Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik voel me zeker ook lichamelijk tot haar aangetrokken ja. Maar afgezien van de gevoelens weet ik ook gewoon dat mijn huidige relatie kan slagen, maar een relatie met dat meisje niet. Mijn vraag is dan ook niet voor wie ik moet kiezen, want dat weet ik wel. Mijn vraag is hoe ik met het andere meisje om moet gaan, omdat ik wel graag contact met haar wil blijven houden, en een mooie vriendschap op wil bouwen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je schreef dat een relatie met dat meisje niet mogelijk is. Waarom dan niet? Je zou voor jezelf is na moeten gaan of een vriendschappelijke relatie met dat meisje wel mogelijkis als je al die gevoelens voor haar hebt. Even ter verduidelijking van die lange kus op de mond. Als jij mijn vriend was geweest en ik was erachter gekomen dan had ik het uit gemaakt. Voor de meeste mensen en voor je vriendin lijkt me dat ook dat zo'n lange kus als vreemdgaan telt.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of het was natuurlijk sarcasme, dat daargelaten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Denk er goed over na en wees zeker van je zaak als je je besluit hebt genomen zodat je er later geen spijt van krijgt. succes ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar als je na een paar maanden verkering al een kloppend hartje krijgt van iemand anders, heb ik zo mijn twijfels bij je relatie. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@ topicstarter; ik snap best dat je nu helemaal geen keuze wil maken. Allebei de relaties voelen immers nog prima aan. Je hebt echter geen idee hoe makkelijk dit soort dingen helemaal de verkeerde kant op gaan, en als de eerste stap richting afgrond is gezet is er bijna geen houden meer aan. Waarom vind je je relatie eigenlijk zo goed? Je zegt dat je 'gek op haar bent', maar ben je ook verliefd? Verlang je naar haar? Natuurlijk kan er altijd aantrekkingskracht met een ander zijn, maar als je relatie heel sterk is, zal een ander je niet zo snel aan het wankelen brengen. Als je zeker weet dat je door wilt met je vriendin, zou ik dat andere meisje wat op afstand houden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over mijn lange relatie Innocence | 51 | 27-02-2005 18:38 | |
Liefde & Relatie |