Chloe Siere |
13-04-2005 15:53 |
Citaat:
Levitating Nun schreef op 13-04-2005 @ 16:43 :
:|
Haha, met deze instelling kom je al helemaaaal niet aan een kamer in Amsterdam, kan ik je vertellen.
Maar serieus, iedereen die in Amsterdam gaat studeren heeft dezelfde eisen, en zwakken die later wat af. Zitten ze opeens heeel happy in een mooie kamer in West voor 200 in de maand.
Mijn tip: pakken wat je pakken kunt, kun je later altijd nog verhuizen naar een betere woning.
|
Voor de ':|'; ik ga niet op kamers om alsnog een uur te moeten reizen. Ik zat nml regelmatig van 's ochtends tot 's avonds laat op school en wilde dus binnen een kwartier thuis kunnen zijn. Nu zou ik er vanaf huis 2 uur over doen. Een uur is de moeite dus niet. Daarbij wilde ik eigenlijk helemaal niet op kamers maar moest ik op een gegeven moment wel.
Daarbij had ik helemaal geen zware eisen. Ik heb op nog best wel wat kamers gereageerd op kamernet.nl Ik héb alleen niet meer geld te besteden dan 230 euro INCLUSIEF. Want mijn studie en werken gingen écht niet samen. En mijn ouders zijn ook niet bepaald rijk. En blablabla, maar mijn vader heeft al moeite om mijn studiekosten te betalen, ondanks dat ik het minimum aan financiering krijg. Dat komt door een stomme berekening van de ib-groep.
Dus doe niet zo uit de hoogte. Het was gewoon ontzettend moeilijk. En veel kamers zijn gewoon ontzettend duur in Amsterdam. En de goedkopere zijn zó weg. Je moet volgens mij echt geluk hebben wil je daar zo 1,2,3 aankomen.
|