![]() |
Medicatie
Verdraai mijn eigen zinnen niet
en laat mij ook eens denken als je zo met vuile woorden schiet en mij probeert te krenken voel ik niks dan haat en zijn mijn gedachten dieper dan een woord mij schaadt en ga ik je des te meer verachten toch laat je mij huilen en diep van binnen gil ik als ik nu met iemand kon ruilen dan was dat met de eerste blik op iemand anders’ leven geen pijn, geen ruzies, en geen jij dan zou mijn hart het niet begeven en komt de liefde dichterbij maar bij een ander ben ik nog ik want mijn blauwe bloed blijft rood of ik van het ene nou nog schrik mijn angst blijft toch te groot ik ken de wereld nauwelijks en zonder jou ken ik mezelf niet een medicijn, je bent mijn drugs de enige die mij niet verliet dus hou ik jou nog even vast omdat mijn leven in het jouwe past |
enerlaatste strofe vink minder...
wel een extreem mooi einde :eek: keep on going! |
Wat er staat is prachrig.
Ik vind de rijm soms wat gedwongen. |
Erg mooi, je hebt wat je wilde zeggen ontzettend mooi verwoord. De rijm vind ik soms een beetje geforceerd, maar het leest fijn en je gevoelens komen duidelijk naar voren. Ja, goed gedaan. (y)
ik ken de wereld nauwelijks en zonder jou ken ik mezelf niet een medicijn, je bent mijn drugs de enige die mij niet verliet Deze strofe vind ik iets minder qua ritme: met name in de laatste regel ligt de klemtoon verkeerd, dat is jammer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |