![]() |
De gekste plek waar je ooit hebt geslapen
Wat is de gekste of meest bijzondere plek waar je ooit hebt geslapen? :p
|
Hmm. Verder dan de bank of een busstoel kom ik niet. :bloos:
|
Hm, valt eigenlijk nog best mee.
|
Een tent is eigenlijk best wel maf. Stom zeil tussen een aantal stokken. En ongemakkelijk ook nog.
:rolleyes: |
onder een bed
|
Citaat:
Citaat:
:D:p |
Citaat:
Ik heb in een hostel geslapen en op een fatboy (de stoel). |
de kinderwagen
|
Citaat:
|
Onder een afdakje :D
|
Rivier, Frankrijk, zonder slaapzak of iets dergelijks. Maar dan wel naast het water, ja.
|
Citaat:
|
eehm ja.. naast een wc. In de badkuip, langs de kant van de weg. leunend op een maat tijdens een festival.
Tja.. van bier word ik nou eenmaal erg moe. Ow ja op zo'n grote trampoline kun je ook heerlijk slapen |
En onder twee matrassen.
|
Tijdens een opera in Praag, in het operagebouw. (fijne stoelen)
|
Bij een vriendin thuis, in de nooit-afgemaakte kamer van haar uit-huis-gezette-broertje, op een matrasje op de grond, 4 dagen.
|
Een schommelbank in een tuin.
|
Op de trampoline en buiten een tent op het gras. En ook wel gewoon op de grond, zonder dekens of matras. Maar dat is niet zo heel vreemd.
|
In een kerk in Polen
|
Op de grond in de bus.
|
Op een bankje op een station.
Op de grond. Op een bureaustoel. |
Op een stoel, buiten bij een kroeg.
|
Hmm. In de rijbak bij de manege:|. In de hooiberg. In een tentje in het weiland, tussen de koeien:p. En.. op een muurtje in griekenland. Trampoline. Bankje op schiphol.
|
In een schuur, op acht, jawel, niet één, niet twee, maar liefst acht stoelen.
:| |
Ow.. ik vergeet op de bank bij de ouders van een vriend van mij, terwijl ik een kruisverhoor moest ondergaan.. het was zo niet boeiend dat ik er 2,5uur lang heb liggen slapen:o. En toen was het al laat, en moest ik gelijk naar huis tot grote ergenis van hun:D.
|
Op de fiets bij iemand achterop, na een feestje... Toen we op een gegeven moment door de bocht gingen viel ik er ook heerlijk af. ;)
|
op een stoel tijdens mn werk.
(bestellingen opnemen MC Drive :D ) |
op een stoel in school.
op een trapje naast disco. in een wc |
Op een speedboot, in een discotheek.
|
In een kantine. Maar dat was op kamp en we wilden heel de nacht wakker blijven en omdat het al de laatste nacht was, lukte dat niet.
|
In de bios bij de film Van Helsing. Het was dan ook tijdens een filmnacht en de 2e keer dat ik die kutfilm zag. Lekker uitgerust voor de laatste film :o :cool:
Voor de rest ehm...in het vliegtuig, op een vliegveld-ligstoel, de bus, de auto, een keer bijna op de fiets, op school tijdens de les, op de vloer van onze vouwwagen...verder weet ik t nie meer.. |
op een zeilboot
in een circustent IN mijn dekbed op een pooltafel op de werkbank van een slager op het station in een clico in een boom op de gang van een studentenhuis de keuken van het zelfde studentenhuis en dat was het zo ongeveer wel. |
Ik heb ook wel eens in de bioscoop geslapen, saaie kutfilm :p
|
op het strand.
|
Hihi .
In de kroeg . :bloos: (en natuurlijk ook weleens tijdens de les op school) |
Op een opblaaskrokodil in het zwembad, en ja toen was ik verbrand.
Ook tijdens een college en in de bioscoop. Op de grond. |
vroeger.... op school tijdens natuurkunde (en de docent had het NIET door)
|
in de struiken, onderweg naar uitgaan was ik zo zat dat ik om viel en in slaap viel....
op de wc op me werk |
Citaat:
|
in de bioscoop :o
in een restaurant... op een feestje op het strand ja, ik hou van leuke dingen doen :rolleyes: |
midden in een bos zonder slaapzak enzo
langs de kant van de weg |
In een paardestal (ik was buitengesloten :()
|
in een kantoor
|
Op de straat, in een lift, voor de voordeur, op een tuinstoel, in de discotheek, naast de WC.
|
op een handoek buiten m'n tent.
+ in een 2-persoonstent met 3 zwetende,stinkende odollende jongens naast me. |
badkuip
|
badkuip
de grond strand |
gewoon op de grond
|
op een hooibult midden in een weiland in the middle of nowhere, onder de sterren met pils.
|
Bovengenoemden. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |