Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: kettinkje, ring of iets anders...?
kettinkje 29 23.77%
ring 62 50.82%
iets anders 31 25.41%
Aantal stemmers: 122. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2005, 18:38
Spray rebel
Spray rebel is offline
wat hebben jullie als liefst van een vriend/vriendin, wat je altijd bij je kan hebben? wat vind je het leukst? een kettinkje vind ik persoonlijk zo afgezaagd met zo`n hartje, mmnjeet, maar een ring met een naam ervan binnen op vind ik dan weer wel leuk.. wat vinden jullie? mmja maar eens een kleine poll bij gedaan, komt niet meer zo vaak voor bij scholieren dus .. als je iets anders kies, geef er dan een korte uitleg bij wat..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2005, 18:40
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 03-04-2005 @ 19:38 :
wat hebben jullie als liefst van een vriend/vriendin, wat je altijd bij je kan hebben? wat vind je het leukst? een kettinkje vind ik persoonlijk zo afgezaagd met zo`n hartje, mmnjeet, maar een ring met een naam ervan binnen op vind ik dan weer wel leuk.. wat vinden jullie? mmja maar eens een kleine poll bij gedaan, komt niet meer zo vaak voor bij scholieren dus .. als je iets anders kies, geef er dan een korte uitleg bij wat..
ketting dus m8

Groetjes, Frankrijk
Oud 03-04-2005, 18:52
elledc
elledc is offline
noch ketting noch ring, damn wat afgezaagd en cliché.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:52
Verwijderd
ik zou het liefst iets anders hebben. Ten eerste draag ik zelden sieraden, ten tweede stel ik het op prijs als een cadeau óf origineel, óf nuttig is. Of origineel én nuttig natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:58
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 03-04-2005 @ 19:52 :
maar heb je dan helemaal niks wat je bij je hebt of draagt, wat van je vriendje is!? mm en een ring vind ik toch minder clichee dan een ketting hoor, maar wat vind jij dan leuk?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:01
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-04-2005 @ 19:52 :
ik zou het liefst iets anders hebben. Ten eerste draag ik zelden sieraden, ten tweede stel ik het op prijs als een cadeau óf origineel, óf nuttig is. Of origineel én nuttig natuurlijk.
Precies . Ik vindt het er ook wel aan liggen hoe lang je bij elkaar bent, ik zou na een paar maandjes een ring of elk ander sieraad nog niet kunnen waarderen . Leukste cadeautjes zijn dingen die je samen kan doen (bioscoopbon, concertkaartje, caberetvoorstelling) met een lief kaartje erbij. Ik hou niet van dingen die ik altijd bij me moet hebben, naja een sleutelhanger ofzo kan dan nog wel maar verder.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:02
bindmiddel
bindmiddel is offline
een boxer met een foto van jou en je naam ofzo
of een t-shirt
of een groot spandoek voor aan der plafond
of huur zo'n vliegtuig met zon spandoek erachter

ik heb 12 maand met een kettingkje om me nek gelopen van me ex, en ik deed het omdat ik die ketting van haar had gekregen en ik er trots op was dat ik een vriendinnetje had en iedereen mocht het zien!!!
Oud 03-04-2005, 19:04
AILLILA
AILLILA is offline
Citaat:
sow...en? Waarom moet alles toch altijd zo origineel?
(dat is al lang niet origineel meer, hoor )
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:06
loik
loik is offline
een ring, omdat ik die altijd om kan hebben. Een ketting ook wel, maar ik verwissel elke dag toch wel van ketting. Ring met dan zijn naam erin gegrafeerd. En misschien een speciale datum, ook leuk!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:11
Smobbo
Smobbo is offline
Eigenlijk heb ik niet echt iets nodig om aan haar te denken. Heb natuurlijk gewoon een foto van dr in mn portemonnee, maar meestal denk ik gewoon aan d'r, is makkelijker dan allerlei dingen mee te moeten sjouwen
Oud 03-04-2005, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Spray rebel schreef op 03-04-2005 @ 19:58 :
maar heb je dan helemaal niks wat je bij je hebt of draagt, wat van je vriendje is!? mm en een ring vind ik toch minder clichee dan een ketting hoor, maar wat vind jij dan leuk?
Dat vraag je alsof het raar is nee, ik bepaal zelf wat ik wel of niet aandoe. Ik heb ook niet iets nodig dat me aan hem herinnert, want ik kan uitstekend uit mezélf aan hem denken.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:20
Gothic
Gothic is offline
ik mis de optie: niets
Oud 03-04-2005, 19:21
Muchacha
Muchacha is offline
Als het perse een juweel moet zijn, dan toch een armbandje ofzo... Of een mooie ketting... (niet met zo'n hartje ) Maar juwelen hoeven niet perse voor mij...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:22
Bo
Bo is offline
Iets om bij me te dragen? Doe me dan maar een horloge..
Oud 03-04-2005, 19:33
elledc
elledc is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 03-04-2005 @ 19:58 :
Ik zeg noch ketting noch ring maar als deze ketting nu bijvoorbeeld van goud is, dan is het al veel mooier
Ik bedoel, ik hou niet van nep goud of look-a-like silver, ofwel verkleurt het of geeft het huidirritaties.
Als je iets doet, doe het dan goed
Maar anderzijds kies ik juwelen liever zelf, het is zeer persoonlijk. Geef mij maar de optie 'niets' of een ruiker, mooie grote rozen of andere bloemen die een ruimte volledig opfleuren. Bloemen blijven niet bloeien maar de herinnering blijft misschien wel.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:49
WolterB
WolterB is offline
Iets persoonlijks, waar gevoel in ligt

Ik hecht niet bijster veel waarde aan materialistische dingen
Oud 03-04-2005, 20:07
Wandering
Wandering is offline
Ik ben persoonlijk ook niet zo voor van die toestanden zoals een ring ed.
Maar als er een symbolische betekenis of gedachte ofzo achter zit, is het natuurlijk wel specialer. Ik denk niet dat iemand een sieraad nodig heeft om aan zijn/haar partner te denken, dat gaat wel automatisch, maar eerder omdat het iets tussen jullie 2 is.
Zo kwam mijn vriendin vorige week af met het voorstel van zoiets te hebben van ons beide...
Ze wilde dat het te maken had met iets van ons beiden en om het "niet cliché" (geen hartjestoestanden) en persoonlijk te maken, wordt het waarschijnlijk een ketting met daarin onze eerste piercing (de juwelier moet dat maar verwerken...) zodat we elk die van elkaar hebben. Maar ja, wie weet veranderen we nog wel van gedacht ofzo, zullen wel zien.
Oud 03-04-2005, 20:27
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
Wandering schreef op 03-04-2005 @ 21:07 :

Ze wilde dat het te maken had met iets van ons beiden en om het "niet cliché" (geen hartjestoestanden) en persoonlijk te maken, wordt het waarschijnlijk een ketting met daarin onze eerste piercing (de juwelier moet dat maar verwerken...) zodat we elk die van elkaar hebben. Maar ja, wie weet veranderen we nog wel van gedacht ofzo, zullen wel zien.
oh das wel leuk... .. mja bij mijn ex had ik altijd zo`n kettinkje aan eerst met een ring van haar en later ook nog een kettinkje met een hartje, maar wel een unieke, echt met een steentje erin enz, niet zo`n casual thing.. maar goed heb nu drie maandjes met mijn huidige vriendin, nog niet toe aan deze ongein, maar vond het op zich wel eens grappig om te weten, wat andere mensen doen, om toch iets van elkaar bij te hebben als ze niet bij elkaar kunnen zijn..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 20:57
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-04-2005 @ 18:52 :
Oud 03-04-2005, 21:00
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
ik vind gewoon n simpel ringetje dan wel leuk, gewoon zonder frutsels en friemels en er hoeft niet in gegraveerd te worden per se...

het idee dat ie aan me denkt vintik al genoeg
Oud 03-04-2005, 21:30
waves
waves is offline
t maakt me eigenlijk niet uit. als ie t maar met liefde geeft (cliché ik weet t )
Oud 03-04-2005, 21:59
Verwijderd
Een polskettinkje of een gewoon kettinkje ofzo. Als het maar persoonlijk is en het maar geen ring is, want ik haat ringen voor mezelf.

Liever gewoon elke dag wat aandacht.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 22:02
roosmar
roosmar is offline
ik wil graag iets wat bij me past, maakt niet uit wat het dan is.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 22:06
mara18
mara18 is offline
oorringen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 22:26
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ehhh, niks....

Maar ik SMS vaak
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2005, 22:37
lieve
lieve is offline
Ik heb op enkele maanden tijd een kettingkje gekregen voor Nieuwjaar, en daarna nog een paar oorhangertjes en een armbandje.
Dus het volgende zal wel een ring worden.... maar ik weet dat ik daarop nog wel een tijdje zal moeten wachten...

Iets anders..l. Zoals een leuk kaartje met een zelfgeschreven tekst... het moet daarom niet eens een gedichtje zijn. Maar gewoon een tekst die verteld hoe jij je voelt. Wel,dat kan mij ook al veroveren!

Gewoon weten dat het je oprecht gegeven is.... en vanuit het hart is al gewoon miljoenen waard!
Oud 03-04-2005, 22:47
Verwijderd
iets anders. Ringen heb ik al, ketting raak ik snel kwijt en vind ik beetje standaard. Ga liever voor een lieve foto van samen, ingelijst ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 22:49
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik draag nooit sieraden, dus daar hoef je bij mij niet mee aan te komen zetten. Verder vind ik iets als een foto altijd wel leuk. Verder hebben we van 'sinterklaas' ooit zo'n sleutelhanger in twee delen gekregen, waarvan we nu allebei een deel hebben, maar verder nemen we niets mee wat aan de ander doet denken. Zoals Sarah ook al zei: ik kan dat uitstekend uit mezelf.

Oja, hoort dit niet gewoon in het grote cadeau topic?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 23:08
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 03-04-2005 @ 23:49 :

Oja, hoort dit niet gewoon in het grote cadeau topic?
neej het ging mij meer om "iets" wat je met elkaar deelt, wat een voorwerp is en het liefst wat je altijd bij je hebt.. een ketting of ring zijn daar veel bekende voorbeelden van, maar er zijn waarschijnlijk ook nog andere manieren om je geliefde bij je te dragen, materialistisch dan , het gaat me nu niet om "een cadeau" geven, snappie
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 23:15
Lorelei
Lorelei is offline
Anything. Ik vind oorbellen en andere sieraden leuk. Ik vind een kaartje leuk. Ik vind een foto leuk. Ik vind concertkaartjes oid leuk. Niets hoeft per se, maar ik vind in principe alles leuk. Of het nou cliche is of niet.
Oud 04-04-2005, 00:52
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Ik hoef echt geen ketting meer met een hartje eraan Eén keer gedaan met iemand waar ik lang mee had maar dat doe ik nooit meer. Dat vind ik zo'n onzin. En aan een ring doe ik wel áls ik ga trouwen, eerder niet.
Oud 04-04-2005, 07:54
Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
een ring vind ik meer iets voor in een vaste relatie
een ketting vind ik meer iets voor 10-jarigen
iets anders weet ik niet

Je hoeft toch niets voor elkaar te kopen om de vriendschap te bewijzen?!

maar anyway; een leuk fotolijstje met daarin een foto van jou en je beste vriend(in) is altijd leuk
Oud 04-04-2005, 08:25
Roos
Roos is offline
Als ik moet keizen tussen een kettinkje met een hartje of een ring met een naam erop, dan hoefik niks hoor!
Oud 04-04-2005, 08:26
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
you don't have to buy your lady nice things, she just wants your time
Oud 04-04-2005, 08:30
Verwijderd
Iets anders, namelijk helemaal niets. Ik ga niet mijn waardevolle Joules verspillen aan het rondslepen van zo iets betekenisloos.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 08:39
miekmuis
miekmuis is offline
Een ring. Maar dan wel eentje waarvan alleen ik weet dat hij van hem komt. Bij kettinkjes met gegraveerde hartjes enzo krijg ik altijd het gevoel dat de jongen zijn territorium aan het afbakenen is. Daarnaast is een ring het enige dat ik niet kwijt raak.
Oud 04-04-2005, 10:45
Mucky
Mucky is offline
ook ring.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 10:53
just_sharona
just_sharona is offline
persoonlijk vind k een kettinkje met een hartje en op dat hartje zijn naam geschreven wel mooii...
Oud 04-04-2005, 10:54
Verwijderd
iig geen ring, klotedingen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 11:02
Verwijderd
Ik heb op ring gestemd. Ik vind het het leukste als je allebei iets hebt wat je kunt dragen. Een kettinkje vind ik voor een jongen niet zo leuk, net als een armbandje, enz.
M'n vriendje en ik gaan binnenkort ook ringen kopen. Het is gewoon iets liefs.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 11:09
Verwijderd
Ik heb 2,5 jaar een vriend.. en kheb een zilveren ring en een zilveren armbandje van m gekregen (niet met naam, of hartjes ofzo).. en nog 2 horloges. En dat vind ik leuk
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 11:22
snoopy
snoopy is offline
Haha... heb al een ring én een ketting van m'n vriend gehad. Ik vind ze heel mooi, maar als nieuw cadeautje heb ik dus liever iets anders omdat ik die 2 al heb.
Oud 04-04-2005, 11:35
Nuck
Nuck is offline
Vind het wel leuk om sieraden te krijgen van mijn vriendje, maar niet een of ander lelijk iets met een naam erin . Dan graag echt iets moois/aparts.
Oud 04-04-2005, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb anders beide van mijn vriend gekregen, en ik ben er heel happy mee.
Een kettinkje met een naam hoeft natuurlijk niet per sé, je kunt ook gewoon een hip kettinkje geven (zo'n eentje met een veterkoordje is altijd wel leuk) dan heeft ze iets om je aan te herinneren en het is niet zo overduidelijk. En ringen zijn erg mooi... Ik heb een kettinkje met naam, een ring en een hangertje aan een veterkoordje.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:11
zeep007
zeep007 is offline
een armbandje vind ik wel hip. en dan heb je natuurlijk de mooie chique versie van zilver in een vaste relatie met iets officieels ofzo.

maar ook een mooie wereldwinkel versie voor the casual iets.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:23
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
mocht ik ooit een vriendin hebben, zal ik het eerst wel vragen
Oud 04-04-2005, 13:15
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 04-04-2005 @ 12:02 :
Een kettinkje vind ik voor een jongen niet zo leuk, net als een armbandje, enz.
Ik persoonlijk vind een ring bij een jongen ook niet mooi staan. Dat is nog een reden om niet allebei (dezelfde) sieraden te dragen, naast het feit dat ik die sowieso al amper draag.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 13:23
Verwijderd
een ketting vind ik vaak net een hondenpenning mijn vriend en ik hebben eraan gedacht samen ringen te kopen, maar hij mag geen sieraad om bij het bedrijf.. ik heb nu gewoon een lieve foto in mn beurs, en ik kan ook wel zonder iets aan hem denken..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 13:38
grizzy
grizzy is offline
Ik heb op ring gestemd!

Maar stiekem vind ik een schelpje van aan de zee nog mooier!
Oud 04-04-2005, 14:12
Verwijderd
Ik heb liever een armband met zn naam dr in ofzo. Vooral omdat ik, wegens ouders die heeeeeeeel vaak moeilijk doen, mn vriendje niet zo vaak kan zien, vind ik t wel fijn om zoiets te hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten