Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nee, met 200 euro kom je niet in het Centrum of Zuid, dat klopt, maar in Amsterdam heb je dan ook, als student zijnde, niet de luxe die keuze heet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Over het algemeen werd je toch wel afgezet. Als het een goedkope was, zat je op 7 m2. En daarboven kwam je toch snel aan de 300 euro. En misschien had ik gewoon geen geluk. Maar ik kon echt niets vinden. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar serieus, iedereen die in Amsterdam gaat studeren heeft dezelfde eisen, en zwakken die later wat af. Zitten ze opeens heeel happy in een mooie kamer in West voor 200 in de maand. Mijn tip: pakken wat je pakken kunt, kun je later altijd nog verhuizen naar een betere woning. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Daarbij had ik helemaal geen zware eisen. Ik heb op nog best wel wat kamers gereageerd op kamernet.nl Ik héb alleen niet meer geld te besteden dan 230 euro INCLUSIEF. Want mijn studie en werken gingen écht niet samen. En mijn ouders zijn ook niet bepaald rijk. En blablabla, maar mijn vader heeft al moeite om mijn studiekosten te betalen, ondanks dat ik het minimum aan financiering krijg. Dat komt door een stomme berekening van de ib-groep. Dus doe niet zo uit de hoogte. Het was gewoon ontzettend moeilijk. En veel kamers zijn gewoon ontzettend duur in Amsterdam. En de goedkopere zijn zó weg. Je moet volgens mij echt geluk hebben wil je daar zo 1,2,3 aankomen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4 Verwijderd | 500 | 25-06-2010 15:44 | |
Werk, Geld & Recht |
Uitwonend en aanvullende beurs pfano | 6 | 01-08-2006 21:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Uitwonende + aanvullende+ lening beurs Freggol | 13 | 21-06-2005 16:00 | |
Werk, Geld & Recht |
IBG: uitwonende beurs omgezet in thuiswonende beurs El Kim | 14 | 05-06-2005 12:42 | |
Werk, Geld & Recht |
'Gat' > Een jaar naar het buitenland geweest en nu dus geen geld tot 1 september?? Luego | 10 | 23-05-2005 15:09 | |
Werk, Geld & Recht |
vragen over geld! hushpuppy | 13 | 16-11-2004 11:19 |