![]() |
laatse post ooit
Er komt ooit een moment dat er een laatste post komt op scholieren.com of je nou wil of niet aan alles komt een eind... wat zal de laatste post zijn die ooit op het forum wordt gepost? Bedenk iets. :)
|
Geen idee, waarschijnlijk iets op EV.
|
geen idee, gewoon iets nutteloos, geen afscheid oid
ik sta er niet bij stil waarschijnlijk dat ik niet meer ga posten |
Ik heb werkelijk geen idee. Iig ga ik waarscheinlijk nooit abrupt stoppen en van die ik stop afscheidsberichten vind ik echt belachelijk. Als je daar iets post van tot volgende week is het vaak zo waar (hoeft niet persee volgende week te zijn, maar daar gaat het niet om). Denk gewoon dat het langzaam minder wordt tot ik op een moment gewoon niet meer kom en wat dan mijn laatste post wordt, geen idee.
|
De laatste post ooit op het forum, zal denk ik van een Onzinner zijn die alle andere deelfora volspamt, en vervolgens bij M&M zichzelf aangeeft.
|
Daar wil ik liever nog niet over nadenken, straks moet ik ook alvast gaan nadenken wat ik graag op m'n begrafenis wil horen :o
|
Citaat:
|
"wtf er komt een meteoriet uit de ruimte vallen ofzo"
|
Gaat het nu om de allerlaatste post ooit, of jouw laatste post, terwijl de rest lekker door blijft forummen?
|
Die post gaan we toch nooit kunnen lezen gezien de wereld dan niet meer bestaat
|
Een mededeling van Jon dat het forum stopt lijkt me het meest voor de hand liggen.
|
`t Zal vast wel iets zijn als;'Fuck you all, inter-eikels t3h pwng!!!' of iets in die trant.
|
Citaat:
|
pff geen idee, gewoon een heel treurig bericht :p
|
Citaat:
De laatste post zal wel van Jon zijn, neem ik aan. Mijn laatste post zal wel een afscheidspost o.i.d. zijn, want ik zal denk ik niet snel ineens stoppen. Tenzij ik ineens dood ga of zo:s |
als het forum stopt, komt dat omdat er geen interresse meer voor is. dus wat het ook is, niemand leest het.
|
Citaat:
|
Hm, als het toch mijn laatste post is, maakt het ook niet uit wat voor post ik achterlaat. Ik zou gewoon geruisloos vertrekken.
|
Eigenlijk geen idee. Misschien een afscheidstopic, maar misschien ook in 1 keer weg zonder iets aan te kondigen.
|
Heel abrubt, als ik het zat ben.
|
Geen idee, waarschijnlijk ga ik gewoon 't forum geleidelijk aan minder bezoeken.
|
Citaat:
|
zoiets van:
doei op onzin |
Citaat:
|
Een gewone dagelijkse post. Een afscheidspost is het niet waard.
|
Dk
|
Citaat:
Ben ik nu al mee bezig ;) |
Weer een keer op een sierlijke manier mensen afzeiken waaraan ik me zoveel irriteer. Op die manier krijg ik een permanente ban en ben ik met stijl verdwenen waar niemand om zal treuren (y)
|
Saai hier
:o |
up up
|
Geen idee. Iedergeval geen afscheidspost. :)
|
waarschijnlijk een gewoon iets, ik post nu al veel minder dan "vroeger"" , trouwens nooit echt een veelposter geweest. Dus kan goed dat ik straks er nooit meer aan denk (hehe is meestal als ik me verveel).
|
"Waar kan ik explosieven kopen?"
|
ooit zal ik het gewoon vergeten
|
Die komt er niet wanneer men dat verwacht.
|
Zogenaamde ouders( ben ik)
Wij hebben via onze zoons geschiedenis vernomen dat hij deze site vaak bezocht. Maar nu hebben wij een treurig bericht voor jullie: Jochem is omgekomen bij een auto-ongeluk Met vriendelijke groet Ouders Jochem Waarschijnlijk op onzin |
Citaat:
|
Dus als jij bent overleden is dat de laatste post van dit forum? :D
|
Iets van "Dit was het dan, onze voedselvoorraad raakt op. Nog altijd lijkt het er op dat de dampkring geheel is verdwenen...."
|
Deze. Muhahaha. :confused:
|
Screamin' Jay Hawkins - Constipation Blues
|
Geen idee.
Als ik stop is het waarschijnlijk omdat ik gewoon opgehouden ben het forum te bezoeken en heb ik geen bewuste laatste post geplaatst. |
Citaat:
|
"500"
In een spamtopic op Onzin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
McCaine zegt 'internet' en dat was dan de laatste post.
|
Hopelijk niet.
|
Citaat:
btw: wtf ik was dit topic vergeten. Nouja heb ik iig nog ff wat te lezen. |
Citaat:
Niet echt normaal om zoiets neer te zetten..... Mijn afscheidspost komt niet, het forum vergaat eerder :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36. |