![]() |
Aantal maand goede relatie, toch verlangen naar..
Beste mensen.
Ik heb een paar maand een goede relatie. Ik ben echt gek op haar en zij ook op mij. Toch is er een ander meisje waardoor ik in de war raak. Ik heb haar nog maar twee keer in het echt gezien maar als we aan de telefoon zijn laat ze mijn hart sneller kloppen en dat snap ik niet. Zijn er mensen die in zulke situaties hebben gezeten en mij kunnen advizeren? |
Kappen met bellen, of kappen met je relatie. Normaal nadenken en dán doorgaan.
|
Ik kan me best voorstellen hoe dat je je voelt.
Ik denk dat je het beste voor jezelf kunt afvragen voor welk meisje je nu meer gevoelens heeft. Want dat dat meisje je hart sneller laat kloppen wil niet meteen zeggen dat je verliefd op haar bent. Het kan namelijk ook betekenen dat je je lichamelijk tot haar aangetrokken voelt. Voelt dit contact met dat meisje voor jou als vreemdgaan tegenover je vriendin? |
Citaat:
En ik voel me zeker ook lichamelijk tot haar aangetrokken ja. Maar afgezien van de gevoelens weet ik ook gewoon dat mijn huidige relatie kan slagen, maar een relatie met dat meisje niet. Mijn vraag is dan ook niet voor wie ik moet kiezen, want dat weet ik wel. Mijn vraag is hoe ik met het andere meisje om moet gaan, omdat ik wel graag contact met haar wil blijven houden, en een mooie vriendschap op wil bouwen |
Weet je vriendin ervan? En misschien is het niet bepaald okee tegenover je vriendin als je dat andere meisje zo'n lange kus op de mond geeft terwijl je daar vanalles bij voelt. (n)
Jij noemt het nu geen vreemdgaan, omdat je daar je tong bij moet gebruiken. Maar als jij haar heel lang op de mond zoent en er daarbij vanalles door je heen gaat (kriebels, je wordt opgewonden, whatever) dan vind ik dat jij wel degelijk vreemdgaat. Je wil per se een vriendschap met dat meisje opbouwen (terwijl je haar nog niet eens zo lang lijkt te kennen), maar dat zou weleens ten koste van je relatie kunnen gaan. |
Citaat:
Je schreef dat een relatie met dat meisje niet mogelijk is. Waarom dan niet? Je zou voor jezelf is na moeten gaan of een vriendschappelijke relatie met dat meisje wel mogelijkis als je al die gevoelens voor haar hebt. Even ter verduidelijking van die lange kus op de mond. Als jij mijn vriend was geweest en ik was erachter gekomen dan had ik het uit gemaakt. Voor de meeste mensen en voor je vriendin lijkt me dat ook dat zo'n lange kus als vreemdgaan telt. |
Citaat:
|
Beslis voor welke van de 2 je het meeste voelt en ga met haar verder en stop met de andere.
|
Citaat:
Of het was natuurlijk sarcasme, dat daargelaten. |
Ik vind een lange kus op de mond ook vreemdgaan, en ik zou het zeker niet tof vinden als ik wist dat mijn vriendje een ander meisje zo'n kus had gegeven. Ook al is het zonder tong.
Ik denk dat je met dat meisje niet echt een hele mooie vriendschap zal kunnen opbouwen. Want als jij gevoelens voor haar hebt, zal je vriendin dat ook gaan merken op den duur, en dat kan jou je relatie kosten. En dan moet je je afvragen: wie is je meer waard, zij of zij? |
Goed bedenken wat je nu echt wilt.
Ik moet zeggen dat ik een lichamelijk aantrekkingskracht naar jongens ook wel ken (andere jongens dan mijn vriend dus), en dat vind ik dan al echt vervelend voelen tegenover mijn vriend. Maar een lange kus op de mond?! Dat vind ik toch wel echt onder het kopje vreemd gaan vallen. Verder vind ik het ook niet echt netjes, tegenover je vriendin niet maar ook tegenover dat meisje niet echt. Ik zou er echt eens goed en eerlijk over nadenken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 + 1 = 2 :d
|
Als je toch niet voor het meisje van de telefoon zou kiezen, moet je ook geen contact houden. Wat jij doet is idd geen vreemdgaan. Maar net wat iedereen boven mij al zegt als jij er wel gevoelens bij hebt is het evengoed fout en bedrieg je je vriendin.
Dus of je vriendin dumpen en met dat meisje doorgaan. Of met je vriendin gaan en dat meisje dumpen. Trouwens beter nu dat meisje van de telefoon dumpen nu je haar net 2 keer gezien hebt dan eerst een vriendschap opbouwen en dan door je vriendin die het zeker gaat merken voor de keuze wordt gesteld. En als die vriendschap hechter word onstaan er misschien situatie's waar jij in de verleiding wordt gebracht. Of dat meisje moet kwetsen omdat zij ook wel meer van jou verwacht. |
Okee, ten eerste ken ik het meisje van de telefoon al een behoorlijke tijd via telefoon en msn, maar hebben we elkaar pas twee keer in het echt gezien.
En daarnaast, ik geef heel erg veel van mijn vriendinnen ook wel kussen op de mond, als ik ze begroet of als we juist afscheid nemen, en daar zie ik verder geen kwaad in. Maar natuurlijk, die gevoelens waren fout. Maar ik zal wel kijken wat ik verder doe...... |
Citaat:
Denk er goed over na en wees zeker van je zaak als je je besluit hebt genomen zodat je er later geen spijt van krijgt. succes :) |
Citaat:
|
kappen met bellen
het is dus het probleem dat je met dat meisje contact hebt misschien als je haar na een tijdje niet meer belt of spreekt dat je gevoelens voor haar verdwijnen ik denk dat je na een half jaar een relatie niet ineens wilt stoppen omdat een ander meisje soms wel liever is ofzo of kijk waarom je haar leuker ofzo vind... |
Het lijkt nu nog onschuldig, maar dit kan volledig uit de hand lopen. Kijk maar of je het risico wil nemen.
|
Ik zou het echt niet accepteren als mijn vriend achter mijn rug om afspreekt met een ander meisje! Zéker niet als daar gevoelens bij komen kijken! En een kus op de mond accepteer ik óók niet. Maak alsjeblieft snel een beslissing. En vriendschap gaat denk ik niet werken...
|
Citaat:
Maar als je na een paar maanden verkering al een kloppend hartje krijgt van iemand anders, heb ik zo mijn twijfels bij je relatie. |
Denk je trouwens dat een kus op de mond ook bij een kus op de mond blijft? Met al die gevoelens die je voor dr hebt...
|
Citaat:
|
als je echt gek bent op je huidige vriendin en zij ook op jou, hoe komt het dan dat je gevoelens koestert voor 'n ander?
het zijn maar gevoelens, denk je misschien... maar dat is het begin. zet ze uit uw hoofd, ... waarom een goede vriendschap willen opbouwen met haar als je toch al op voorhand denkt dat het niet goed zit? |
Citaat:
@ topicstarter; ik snap best dat je nu helemaal geen keuze wil maken. Allebei de relaties voelen immers nog prima aan. Je hebt echter geen idee hoe makkelijk dit soort dingen helemaal de verkeerde kant op gaan, en als de eerste stap richting afgrond is gezet is er bijna geen houden meer aan. Waarom vind je je relatie eigenlijk zo goed? Je zegt dat je 'gek op haar bent', maar ben je ook verliefd? Verlang je naar haar? Natuurlijk kan er altijd aantrekkingskracht met een ander zijn, maar als je relatie heel sterk is, zal een ander je niet zo snel aan het wankelen brengen. Als je zeker weet dat je door wilt met je vriendin, zou ik dat andere meisje wat op afstand houden. |
Ik weet maar al te goed wat je bedoelt. Om het jezelf niet ontzettend moeilijk te maken: hou dat meisje inderdaad op afstand.
|
Nou, als je er voor kan zorgen dat ze 't niet van elkaar te weten komen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |