![]() |
Chatten op DoP!
Ja ja, geen wijzend vingertje dit keer, maar een uitnodigende hand!
Chatten op DoP is vanaf vandaag mogelijk via: irc.scholieren.com #DoP Dit kun je via het web bereiken door: http://fun.scholieren.com/chat/ Je vult je naam in clickt op chat 2 vervolgens, als je eenmaal in de chatbox bent, typ je: /join #DoP om in het irc-kanaal van DoP te komen. Voor de mensen die mIRC kunnen / willen gebruiken: te downloaden via: http://www.mirc.com/get.html waarna je het vervolgens moet installeren en kunt connecten naar: irc.scholieren.com #DoP Dit is mede geregeled na een PM van DoD, die het forum gezelliger wilde maken. We hebben er niet voor gekozen dit te doen via topics, maar via irc. Ikzelf denk dat het erg gaaf is, omdat IRC de mogelijkheid geeft tot het versturen van bestanden, het interactiever is dan forummen, het de mogelijkheid biedt tot 1on1 chat en groupchat en het is zeer toegankelijk en makkelijk. (toegankelijker dan MSN Messenger bijvoorbeeld) Mocht je alsnog liever chatten in topics, dan is Onzin je hangplek. Ik zal waarschijnlijk bijna altijd online zijn; of ik ook reageer / aanwezig ben, is een tweede :D. Dit topic zal open blijven voor op- of aanmerkingen, reacties, vragen, of problemen. Ik zal ook de links plaatsen in het algemene sticky topic. Laat me ook even weten of het je überhaupt wat lijkt, of het de moeite waard is om zoiets te onderhouden. (y) |
Ik verwachtte een boze opmerking dat er minder gechat moest worden :o
Wat een leuk initiatief! En ik ga het ook zeker uitproberen, heel binnenkort (nu moet ik de trein halen...). Leuk, denk ik (Y) Meer commentaar volgt later :) |
XD Geweldig, gewoonweg geweldig. Een DoPchat.
Ik denk dat ik er ook wel veel te vinden zal zijn ^^ (Al heeft een chat natuurlijk niet de charme van het offtopic-kletsen. :D) Edit: nou, ik wilde de eerste reply :( Had ik toch eerst moeten posten, en vervolgens firefox updaten :s |
ja ik weet het, het is altijd leuker om iets te doen wat eigenlijk niet mag. nu heb je iig geen reden meer om heeeeeeel offtopic te gaan ;)
|
Citaat:
Nouja, nu kunnen we de gesprekken over niks tenminste afmaken zonder dat jij ons met een beschuldigende vinger doet stoppen :D Het werkt niet bij mij?! Edit: Oh, toch wel, te ongeduldig :) |
>.> oh ja... mijn nick is meetal Magister. Oude online-game naam. Net als halogeen eigenlijk....
|
Het doet het niet bij mij, ik krijg iets van microsoft en dan druk ik voor de zekerheid maar op nee, maar dan krijg ik alleen een leeg grijs scherm:s
Wat niet wegneemt dat ik het een leuk initiatief vind;) |
Citaat:
Want dat doet windows sinds servicepack2 bij van alles en nog wat. paranoide ding |
Wat leuk! Ik geloof dat het werkt voor mij ..
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, tot morgen dan :) |
Citaat:
|
Citaat:
Halogeen, als ik die IRC download, krijg ik na het installeren een berichtje dat het een 30 dagen evaluatieversie is, en daarna moet je eenmalig 12 dollar betalen. |
Tsja, erg leuk, maar dan moet er wel iemand zijn om tegen te praten=D. Op dit moment niet het geval. Of ik doe iets fout, kan ook..
|
Het is harstike gezellig op #DoP, maar het kan nog veel drukker worden, dus iedereen komen :)
|
Citaat:
|
@vogelvrij: de oplossing is, je cookies verwijderen en dan ja clicken ipv nee :P.
|
Citaat:
Ten tweede: Echt? Waarom zet je er nu een :p achter, daardoor durf ik niet meer:o [edit] Ik heb mijn cookies verwijderd, maar hij doet het nog steeds niet:s |
DopChannel vindt mij niet aardig, geloof ik;).
|
o_O;;;
wij vinden je hardstikke leuk... maar de beheerder (questor) is een beetje seksueel gefrustreerd geloof ik :D, trek je er niets van aan :) *richt Porcelain fan-club op* |
Hahaha,
Ik had het in dat berichtje nog over het niet-lukken-op-op-dopchat-te-komen (dus dopchat vindt mij niet aardig, want ik wordt niet toegelaten;)) Wat nu weer het geval is *zucht*. Ik denk dat het aan mijn pc ligt:P, ik probeer het nog wel eens... morgen of zo. Misschien tot ooit op dopchat;) |
Citaat:
maar we hebben al dikke pret gehad op #DoP XD, het zou echt super gaaf zijn als veel van de doppers vaak komen, dat wordt super gezellig ! |
het beledigen op het Chatkanaal neemt wederom ernstige vormen aan.
<DiaryOfDreams> kijk sketch dit is een chinees: -_- <Sketch> japanner <DiaryOfDreams> zelfde <DiaryOfDreams> oei <bluebird> oei <DiaryOfDreams> dat was pijnlijk <Sketch> dont make me mad <CSN> ja en dit is dan sketch de half chinees -_o <DiaryOfDreams> sorry sketch !!! <DiaryOfDreams> wahahaha <Sketch> --' <DiaryOfDreams> we moeten wat liever tegen hem doen <bluebird> ja.. <Sketch> pas op hoor, als Halo hier was om me bij te staan <CSN> Waarom? <DiaryOfDreams> *sketch schouderklopt* <bluebird> wie is dat? <Sketch> Halogeen <bluebird> oh.. <DiaryOfDreams> *ontwijkt eleboog van sketch* <CSN> Ja, maar die is hier niet. <DiaryOfDreams> halogeen, de almachtige forumbaas <DiaryOfDreams> die nepchinees <Sketch> en tevens mede halfchinees <DiaryOfDreams> :) <DiaryOfDreams> zelfde :) Sorry voor de totaal onnuttige toevoeging aan het topic, maar Halo, dit laten we toch niet op ons zitten? |
:o omg aansteller.
|
Volgens mij ben ik er! Jeej:)
Alleen is er verder niemand:P |
Volgens mij ben je er niet, hoor ..
|
Citaat:
Ik ben er nu eventjes |
irc... (n).
:D Mooi geregeld Halogeen, maar we zullen nog wel zien of ik er ooit zal vertoeven. |
Leuk leuk, ik zal weleeens gaan kijken.
Wel schandalig dat het gewoon besloten is zonder overleg met mijjjjjj :eek:!! |
Ik vind het leuk dat jullie (met name de forumbazen dan dus), zoveel dingen doen om DoP leuker en gezelliger te maken. Het werkt best wel vind ik, ik vind het er leuker op worden :)
(Y) O, en ik doe nu net een poging, en of ik snap er écht heel weinig van, of er is gewoon niemand online nu (ik hoop dan maar dat laatste :o) (A) |
Er zijn wel een paar mensen ..
|
Citaat:
|
Het was al gelukt gisteravond :) (met moeite :o)
En nu ben ik er ook, maar DoD is zonder iets te zeggen gevlucht :eek: |
Ik vind irc onbegrijpelijk. Xin, ik vond het allemaal best als Halo mij er maar niet in betrok :D.
|
DoPchat leidt best wel af. :(
Maar toch wel heel leuk :) |
Citaat:
Maare, als je een boek wil lezen moet je vooral gaan mIRC'en he :D vooral als er 4 anders mensen online zijn ^^. |
Citaat:
Maare, ligt het aan mij of ben je sowiezo nooit online geweest? En Xin ook niet, jammer hor :( |
Ik kom er ***domme niet op. Maar weer eens even prutsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
je ziet me zo :cool: |
Citaat:
Ik ben nog nooit online geweest idd, ook weinig behoefte aan gehad, mijn chat-periode is nogal over en ik ben geen spraakzaam persoon online. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je PRECIES doet zoals ik het getypt heb, kan er denk ik weinig mis gaan. Als je een uitleg over het progje mIRC wilt, moet je me maar even pm-en ofzo. |
De uitleg voor de webclient (?) klopte inderdaad wel heel erg precies.
Met mIRC had ik heel veel moeite :o Maar het is wel een stuk fijner. En ik vind het écht een leuk initiatief (Y)(Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37. |