![]() |
HET diablo LOD topic voor pro's deel VI
eerst de accounts:
Darksavior Ladder Main Account: TheDarkSavior Overige accounts: Chicop, TsengFire, TsengIce, TsengLight, TsengDark en DarkSavior_ Beeble Non-ladder main acc: shamanknight overige chars/mules/gekregen chars: broodijzer1, broodijzer2, hg-broodijzer, hgmule, reetaap, treds Mephi *Emph Emph-LightZon (rara wat is 't) Rvo-MFSorc (ice) Emph-Hammerdin (goh..) En nog wat mules. Non-Ladder SoftCore. Ymir WExBerzerker, scl en scnl. Gratis norm/nm/hellboosts @ladder (y) Sketch Main acc: Yannickliem Ladder sc Allochtony Accounts Europe softcore ladder: Nom-Z Gele-Haas Nytewolf USeast, ladder Nytelove europe nytewolf Vlierefluiter europe, Non-ladder SnorkzII Wammus europe sc ladder nu-wammus nu-wammus_mule wammus_85 DR.Avalanche Ladder flinsenberg2 Rivanna Lvl 91 strafe ama Handige links Skillplanner Items Blocking calculator Formules nog meer formules socketing Builds+guides |
en Ymir, is het goed als vlierfluiter dan voor jou trade?
|
ik kan je alleen de helm geven die soj zit op zijn clan account :)
en btw ben alleen vandaag nog te bereiken , mogen ochtend vertrek ik naar braboland naar een plek zonder inet :eek: :o en natuurlijk vergeet je mij weer gezellig boven in het rijtje (y) p.s. het is vlierefluiter ;) |
Waarom is mijn account nou nog niet toegevoegd? :(
NyteLove @ USEast, Ladder |
Citaat:
die soj komt dan later wel ik zaterdagmiddag pas:D naar zuid spanje:cool: ik had haast vanochtend:P geadd @nytewolf, geadd |
Guys, ik heb een leuk nieuwtje voor jullie.
Ik heb namelijk een free pwe. Het is allen op Europe, dat zijn de meeste dus. Het is ip: 227 en hij walked om 20:00 GMT+1, de gewone NL tijd dus. :) Veel succes met zoeken. |
Citaat:
ehm, wat is een pwe? :confused: heeft zeker te maken met die diabloclone? |
cool dark:D
zoeken maar:) als mensen em gevonden hebben op NL en dclone kunnen beaten wil ik wel gratis komen helpen:) |
Ow en op europe heb ik ook een account: nytewolf :p.
|
Citaat:
Is voor een anni. :) |
is die pwe btw alleen voor forum of ook voor anderen?
|
Citaat:
Ik geef het free, kijk zelf maar wat je ermee doet. Het is in eigen belang. :D |
Citaat:
En nu weet ik nog steeds niet wat een pwe is ;) |
Citaat:
Ik zal later nog eens kijken, kga nu even huiswerk maken. :) Veel succes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
helaas, wij gaan zo (nu) uit eten, (moeder is jarig) en ik moet die hele lange post met uitleg nog lezen. maar ja, er komt wel weer een volgende keer, en dan ben ik er bij! (of niet) :) |
Citaat:
maarja komt er vast nog wel eens 1:P |
Citaat:
|
Citaat:
Daag @ mephi |
Citaat:
jij ook veel plezier:) |
volgens mij zit de server vol ofzo:/
geen 227 te vinden:/ editL 225 en 229 is het dichtst bij dat ik heb gehad^^ ik heb ook het idee dat ik de enige ben die zoekt:/ |
kutspel :mad:
alweer rd |
Citaat:
|
Ik zoek ook hoor. En ik ZAL vinden.
|
jij wel:P
|
Grafkutrotpolen
|
juh
|
Als ik het zo lees is het niet helemaal gelukt geloof ik?
|
nop^^
|
Hou je bek!!!
^_^ |
Wh00t m'n internet doet het thuis weer en ik ga nu Diablo instaleren :D. Daarna moet ik thuis nog ff wat dingen doen en kan ik vanmiddag/vanavond eindelijk weer spelen :D. Ik ga mooi met m'n Hamerpally verder :). Volgens mij moet die Ancients hell nog zou iemand me daar dan even mee willen/kunnen helpen? Mijn accounts zijn trouwens:
Ik speel ladder sc en ga binnenkort weer hardcore spelen. Ik ga een nieuwe summoning necro maken. De acc geef ik tzt wel. |
als het goed is wordt het geadd aan de lijst:)
|
zet mijn acc er ook maar bij, aangezien ik weer terug ben :P.
flinsenberg2 Rivanna Lvl 91 strafe ama Ladder Btw kan iemand een keer een linkje posten over dat Dclone killen aub? alvast bedankt. |
Citaat:
graag gedaan ^^ |
Citaat:
|
Diablo 3
|
wat is er met diablo 3 :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar staat dat? |
Citaat:
bron? Ik geloof er niks van, ddiablo3 is nooit wat over gezegd toch de laatste tijd? |
|
Beeble zijt gij vanaaf nog on?
gaan wij een trade maken (y) |
ik kom zo nog wel ff on:)
was ff spullen voor vakantie pakken:) edit: ik ben nu on:) |
nu moeten jullie het een weekje zonder mij doen:P
ik ben morgen waanschijnlijk niet meer online:) prettige vakantie:) |
Citaat:
Fijne vakantie trouwens. |
Goed. Ik krijg dus een of andere wazige error :mad:. Maar ik wil wel Diablo spelen :o. Damn.
|
ben er nog eventjes:)
heb je em al gepatched wammus? bedankt:) |
Het lijkt erop dat Blizzard momenteel werkt aan het derde deel in haar hack and slash reeks Diablo. Een Diablo II fansite ontving namelijk een e-mail van een Tsjechische musicus wie beweerde onlangs de muziek voor Diablo III ingespeeld te hebben met een symphonie-orkest in Bratislava, Slowakije.
Opvallend is dat ook de muziek in Diablo II door dit orkest is opgenomen, wat zijn bewering vrij aannemelijk maakt. Mocht de Tsjech niet iets uit zijn duim gezogen heeft, dan zou dat betekenen dat Diablo III inmiddels al aardig vergevorderd is en dat we het spel allicht op de E3 zullen mogen verwelkomen. Bron |
Hmm. Ik ben benieuwd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |