![]() |
kettinkje, ring of iets anders...?
wat hebben jullie als liefst van een vriend/vriendin, wat je altijd bij je kan hebben? wat vind je het leukst? een kettinkje vind ik persoonlijk zo afgezaagd met zo`n hartje, mmnjeet, maar een ring met een naam ervan binnen op vind ik dan weer wel leuk.. wat vinden jullie? mmja maar eens een kleine poll bij gedaan, komt niet meer zo vaak voor bij scholieren dus :p .. als je iets anders kies, geef er dan een korte uitleg bij wat..
|
Citaat:
Groetjes, Frankrijk :) |
noch ketting noch ring, damn wat afgezaagd en cliché.
|
ik zou het liefst iets anders hebben. Ten eerste draag ik zelden sieraden, ten tweede stel ik het op prijs als een cadeau óf origineel, óf nuttig is. Of origineel én nuttig natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een boxer met een foto van jou en je naam ofzo
of een t-shirt of een groot spandoek voor aan der plafond of huur zo'n vliegtuig met zon spandoek erachter :) ik heb 12 maand met een kettingkje om me nek gelopen van me ex, en ik deed het omdat ik die ketting van haar had gekregen en ik er trots op was dat ik een vriendinnetje had en iedereen mocht het zien!!! |
Citaat:
(dat is al lang niet origineel meer, hoor ;) ) |
een ring, omdat ik die altijd om kan hebben. Een ketting ook wel, maar ik verwissel elke dag toch wel van ketting. Ring met dan zijn naam erin gegrafeerd. En misschien een speciale datum, ook leuk!
|
Eigenlijk heb ik niet echt iets nodig om aan haar te denken. Heb natuurlijk gewoon een foto van dr in mn portemonnee, maar meestal denk ik gewoon aan d'r, is makkelijker dan allerlei dingen mee te moeten sjouwen ;)
|
Citaat:
|
ik mis de optie: niets
|
Als het perse een juweel moet zijn, dan toch een armbandje ofzo... Of een mooie ketting... (niet met zo'n hartje :eek: ) Maar juwelen hoeven niet perse voor mij...
|
Iets om bij me te dragen? Doe me dan maar een horloge..
|
Citaat:
Ik bedoel, ik hou niet van nep goud of look-a-like silver, ofwel verkleurt het of geeft het huidirritaties. Als je iets doet, doe het dan goed :) Maar anderzijds kies ik juwelen liever zelf, het is zeer persoonlijk. Geef mij maar de optie 'niets' of een ruiker, mooie grote rozen of andere bloemen die een ruimte volledig opfleuren. Bloemen blijven niet bloeien maar de herinnering blijft misschien wel. |
Iets persoonlijks, waar gevoel in ligt :o
Ik hecht niet bijster veel waarde aan materialistische dingen:o |
Ik ben persoonlijk ook niet zo voor van die toestanden zoals een ring ed.
Maar als er een symbolische betekenis of gedachte ofzo achter zit, is het natuurlijk wel specialer. Ik denk niet dat iemand een sieraad nodig heeft om aan zijn/haar partner te denken, dat gaat wel automatisch, maar eerder omdat het iets tussen jullie 2 is. Zo kwam mijn vriendin vorige week af met het voorstel van zoiets te hebben van ons beide... Ze wilde dat het te maken had met iets van ons beiden en om het "niet cliché" (geen hartjestoestanden) en persoonlijk te maken, wordt het waarschijnlijk een ketting met daarin onze eerste piercing (de juwelier moet dat maar verwerken...) zodat we elk die van elkaar hebben. Maar ja, wie weet veranderen we nog wel van gedacht ofzo, zullen wel zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind gewoon n simpel ringetje dan wel leuk, gewoon zonder frutsels en friemels en er hoeft niet in gegraveerd te worden per se...
het idee dat ie aan me denkt vintik al genoeg :D |
t maakt me eigenlijk niet uit. als ie t maar met liefde geeft (cliché ik weet t :bloos: )
|
Een polskettinkje of een gewoon kettinkje ofzo. Als het maar persoonlijk is en het maar geen ring is, want ik haat ringen voor mezelf.
Liever gewoon elke dag wat aandacht. (y) |
ik wil graag iets wat bij me past, maakt niet uit wat het dan is.
|
oorringen :cool:
|
Ehhh, niks....
Maar ik SMS vaak ;) |
Ik heb op enkele maanden tijd een kettingkje gekregen voor Nieuwjaar, en daarna nog een paar oorhangertjes en een armbandje.
Dus het volgende zal wel een ring worden.... maar ik weet dat ik daarop nog wel een tijdje zal moeten wachten... Iets anders..l. Zoals een leuk kaartje met een zelfgeschreven tekst... het moet daarom niet eens een gedichtje zijn. Maar gewoon een tekst die verteld hoe jij je voelt. Wel,dat kan mij ook al veroveren! Gewoon weten dat het je oprecht gegeven is.... en vanuit het hart is al gewoon miljoenen waard! |
iets anders. Ringen heb ik al, ketting raak ik snel kwijt en vind ik beetje standaard. Ga liever voor een lieve foto van samen, ingelijst ofzo:).
|
Ik draag nooit sieraden, dus daar hoef je bij mij niet mee aan te komen zetten. Verder vind ik iets als een foto altijd wel leuk. Verder hebben we van 'sinterklaas' ooit zo'n sleutelhanger in twee delen gekregen, waarvan we nu allebei een deel hebben, maar verder nemen we niets mee wat aan de ander doet denken. Zoals Sarah ook al zei: ik kan dat uitstekend uit mezelf.
Oja, hoort dit niet gewoon in het grote cadeau topic? |
Citaat:
|
Anything. Ik vind oorbellen en andere sieraden leuk. Ik vind een kaartje leuk. Ik vind een foto leuk. Ik vind concertkaartjes oid leuk. Niets hoeft per se, maar ik vind in principe alles leuk. Of het nou cliche is of niet. :p
|
Ik hoef echt geen ketting meer met een hartje eraan:| Eén keer gedaan met iemand waar ik lang mee had maar dat doe ik nooit meer. Dat vind ik zo'n onzin. En aan een ring doe ik wel áls ik ga trouwen, eerder niet.
|
een ring vind ik meer iets voor in een vaste relatie
een ketting vind ik meer iets voor 10-jarigen iets anders weet ik niet Je hoeft toch niets voor elkaar te kopen om de vriendschap te bewijzen?! maar anyway; een leuk fotolijstje met daarin een foto van jou en je beste vriend(in) is altijd leuk :cool: |
Als ik moet keizen tussen een kettinkje met een hartje of een ring met een naam erop, dan hoefik niks hoor!
|
you don't have to buy your lady nice things, she just wants your time ;)
|
Iets anders, namelijk helemaal niets. Ik ga niet mijn waardevolle Joules verspillen aan het rondslepen van zo iets betekenisloos.
|
Een ring. Maar dan wel eentje waarvan alleen ik weet dat hij van hem komt. Bij kettinkjes met gegraveerde hartjes enzo krijg ik altijd het gevoel dat de jongen zijn territorium aan het afbakenen is. Daarnaast is een ring het enige dat ik niet kwijt raak. :o
|
ook ring.
|
persoonlijk vind k een kettinkje met een hartje en op dat hartje zijn naam geschreven wel mooii...
|
iig geen ring, klotedingen.
|
Ik heb op ring gestemd. Ik vind het het leukste als je allebei iets hebt wat je kunt dragen. Een kettinkje vind ik voor een jongen niet zo leuk, net als een armbandje, enz.
M'n vriendje en ik gaan binnenkort ook ringen kopen. Het is gewoon iets liefs. :) |
Ik heb 2,5 jaar een vriend.. en kheb een zilveren ring en een zilveren armbandje van m gekregen (niet met naam, of hartjes ofzo).. en nog 2 horloges. En dat vind ik leuk :)
|
Haha... heb al een ring én een ketting van m'n vriend gehad. Ik vind ze heel mooi, maar als nieuw cadeautje heb ik dus liever iets anders omdat ik die 2 al heb.
|
Vind het wel leuk om sieraden te krijgen van mijn vriendje, maar niet een of ander lelijk iets met een naam erin (N). Dan graag echt iets moois/aparts.
|
Citaat:
Een kettinkje met een naam hoeft natuurlijk niet per sé, je kunt ook gewoon een hip kettinkje geven (zo'n eentje met een veterkoordje is altijd wel leuk) dan heeft ze iets om je aan te herinneren en het is niet zo overduidelijk. En ringen zijn erg mooi... Ik heb een kettinkje met naam, een ring en een hangertje aan een veterkoordje. (Y) |
een armbandje vind ik wel hip. en dan heb je natuurlijk de mooie chique versie van zilver in een vaste relatie met iets officieels ofzo.
maar ook een mooie wereldwinkel versie voor the casual iets. :p |
mocht ik ooit een vriendin hebben, zal ik het eerst wel vragen :)
|
Citaat:
|
een ketting vind ik vaak net een hondenpenning :s mijn vriend en ik hebben eraan gedacht samen ringen te kopen, maar hij mag geen sieraad om bij het bedrijf.. :( ik heb nu gewoon een lieve foto in mn beurs, en ik kan ook wel zonder iets aan hem denken..
|
Ik heb op ring gestemd!
Maar stiekem vind ik een schelpje van aan de zee nog mooier! |
Ik heb liever een armband met zn naam dr in ofzo. Vooral omdat ik, wegens ouders die heeeeeeeel vaak moeilijk doen, mn vriendje niet zo vaak kan zien, vind ik t wel fijn om zoiets te hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |