![]() |
Shampoo en andere haar-meuk topic
Zo! Veel interessanter als dat luchtjes topic... voor de echte Lifestyler natuurlijk een MUST; je kunnen onderscheiden met een geurtje van Baas H of Emporia A, maar voor mij, de pragmatische lifestyler zijn shampoos pas ECHT de hoeksteen van mijn bestaan.
Genoeg geluld; wat voor troep smeer jij allemaal in je haar en waarom? Na wat zoeken stond in mn douche een verzameling van het volgende; - Clairol; Herbal Essences Iris Chrysant (omdat ie zo lekker ruikt) - Clairol; Herbal Essences Fruitmix nogwat met kiwi (omdat ie iets minder lekker ruikt) - Andrelon perfecte krul shampoo (omdat ik perfecte krullen heb/wil) - Andrelon perfecte krul cremespoeling (en ik ze ook nog moet kunnen kammen) - Schwarzkopf Anti-Klit spoeling (als het met die Andrelon troep niet lukt) |
krullen moet je niet kammen :nono: daar worden ze lelijk en pluizig van
ik was met charles worthington voor droog haar ik spray met john frieda frizz ease curl enhancer ik mousse met john friede frizz ease curl reviver ik wax soms de puntjes met charles worthington en als het net gewassen is is het superdroog en dan doe ik er een beetje nivea of vaseline door, dat is heel goed en het ruikt lekkerder dan de meeste haarproducten en het is niet plakkerig of goor |
schwarzkopf junior, de gouden fles
en verder biologisch verantwoorde shampoo, omdat mijn homie dat nodig vindt. vorige week heb ik palmolive gekocht, dat was goedkoop. Ik was mijn haren maar hoogstens één keer in de week, want ik spuit er toch elke dag haarlak in en dat schiet allemaal niet op. |
Citaat:
anders pluist het ook als een gek :P |
Dat wat er in huis is, mits van een beetje een goed merk. Ik weiger mijn haar te wassen met Lidl shampoo oid. Gister heb ik een of andere gruwelijk chemisch L'oréal blond shampoo gebruikt en die bevalt mij wel, maar hij zal wel heel duur zijn.
Normaal is het meestel Andrélon zomerblond of Guhl kamille shampoo. En als er toevallig crèmespoeling is ook, ik knijp meestal een halve fles leeg in mijn haar. Bij gebrek daaraan gebruik ik Gliss Kur Hairrepair voor directe doorkambaarheid en soepelheid. |
lang fris shampoo van andrelon
glad en stijl cremespoeling andrelon aqua wax andrelon (omdat mijn haren vooral aan de voorkant erg pluist en krult, en de rest van mijn haar niet, dus ik gebruik het alleen om mijn haren iets stijler te krijgen. |
shamp00 van de hema :|
|
zwitsal sjampoo! :D
voor hele zachte haren zonder klitten |
Palmolive Energie
Palmolive anti-roos Palmolive crèmespoeling L'oreal Elvive crèmespoeling Haarverdikker L'oreal glansverlengende verzorging (zat bij de haarverf) Guhl kleur&glans mousse Henna Gliss Kur Hair repair Liquid silk (briljant spul) Niet persé in combinatie natuurlijk. :| :p |
Wat er toevallig op handen is in de badkamer. Maak je druk om niets.
|
snood :nono: wat is er met je gebeurd, mormel
|
andrelon glad en steil oid
spul van de kapper tegen pluishaar lee stafford-rough as you like |
Citaat:
Okay, ik gebruik de shampoo die gewoon al klaarstaat. Want alles wordt hier altijd wel gekocht dus hoef ik me nergens druk om te maken. Meestal was ik mijn haren gewoon om de 2 dagen met shampoo, en anders enkel met water. Volgens mij omdat ik er van overtuigd ben dat meer wassen slecht voor je haar is. Als m'n haar weer eens te lang is en ik het niet meer leuk vind ga ik voor een te groot bedrag naar de kinki. Als het klaar is staat het meestal nooit, maar na het 2 dagen in te laten groeien is het altijd weer leuk. Ik ben katerig, dus dit was extra moeilijk om te schrijven. |
shampoo en conditioner van Herbal Essences en/of L'oreál en na het wassen Gliss Kur direct hairrepair. Verder doe ik niks in m'n haar. en ik was m'n haar 3 keer per week.
|
Ik gebruik ook shampoo die klaarstaat
Vorig jaar zomer was ik badjuffrouw voor een paar weken en toen ging ik een keer naar de kapper en die zei dat ik een groene gloed over mn haar had :nono: dus toen ging ik even dure shampoo gebruiken omdat ik geen groen haar wilde :confused: |
Ik gebruik:
- John Frieda Brunnette Shampoo, speciaal voor mn bruine manen - Palmolive anti-klit crémespoeling, dit ruikt zó ontzettend lekker echt vaag en deze nog wel s: - L'oreal perfecte krullen shampoo Ik was mn haar 2 keer per week want het is niet snel vet en het schijnt ook niet goed te zijn het vaak te wassen. Mijn haar is HEILIG :mad: . edit: soms gooi ik er ook wat babyolie doorheen voor de glans :bloos: |
Ik gebruik Olijven shampoo en conditioner van The Body Shop. Die bevalt me en daar heb ik heel lang naar moeten zoeken. Ik heb een gevoelige hoofdhuid, ik ben bijv. allergisch voor Fructis en Herbal Essence. Daarbij heb ik een vriend met longproblemen, dus die kan geen sterke shampoolucht aan, dus ik ben erg blij met wat ik nu heb, geen rare hoofdhuiddingen en geen sterk (chemisch) luchtje.
Oh, maar ik kan dan wel weer tegen Pssht gel van Fructis. En ik heb Beach effect van Andrelon. |
oja ik heb indiase amla oil die mijn haar mooi glanzend maakt, maar het stinkt.
|
zwitsal shampoo <3
|
Citaat:
|
Fructis the best.
|
Onder de douche:
Elvive normaal shampoo of Guhl-met-zijde-extracten shampoo :confused: Elvive cremespoeling voor kapot&dood haar Maar ik heb HET merk nog niet gevonden, dus ik koop steeds iets anders. Daarna: Fudge van de kinki Tony & Guy funky gum Of bamboo-wax van Andrelon En ik smeer restjes bodylotion en cremes ed die nog aan mijn handen plakken er ook in. |
Citaat:
Ik gebruik iets van hm...ik-zou-het-niet-weten in een paarse fles, en het ruikt lekker en mn huisgenoten jatten het áltijd. |
Citaat:
|
Ik gebruik:
Knottyboy dreadshampoo of een of andere te dure shampoo van de hairpolice Knottyboy dreadwax af en toe, maar die vind ik eigenlijk te vet Knottyboy Locksteady gel (y) |
Ik gebruik wat we thuis hebben, Elvive voor gekleurd haar shampoo. En de cremespoeling voor beschadigd haar. Die ruiken lekkerrrr. (y)
Ik was m'n haar maar 1x per week omdat ik geverfd haar heb...en tussendoor nog een keertje met cremespoeling zodat het in elk geval wél lekker ruikt :mad: |
Kapper shampoo voor gekleurd haar
Dove voor gekleurd haar Guhl voor gekleurd haar Wella new wave gelspray Wella new wave mouse Palmolive Cocos-haarprut. Sporadisch gebruik ik een haarmasker van de Hema. |
Ik was met zwitsal.
Ik wax met iets van fudge. Ik spray met etos. Ik olie ook met zwitsal. |
Ik was met Dove herstellende shampoo
Cremespoeling van de Trekpleister Hair-repair masker, ook van de trekpleister Murrays om te smeren |
http://forum.scholieren.com/fotoboek...GFO7ygPir3.jpg
Dit is dus het desbetreffende haar hmm net een uurtje of 2 onder de douche uit, nog niet geruineerd door de Noordzee wind ofzo, gewassen met perfecte krul en cremespoeling van hetzelfde Maar nu vraag ik me af.. hoe blijft het nog minder pluizig, want mn krullen zijn net zo eigenwijs als ikzelf? :D oh: ps er zit nu ook een beetje gel in.... anders was het helemaal een warboel geworden al. |
Dove voor gekleurd haar als shampoo.
Voor de rest gebruik ik (alle) haarproducten van fructis, omdat ze lekker ruiken en er leuk uitzien :confused: |
Dove shampoo
heel soms cremespoeling, dat merk weet ik ff niet soms nog dove creme voor in je haar verder doe ik wel es schuim van de hema in mn haar. |
Citaat:
Maar je moet t zelf weten natuurlijk. |
ik gebruik Herbal Essences Fruit Fusions Protecting Shampoo, met manderijnen voor gekleurd haar.
en daarbij heb ik eens per week een haar masker met Elvive. en als conditioner 1 van de kapper iets met bionical ofzo, hij werkt erg goed moek zeggen. al is er nu niets met mijn schapen haar te beginnen, heb net me dreads er weer uit en het is nu echt fucked op, veel erger dan vorige keer dat ik ze eruit heb gehaald, maarja kan er nu niks meer aan veranderen |
Citaat:
zoiets stond in het 5 jaren plan ofzo dacht ik... |
meestal andrelonshampoo...
maar door het weer enzo heb ik heel droge hoofdhuid op t moment(n) daarom gebruik ik nu even Head&Shoulders Sensitive... verder gebruik ik niets |
- fructis shampoo
- fructis hydra liss cremespoeling - andrelon direct gladmakende creme - l'oreal hot straight alles. |
655321 die te lui is om vixen uit te loggen:
Als douchespul heb ik fruitfusion shit en die jat ik van mn huisgenoot meisje. Als dat op is heb ik van mezelf elvive shampoo en conditioner. Ook wel goed spul maar het ruikt net iets minder lekker. Om mn haar in model te doen gebruik ik achterlijk veel haarlak en soms murrays. |
Dove shampoo.
Andrelon mousse + haarlak als ik in een rare bui ben. |
Citaat:
|
Wat ik allemaal in mijn haar mieter:
- Perfecte krul shampoo van Andrelon - Perfecte krul cremespoeling van Andrelon - Glisskur shampoo voor droog en beschadigd haar - Glisskur masker voor intensief herstel - Shampoo voor gekleurd/ gepermanent haar van Andrelon - Shampoo voor droog/ beschadigd haar van Andrelon - Cremespoeling voor droog/ beschadigd haar van Andrelon.. uhm.. ja.. :rolleyes: ik zal niet snel zondr shampoo ed zitten geloof ik.. |
ik heb supermakkelijk haar en gebruik alles van herbal essences en als mn pony pluist dan doe ik er n beetje vaseline/wax in en dan is t klaar.
soms kom ik uit bed en dan zit mn haar al goed. maar soms lijk ik ook op adam curry of op de overbuurvrouw. |
Citaat:
OT: k was mn haar met herbal essences, en soms wissel ik het af met dove. En ik gebruik een een of ander serum-achtig iets van Brilliant Brunette. Als ik mn haar ga föhnen doe ik wat hema-spul op mn haar, want dan beschadig ik mn haar niet ofzo... maar ik vind het gewoon lekker ruiken:) |
wella shampoo, guhl conditioner, frizz ease en gliss kur
|
Citaat:
Daar gebruiken ze vaseline voor (oke ik zal het deels censureren ;)) het smeren van de motor of fietsketting, vieze huidschilfers en andere huidaandoeningen, wondjes, zweertjes, infecties, het glijden van je bilnaad ter voorkoming van aambeien en andere ongein, en Otis die smeert dat spul dus in haar haar. (y) :cool: REPSECT! |
van die krulletroep van andrelon (alles wat ervan is) en van die krullenmousse van fructis en een fohn, en t houd mijn poefhaar gewoon in bedwang ^^
|
baby shampoo en cremespoeling van palmolive
ik was het om de 2 dagen want als ik het vaker was zit het nóg kutter |
Shampoo: Nexsus Botanoil
Conditioner: Nexsus Kreaphix Wax: Fudge Shaper FOKKING duur spul, maar qua haar ben ik een snob. |
ja hallo vaseline glijdt gewoon zo lekkerr
|
Kerastase shampoo voor gevoelige hoofdhuid, behoorlijk duur maar het werkt als een dolle tiet (y)
Verder: - Kerastase serum - Andrelon cremespoeling - Brilliant brunette glansspul - Haarcreme |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03. |