard is, zijn de filmpjes en die kan je ook downloaden.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Sorry Slashr, maar ik vind mijn siggie toch net iets beter. En als deze me niet meer bevalt heb ik ook de icon van de decepticons
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Independancy wanted: Ik heb het gedownload en toen op cd gebrand.
||
Citaat:
![]() Maar je hebt hem dus voor de PSX gebrand ? PS. Natuurlijk een backup, die kopie ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik heb het van Mirc..een van de channels op dalnet (is geen site, mag toch forumbazen?? Zoniet.. uhm.. mijn excuses!) Met een beetje geluk hebben ze het er nog.
||
Citaat:
[edit]Offtopic: ik begrijp geen pest van mIRC...[/edit]
Laatst gewijzigd op 11-06-2002 om 14:39. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Final Fantasy Chrystal Chronicles. D@mien | 39 | 29-03-2004 08:09 | |
Games |
ps2 groot aantal toptitels superjip | 33 | 24-08-2003 00:21 | |
Games |
Xbox of Gamecube?? Frondish | 13 | 20-12-2002 21:44 | |
Games |
Final Fantasy IV: hints/tips/trucs? independancy wanted | 22 | 09-08-2002 10:57 | |
Games |
Final fantasy en andere RPG games!! Yunalesca | 28 | 02-07-2002 10:51 | |
Games |
Goeie spelletjes voor de (Z)Snes? Marcade | 22 | 18-11-2001 18:40 |