![]() |
|
Ja ja, geen wijzend vingertje dit keer, maar een uitnodigende hand!
Chatten op DoP is vanaf vandaag mogelijk via: irc.scholieren.com #DoP Dit kun je via het web bereiken door: http://fun.scholieren.com/chat/ Je vult je naam in clickt op chat 2 vervolgens, als je eenmaal in de chatbox bent, typ je: /join #DoP om in het irc-kanaal van DoP te komen. Voor de mensen die mIRC kunnen / willen gebruiken: te downloaden via: http://www.mirc.com/get.html waarna je het vervolgens moet installeren en kunt connecten naar: irc.scholieren.com #DoP Dit is mede geregeled na een PM van DoD, die het forum gezelliger wilde maken. We hebben er niet voor gekozen dit te doen via topics, maar via irc. Ikzelf denk dat het erg gaaf is, omdat IRC de mogelijkheid geeft tot het versturen van bestanden, het interactiever is dan forummen, het de mogelijkheid biedt tot 1on1 chat en groupchat en het is zeer toegankelijk en makkelijk. (toegankelijker dan MSN Messenger bijvoorbeeld) Mocht je alsnog liever chatten in topics, dan is Onzin je hangplek. Ik zal waarschijnlijk bijna altijd online zijn; of ik ook reageer / aanwezig ben, is een tweede ![]() Dit topic zal open blijven voor op- of aanmerkingen, reacties, vragen, of problemen. Ik zal ook de links plaatsen in het algemene sticky topic. Laat me ook even weten of het je überhaupt wat lijkt, of het de moeite waard is om zoiets te onderhouden. ![]()
Laatst gewijzigd op 29-04-2005 om 13:30. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja, nu kunnen we de gesprekken over niks tenminste afmaken zonder dat jij ons met een beschuldigende vinger doet stoppen ![]() Het werkt niet bij mij?! Edit: Oh, toch wel, te ongeduldig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Want dat doet windows sinds servicepack2 bij van alles en nog wat. paranoide ding Laatst gewijzigd op 29-04-2005 om 14:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar goed, tot morgen dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Halogeen, als ik die IRC download, krijg ik na het installeren een berichtje dat het een 30 dagen evaluatieversie is, en daarna moet je eenmalig 12 dollar betalen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede: Echt? Waarom zet je er nu een ![]() ![]() [edit] Ik heb mijn cookies verwijderd, maar hij doet het nog steeds niet ![]()
Laatst gewijzigd op 29-04-2005 om 15:39. |
![]() |
|
Hahaha,
Ik had het in dat berichtje nog over het niet-lukken-op-op-dopchat-te-komen (dus dopchat vindt mij niet aardig, want ik wordt niet toegelaten ![]() Wat nu weer het geval is *zucht*. Ik denk dat het aan mijn pc ligt ![]() Misschien tot ooit op dopchat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar we hebben al dikke pret gehad op #DoP XD, het zou echt super gaaf zijn als veel van de doppers vaak komen, dat wordt super gezellig !
|
het beledigen op het Chatkanaal neemt wederom ernstige vormen aan.
<DiaryOfDreams> kijk sketch dit is een chinees: -_- <Sketch> japanner <DiaryOfDreams> zelfde <DiaryOfDreams> oei <bluebird> oei <DiaryOfDreams> dat was pijnlijk <Sketch> dont make me mad <CSN> ja en dit is dan sketch de half chinees -_o <DiaryOfDreams> sorry sketch !!! <DiaryOfDreams> wahahaha <Sketch> --' <DiaryOfDreams> we moeten wat liever tegen hem doen <bluebird> ja.. <Sketch> pas op hoor, als Halo hier was om me bij te staan <CSN> Waarom? <DiaryOfDreams> *sketch schouderklopt* <bluebird> wie is dat? <Sketch> Halogeen <bluebird> oh.. <DiaryOfDreams> *ontwijkt eleboog van sketch* <CSN> Ja, maar die is hier niet. <DiaryOfDreams> halogeen, de almachtige forumbaas <DiaryOfDreams> die nepchinees <Sketch> en tevens mede halfchinees <DiaryOfDreams> ![]() <DiaryOfDreams> zelfde ![]() Sorry voor de totaal onnuttige toevoeging aan het topic, maar Halo, dit laten we toch niet op ons zitten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben er nu eventjes |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het leuk dat jullie (met name de forumbazen dan dus), zoveel dingen doen om DoP leuker en gezelliger te maken. Het werkt best wel vind ik, ik vind het er leuker op worden
![]() ![]() O, en ik doe nu net een poging, en of ik snap er écht heel weinig van, of er is gewoon niemand online nu (ik hoop dan maar dat laatste ![]() (A) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maare, als je een boek wil lezen moet je vooral gaan mIRC'en he ![]()
||
Citaat:
![]() Maare, ligt het aan mij of ben je sowiezo nooit online geweest? En Xin ook niet, jammer hor ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je ziet me zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben nog nooit online geweest idd, ook weinig behoefte aan gehad, mijn chat-periode is nogal over en ik ben geen spraakzaam persoon online. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je PRECIES doet zoals ik het getypt heb, kan er denk ik weinig mis gaan. Als je een uitleg over het progje mIRC wilt, moet je me maar even pm-en ofzo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Vernieuwde Chatroom van Dansen op Papier Halogeen | 306 | 02-04-2008 19:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik stop met fb-en Porcelain | 31 | 29-03-2008 14:55 | |
Beleidszaken |
[DoP] Algemeen topic Verwijderd | 83 | 16-02-2005 15:51 | |
Liefde & Relatie |