![]() |
English Hard of Hearing subtitles --->wat betekent dat?
gaat over een DVD met ondertiteling.
Ik vroeg of er engelse ondertiteling bij zit, hij zei dan dit : English Hard of Hearing subtitles maar wat betekent dat?.. :bloos: |
just English Hard of Hearing subtitles
|
Voor slechthorenden die wel van origine Engels spreken volgens mij.
|
ooh ok, maar dan wel zeg maar alle woorden die de acteurs zeggen die worden geplaats zoals de nederlandse ondertiteling maar dan in het engels?
[daar gaat het me om, want soms praten de acteurs onduidelijk engels en dan weet ik niet precies wat ze nou zeggen ;) ] |
je krijgt ook [sad melodical music] en [sighs] en [phone rings] en alles wat een dove niet hoort
|
heeft ELKE DVD ondertiteling?
Dus een engelse DVD, kan ik daarvan verwachten dat ie sowieso engelse ondertiteling heeft? |
nee, maar als je een dvd in Nederland koopt is de kans wel erg klein dat je er een zonder Nederlands of Engelse ondertiteling krijgt, bovendien staat het er gewoon op
|
Als er een schaap in de film voor komt staat er "Beééééé" :D
Zie de posts van bloedpropje. |
Citaat:
|
aaarggggggh
dit is een kantine, geen plek waar je in het wilde weg vragen kunt gaan stellen over niet-kantine-onderwerpen |
>> mt
|
Citaat:
|
*dinosaur roars* :cool:
|
ik koop hem namelijk op ebay...
en die man die zegt hard of hearing...hmmmmmmmmmm |
Vrijwel alle engelse DVD's hebben engelse ondertiteling. Dus maak je maar geen zorgen.
|
Citaat:
Ik denk wel dat 99% van de Engelse DVD's ondertiteling heeft ;) . Wel leuk eigenlijk :) *laughs* |
Citaat:
|
Citaat:
Dank u |
Citaat:
|
Citaat:
Bij deze stop ik dit gechat. |
Citaat:
Iig heb je nog steeds geen punt, want ga niet zielig lopen doen en zeggen dat je doven geen doven mag noemen, want of het nou ook voor slechtzienden bedoeld is (wat natuurlijk een belachelijk slecht voorbeeld is wat nergens op slaat) of slechthorenden boeit helemaal niets, doven zijn doven dus worden ze ook zo genoemd. Ga jij maar lekker terug naar school. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |