Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2005, 18:27
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Heyz mensen,
Ik heb een vraagje, net boven mijn schaamlippen (of er net op)
heb ik een rare bult het lijkt op een wrat..het ziet er een beetje bruinig uit en het glimt.. ik heb het geprobeerd door te prikken maar er kwam een beetje bloed en soortige vocht.. weet iemand wat dat is?
ik dacht eerst aan genitale wratten maar die zijn 1cm groot ongeveer en het zit op een soortige stokje ofzo dus dat is het dus niet. hoop dat jullie me verder kunnen helpen

xx mij
Oud 09-04-2005, 23:05
miekmuis
miekmuis is offline
Een wrat is meestal gewoon huidskleurig hoor. Niet bruin. Maar wat dit zou kunnen zijn weet ik niet. Kan het niet gewoon een ontstoken haarzakje zijn?

Als je het niet vertrouwd gewoon naar de huisarts gaan.
Oud 10-04-2005, 09:36
HoloDoc
HoloDoc is offline
Citaat:
Angeleyes16 schreef op 09-04-2005 @ 19:27 :
Heyz mensen,
Ik heb een vraagje, net boven mijn schaamlippen (of er net op)
heb ik een rare bult het lijkt op een wrat..het ziet er een beetje bruinig uit en het glimt.. ik heb het geprobeerd door te prikken maar er kwam een beetje bloed en soortige vocht.. weet iemand wat dat is?
ik dacht eerst aan genitale wratten maar die zijn 1cm groot ongeveer en het zit op een soortige stokje ofzo dus dat is het dus niet. hoop dat jullie me verder kunnen helpen

xx mij
nou wratten kunnen er bij verschillende mensen verschillend uitzien. als het misschien een wratje is kan je er beter niet in prikken het bloed/vocht wat eruit loopt is nogal besmettelijk en dan loop je kans dat je er meer krijgt.
even naar de dokter gaan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 15:15
Muchacha
Muchacha is offline
Lijkt me inderdaad een ontstoken haarzakje. Is het hard onder de huid? Net zo'n bolletje? Ik heb het ook al gehad, vreselijk irritant natuurlijk, maar na een paar dagen smeren met zalf gaat het vanzelf weg
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 09:51
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
ik heb het nu 4 weken..
en het lijkt alsof de bult onder me huid zit pas als ik het vastpak word het bult zicht baar..
Oud 11-04-2005, 09:52
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 10-04-2005 @ 16:15 :
Lijkt me inderdaad een ontstoken haarzakje. Is het hard onder de huid? Net zo'n bolletje? Ik heb het ook al gehad, vreselijk irritant natuurlijk, maar na een paar dagen smeren met zalf gaat het vanzelf weg
wat voor zalf?
Oud 11-04-2005, 14:37
Muchacha
Muchacha is offline
Damn, ik wist dat die vraag ging komen
Ik ben ff in mijn kast gedoken en vind enkel nog NEOBACITRACINE huidzalf. Best eens navragen aan je dokter of apotheker voor je er alles gaat opsmeren he
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten