![]() |
Rare bult wrat?
Heyz mensen,
Ik heb een vraagje, net boven mijn schaamlippen (of er net op) heb ik een rare bult het lijkt op een wrat..het ziet er een beetje bruinig uit en het glimt.. ik heb het geprobeerd door te prikken maar er kwam een beetje bloed en soortige vocht.. weet iemand wat dat is? ik dacht eerst aan genitale wratten maar die zijn 1cm groot ongeveer en het zit op een soortige stokje ofzo dus dat is het dus niet. hoop dat jullie me verder kunnen helpen xx mij |
Een wrat is meestal gewoon huidskleurig hoor. Niet bruin. Maar wat dit zou kunnen zijn weet ik niet. Kan het niet gewoon een ontstoken haarzakje zijn?
Als je het niet vertrouwd gewoon naar de huisarts gaan. |
Citaat:
even naar de dokter gaan :) |
Lijkt me inderdaad een ontstoken haarzakje. Is het hard onder de huid? Net zo'n bolletje? Ik heb het ook al gehad, vreselijk irritant natuurlijk, maar na een paar dagen smeren met zalf gaat het vanzelf weg :)
|
ik heb het nu 4 weken..
en het lijkt alsof de bult onder me huid zit pas als ik het vastpak word het bult zicht baar.. |
Citaat:
|
Damn, ik wist dat die vraag ging komen :D
Ik ben ff in mijn kast gedoken en vind enkel nog NEOBACITRACINE huidzalf. Best eens navragen aan je dokter of apotheker voor je er alles gaat opsmeren he (y);) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |